Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsooko kukaan Jälkiviisaita?

Vierailija
06.09.2024 |

Minä katson, mutta tänäänkin Karvalan saarnaaminen meni taas niin yli, että oli pakko lopettaa. Siinä on tyyppi, jolla ei ole älyä lainkaan. Kyse ei ole siitä, että en mielipiteitään kestäisi, mutta se muiden päälle puhuminen ja asettuminen muiden yläpuolelle, kuulkaa kaikki kun kreeta puhuu. Ja hänellä on sellainen asenne aina muita kohtaan, että juu, mutta kun minä sanon, että näin se asia on. 

Monta tyyppiä siellä on, joiden kanssa olen eri mieltä, mutta jaksan kuunnella ja osin ymmärränkin kun perustelevat, mutta tämä karvala, voi hyvänen aika, kuinka toimittaja voi olla noin tyhmä ja noin sivistymätön. No ilmankos se onkin roskalehdessä, ei tuota oikeat lehdet huolisikaan. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsonut jotain muuta tämän aamuista lähetystä.

Vierailija
2/4 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet katsonut jotain muuta tämän aamuista lähetystä.

Katsoin pe 5.9. lähetystä. Mitä aikaa sinä elät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Kreetan kolumneista. Kreeta kirjoittaa hyvin, eipä olisi muuten Iltiksen toimittaja. Odotan taas seuraavaa kolumnia.

Vierailija
4/4 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvala on valtiotieteiden maisteri ja filosofian lisensiaatti. Hän on väitellyt tohtoriksi Jyväskylän yliopistossa journalistiikasta. Hän ei oli siis mikään lukematon. Saanut raadeilta myös journalistisia tunnustuksia.