Idea asunnon oston helpottamiseksi đĄ
Jollekin sivustolle laitettaisiin speksit. Alue, asunnon koko, sauna/ei saunaa, parveke/ei parveketta, ilmansuunta, hissitalo tai esim. eka kerros yms. juttuja. Sitten vÀlittÀjÀ ottaisi yhteyttÀ ja esittelisi tarjonnan. Vai loppuisiko niiltÀ työt, kun ei enÀÀ tarvitsisi juoksuttaa ihmisiÀ turhan takia? (Ihminen tosin voi valita, mihin nÀyttöön menee). Tottakai voi myös selailla eri myyntisivustoja.
- n68v -
Kommentit (5)
Ihan jÀrjetön idea. Meinaatko, ettÀ vÀlittÀjÀt ehtisivÀt katsoa netistÀ jokaisen ostajan toiveen ja pÀivittÀÀ heille tarjontaa? TÀtÀ varten voit jo nyt itse ottaa yhteyttÀ vÀlittÀjÀÀn ja jÀttÀÀ toimensiannon tietyillÀ spekseillÀ. Toisaalta voit mennÀ vaikka etuoveen ja pistÀÀ kaikki nuo rajaukset sinne ja katsoa tarjonnan. SieltÀ ei toki nÀe nÀitÀ pöytÀlaatikossa pidettyjÀ kohteita, mutta ei niitÀ yleensÀ montaa olekaan ja yleensÀ ei ole perinteisiÀ koteja muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jÀrjetön idea. Meinaatko, ettÀ vÀlittÀjÀt ehtisivÀt katsoa netistÀ jokaisen ostajan toiveen ja pÀivittÀÀ heille tarjontaa? TÀtÀ varten voit jo nyt itse ottaa yhteyttÀ vÀlittÀjÀÀn ja jÀttÀÀ toimensiannon tietyillÀ spekseillÀ. Toisaalta voit mennÀ vaikka etuoveen ja pistÀÀ kaikki nuo rajaukset sinne ja katsoa tarjonnan. SieltÀ ei toki nÀe nÀitÀ pöytÀlaatikossa pidettyjÀ kohteita, mutta ei niitÀ yleensÀ montaa olekaan ja yleensÀ ei ole perinteisiÀ koteja muutenkaan.
EipĂ€ tullut mieleeni ja nyt on nolo olo. đ
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipĂ€ tullut mieleeni ja nyt on nolo olo. đ
- ap
En tiedÀ miksi tÀmÀ palsta tekee niin kÀrkkÀÀksi. Ideat on aina hyviÀ ja niistÀ ei kehity mitÀÀn, jos ei sano ÀÀneen. Mukavaa pÀivÀÀ sinulle ja anteeksi kun kÀvin pÀtemÀssÀ.
Tuo on keksitty jo. Se on nimeltÀÀn toimeksianto.