Idea asunnon oston helpottamiseksi 💡
Jollekin sivustolle laitettaisiin speksit. Alue, asunnon koko, sauna/ei saunaa, parveke/ei parveketta, ilmansuunta, hissitalo tai esim. eka kerros yms. juttuja. Sitten välittäjä ottaisi yhteyttä ja esittelisi tarjonnan. Vai loppuisiko niiltä työt, kun ei enää tarvitsisi juoksuttaa ihmisiä turhan takia? (Ihminen tosin voi valita, mihin näyttöön menee). Tottakai voi myös selailla eri myyntisivustoja.
- n68v -
Kommentit (5)
Ihan järjetön idea. Meinaatko, että välittäjät ehtisivät katsoa netistä jokaisen ostajan toiveen ja päivittää heille tarjontaa? Tätä varten voit jo nyt itse ottaa yhteyttä välittäjään ja jättää toimensiannon tietyillä spekseillä. Toisaalta voit mennä vaikka etuoveen ja pistää kaikki nuo rajaukset sinne ja katsoa tarjonnan. Sieltä ei toki näe näitä pöytälaatikossa pidettyjä kohteita, mutta ei niitä yleensä montaa olekaan ja yleensä ei ole perinteisiä koteja muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järjetön idea. Meinaatko, että välittäjät ehtisivät katsoa netistä jokaisen ostajan toiveen ja päivittää heille tarjontaa? Tätä varten voit jo nyt itse ottaa yhteyttä välittäjään ja jättää toimensiannon tietyillä spekseillä. Toisaalta voit mennä vaikka etuoveen ja pistää kaikki nuo rajaukset sinne ja katsoa tarjonnan. Sieltä ei toki näe näitä pöytälaatikossa pidettyjä kohteita, mutta ei niitä yleensä montaa olekaan ja yleensä ei ole perinteisiä koteja muutenkaan.
Eipä tullut mieleeni ja nyt on nolo olo. 😐
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tullut mieleeni ja nyt on nolo olo. 😐
- ap
En tiedä miksi tämä palsta tekee niin kärkkääksi. Ideat on aina hyviä ja niistä ei kehity mitään, jos ei sano ääneen. Mukavaa päivää sinulle ja anteeksi kun kävin pätemässä.
Tuo on keksitty jo. Se on nimeltään toimeksianto.