Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallista, että kun on oikein kiihottunut, niin suostuu mihin vaan?

Vierailija
06.09.2024 |

Itse olen mies ja voin todeta, että siinä vaiheessa, kun nainen on lämmitellyt minun kullini kivikovaksi ja tulipunaiseksi, niin hän voisi tehdä lähes mitä tahansa sellaista, mistä kieltäytyisin jos kysyisi etukäteen.

Sellaista ei tosin ole koskaan tapahtunut, että nainen tekisi jotain tuollaista. Mutta siinä olisi mahikset pyytää ihan mitä vaan ja minä suostuisin. Eikä tarvistisi edes pyytää, jos se on jotain sellaista mitä nainen tekee mulle. Minä ottaisin sen kiimaisena vastaan ja pyytäisin lisää.

Mutta onko tuo ihan yleistä vai säilyykö muilla ihmisillä tuo estyneisyys myös vaikka olisi kuinka kiihottunut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en normaalisti halua ottaa penistä syvälle suuhuni, koska se on yksinkertaisesti inhottavaa.

Mutta kerran kun mies oli ensin nuollut ja sormettanut minut aivan orgasmin partaalle ja pyysi minua ottamaan suihin, niin kun se yllytti minua näyttämään kuinka syvälle pystyn sen ottamaan, niin minä tein käskettyä.

Minä jopa käskin sitä painamaan päätäni, että  saan syvemmälle. Enkä välittänyt mistään muusta kuin että näytän sille miehelle kuinka otan sen kullin kurkkuuni. 

Vierailija
2/4 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ihan tutkittukin näyttöä. Pähkinänkuoressa, kun kiihottuu laskee sekä inhibitiot että ns. "ällötysrefleksi" jolloin aiemmin vähän vastenmieliseltä tuntuvat asiat eivät sitä enää olekaan kun on tarpeeksi kiihottunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Tosin se kiihotus voi loppua kuin seinään. 

Itse voisin tehdä vaikka mitä vähemmänkin kiihottuneena mutta jos naisen suolesta alkais paskaa tulla niin kiihotus loppuis heti.

Vierailija
4/4 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se "vahingossa pettäminen" on juuri tuota. Tekee jotain, mitä ei todellakaan ollut tarkoitus. (Ei perustu omaan kokemukseen)