Minkähän ihmeen takia ihmisten pitää kuittailla toisilleen
näsäviisastellen tai ilkeillen? Siis jopa niin, että se jolle kuittaillaan ei tunne niitä kuittailijoita, mutta nämä kuittailijat tämän henkilön jotenkin tuntevat nimeä myöten.
Eli jos minä nyt liikun julkisia liikennevälineitä käyttäen ja käyn jossakin toisella paikkakunnalla, jonne minulla on siteitä, niin anteeks vaan, mitäs mun paikalla olosta pitää ruveta kailottamaan... junantuomia tai junanviemiä...
Että saako sinne paikkakunnalle ylipäätänsä tulla? Ja jos nyt haluatte tietää, niin minä pidän tuollaisia kuittailijoita kyllä älyttöminä. Ellei peräti sairaina, riippuu vähän siitä statukssta, jos siellä joku linja-autonkuljettaja huomio ja rupeaa jotain kovalla äänellä selittään, niin joo, mä aattelen että ootko sinä kailottaja ihan viisas, mutta jos se on joku juoppo tai muu vastaava, niin sitte se menee kyllä sairaaksi se tyyppi mun luokittelussa.
Mitä tuosta kuittailusta saa? Tuntuuko se jotenkin kutkuttavalta kun pääsee huutelemaan...
Onks tarkoitus, ettei sinne paikkakunnalle enää tulla?
Ja se vielä, että ne, jotka sinne tulevat omilla autoillaan, huristelevat koko kylän läpi päämääräänsä mennessään, niin niistähän sinä kailottaja et välttämättä tiedä mitään!
MUTTA MITÄ SINÄ SAAT SIITÄ HUUTELUSTA? MISSÄ KOHTAA KEHOA SE KUTKUTUS TUNTUU?
VTTU MITÄ TYYPPEJÄ!