Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas inssiajo eikä vieläkään mennyt läpi

Vierailija
06.09.2024 |

Tää taisi olla nyt tässä. Taitaisin olla vaaraksi liikenteessä, jos jollain ihmeen kaupalla ajokortin saisinkin.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asioissa mokasit?

Käsijarru päällä, kun painoin kaasua ja ihmettelin, miksi auto ei lähe. 

Roska-auto oli pysähtynyt suojatien eteen ja minä vaan kaahasin ohitse.

Kolmatta kertaa en edes muista, kun olin jo valmiiksi järkyttynyt. Luultavasti sekoitin polkimet.

Joo ja paperilapussa luki vaan konflikti. Inssi oli kalpea ja poistui paikalta nopeasti.

- ap

Hetkinenopettajalla pitäisi olla omat polkimet, joilla pystyy reagoimaan. Eli miksi opettaja ei polkaissut äkkiä jarrua? Luulis että inssilläkin on nämä polkimet?

Vierailija
42/55 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää röllipaskaahan tuo inssis oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajan vaihtoakin kannattaa harkita. Omalla lapsella oli ihan pönttö ope joka ei opettanut niitä juttuja joita inssissä vaaditaan. Esim. peruuttaminen ruutuun, liittyminen moottoritielle. 

Nuo oli aikoinani perusjuttuja, ruutuun pakittaminen peilien avulla, taskuparkkeeraus, mäkilähtö jne. Mitä ne tätä nykyä pyytää ajokouluissa B-kortista?

Minun aikaani ei pakitettu ruutuun vaan yhdelle tyhjälle tontille kadulta. Autokoulussa sitä harjoiteltiin paljon, kun se oli aina inssiajossa mukana. Tontilla oli pitkä metallikeppi pystyssä. Kun se näki tietyssä kohdassa ikkunasta sivulta, niin tiesi, että nyt pitää ruveta kääntämään. Toinen mitä harjoiteltiin paljon, oli katsastuskonttorilta lähteminen, sieltä inssi aina alkoi ja toiseen suuntaan lähtiessä piti tietää miten kuuluu ryhmittäytyä (menee

Jospa itsekin olisin saanut pakittaa johonkin tyhjälle tontille. Vaikka sellaisen hehtaarin kokoiselle niin olisin onnistunut.

- ap

Vierailija
44/55 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää röllipaskaahan tuo inssis oli.

Kuinka niin?

- ap

Vierailija
45/55 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon reputtanut kuusi kertaa, ei kannata vielä luovuttaa.

Ettäpä viitsitkin mainostaa asiaa. Saadaankohan sinua nähdä joskus Surkeimmassa kuskissa? Ajokortti ei ole vieläkään pakollinen Suomessa, sinäkin voit ihan hyvin siirtyä julkiseen liikenteeseen. Jos asut niin korvessa, että mitään julkista liikennettä ei ole, eli ei edes palvelutaksia, se on ihan oma valintasi ja häpeäsi.

Vierailija
46/55 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse Pääsin seitsemännellä kerralla läpi. Välissä vaihdoin autokoulua, parempi ope tuli sitten. Onhan se hyvä kun on ajokortti, mutta ajan hyvin harvoin ja helppoja reittejä. Onhan se tosi paikan tullen kuitenkin etu että voi mennä, en tietty tiedä oliko paljon järkeä. Siihen aikaan meidän kaikkien lasten oli pakko käydä autokoulu

Ei se ole pakollista vieläkään. Jos oli perheesi sääntö, aina voi olla joissakin asioissa kapinallinen.

Vierailija
47/55 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettäpä viitsitkin mainostaa asiaa. Saadaankohan sinua nähdä joskus Surkeimmassa kuskissa? Ajokortti ei ole vieläkään pakollinen Suomessa, sinäkin voit ihan hyvin siirtyä julkiseen liikenteeseen. Jos asut niin korvessa, että mitään julkista liikennettä ei ole, eli ei edes palvelutaksia, se on ihan oma valintasi ja häpeäsi.

Älä ilkeile.

Vierailija
48/55 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ilkeile.

Ei ole ilkeilyä. Näitä tuurilla kortteja saaneita näkyy myös liikenteessä turhan paljon. Jos autoilu ei onnistu niin kuin lain mukaan pitää, se ei sitten onnistu ja silloin pitää pysyä pois ratista itse. Aika moni onnettomuuskin olisi jäänyt tapahtumatta, kun kuski olisi ollut kartalla tekemisistään.

Vierailija
49/55 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi vituiksi mennyt inssi, tyttö ei saanut edes käsijarrua pois päältä xD

https://www.youtube.com/shorts/C5EIMsr-LD0

Vierailija
50/55 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kerta toden sanoo.

Kaikki ei ole rattinaisia / -miehiä ja se on oikeasti ihan ok.

Vierailija
51/55 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit korkokengät jalassa inssiajoon? Minulle opetettiin aikoinaan että korkkareilla ei ole hyvä ajaa autoa koska jalan asento polkimiin ei ole hyvä. Tästä on kyllä tosin aikaa kun sain oman kortin '07

Vierailija
52/55 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomatonta jos ei pääse inssiä läpi ekalla kerralla.

abecede.

Vierailija
53/55 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sää pääset HSL:n bussia ajamaan siinä missä ulkomaan miehet.

Vierailija
54/55 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi inssi on ainakin joka kiertää vähän ympäri Suomea.  Opetuslupalaisille löytää virheen vaikka väkisin.  Poikani olisi laittanut päähänsä Action kameran, mutta oli kieltänyt.  Laki kuulemma kieltää.  Kuinka ollakaan, ei tehnyt risteykseen paniikkijarrutusta kun keltainen vaihtui.  Inssi oli stopannut risteys alueella auton ja hylky tuli.

Olisi pitänyt jäädä odottamaan milloin keltainen vaihtuu kun vihreä oli palamassa pitempään.

Vierailija
55/55 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä sitten tuo Trafin uusi periaate teoriakokeessa, että ei kerrota, mitkä vastaukset meni väärin. Oma lapsi kävi suorittamassa mopon teoriakokeen 7 kertaa kun aina oli 1 tai 2 vastausta liikaa väärin, mutta ei tiennyt mikä niistä kun kuvat oli niin epäselviä - tai lähinnä se, mitä niissä kuvissa haettiin. 280 euroa meni pelkkiin teoriakokeisiin. Kai ne menee sitten teiden ylläpitoon tai Trafin henkilökunnan virkistysrahastoon.

Teiden ylläpitoon :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi