Lempielokuvasi?
Juontakin voi hiukan avata jos ns tuntemattomampi leffa.
Mietin minkä elokuvan katsoisin ja aivot lyö tyhjää.
Olisin halunnut katsoa my fair ladyn mutten löytänyt sitä mistään. Piiat elokuvaa mietin mutta se pitää vuokrata 4 eurolla. Ehkä sen katson ellei tule parempaa ehdotusta.
Noi em. on mun lempparit. Lisäksi tykkään Burleskista. En tiedä mikä siinä viehättää? Ehkä Cristina Aguileran kauneus ja lauluääni? Mutta sen jaksaa katsoa aina kun vaan jostakin sattuu tulemaan. Myös Sound of music kuuluu lemppareihin. Jännä että monta musikaalia lemppareissa vaikken niin musikaaleista välitä. Musikaaleista tuli vielä mieleen Pieni Merenneito 😅 Se on aina ollut ihana ja tykkään niistä lauluista.
Myös Taru sormusten herrasta ja Hobitti elokuvat on hyviä ja katsonut ne monta kertaa. Sandra Bullocin leffoista myös monesti tykkään.
Toki kaikilla on niin erilainen elokuvamaku mutta jos sattuisi noisemaan joku sellainen elokuva mistä tykkään ja olen unohtanut.
Kommentit (25)
Piirretyistä: Tapahtuipa kerran metsässä
Näytellyistä: Häivähdys purppuraa
Kummisetä 2. Kotoutumista ilman woketusta.
Saattaisit tykätä sellaisesta tosi pohjaisesta elokuvasta, jossa muistaakseni 50-luvulla Nasan afroamerikkalaiset tiedenaiset yrittivät mennä urallaan eteenpäin ja kuinka heitä ei hyväksytty siellä, vaikka tekivät laskelmia oikein. En muista filmin nimeä, tarvisi googlata. Leffan nimi?
Samoin se elokuva, jossa Jessica Chastainin hahmo tekee kuuluisan piirakan ilkeille naapuruston naisille, jotka syrjivät häntä "hutsumaisen" ja ystävällisen tyylin (erilaisuuden) takia. Vai oliko tämä Piiat?
Jään miettimään lisää suosituksia, omia lempielokuvia ei ehkä kannata mun laittaa, kun en usko että menee haetun maun kanssa yhteen. Tykkkään kyllä näistä, mitä suositan, yritän vaan vinkata sen mukaan, mikä menisi enemmän nappiin.