Naiset. Miksi leikkautatte hiuksen ihan lyhyeksi jopa siilitukaksi, vaikka pitkät hiukset kruunaa naisen kauneuden.
Kommentit (21)
Muistaakseni Raamatussakin lukee, "jos vaimolla on pitkät hiukset, se on oleva hänelle kunniaksi".
Eipä kiinnosta toimia kenenkään muun mieltymysten mukaan. Itse tukkani kannan ja hoidan.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Raamatussakin lukee, "jos vaimolla on pitkät hiukset, se on oleva hänelle kunniaksi".
Lisäksi siellä lukee, "Pitkät hiukset on annettu naiselle hunnuksi".
Se on voimaantumisen tunnusmerkki, samoin kuin rumaväriseksi värjääminen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta toimia kenenkään muun mieltymysten mukaan. Itse tukkani kannan ja hoidan.
Et siis halua näyttää kauniilta kenenkään (miesten ja toisten naisten) silmissä. Aika harvinaslaatuinen nainen
Minulla oli pitkä kaunis tukka, mutta sairauden vuoksi hiukseni lähtivät. Parannuttuani päänahkaani alkoi kasvaa uudet hiukset. Minulla on nyt ikäänkuin siilitukka. Menee vuosia ennenkuin se kasvaa mieleisekseni.
Vierailija kirjoitti:
Olen havainnut, maakunnissa on mimmeillä oudonvärisiä ja leikattu personallisesti huomattavasti enemmän mitä isommissa kaupingeissa.
jokainen saa tehdä tukalleen mitä haluaa ja kun ollaan seksiosiossa, niin myös pillukarvoilleen!
Ohuet hiukset, näyttävät paremmalta lyhyeksi leikattuna (mies samaa mieltä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen havainnut, maakunnissa on mimmeillä oudonvärisiä ja leikattu personallisesti huomattavasti enemmän mitä isommissa kaupingeissa.
jokainen saa tehdä tukalleen mitä haluaa ja kun ollaan seksiosiossa, niin myös pillukarvoilleen!
Olen huomannut saman, sinisiä, oransseja ja hirveitä tatuointeja, kyllä on naisellisuus kaukana!
Olen ennenkin kommentoinut, että olen heikkona pitkätukkaisiin naisiin. Kerran pääsin sämkyyn 25-vuotiaan naisen kanssa, jolla ei ollut päällä muuta kuin pitkät hiukset valtoimenaan. En ikinä unohda sitä yötä.
Pitkät hiukset eivät ole valinta. Ne kasvavat itsekseen. Laiskuutta ja velttoutta lienee kyseessä, kun jättää hiukset heitteille.
Ja lisäksi leikkaus on kallista.
No kun minä olen lesboparin mies. Minulla on myös miehen puku ja kravatti. Varustukseni on iso strapon.
Mitä pienempi on paikkakunnan asukasluku, sen vähemmän (prosentiaalisesti) hirviönaisia siellä on. Ja etenkin, ovat luonnollisen helposti lähestyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis halua näyttää kauniilta kenenkään (miesten ja toisten naisten) silmissä. Aika harvinaslaatuinen nainen
Hänhän nimenomaan näyttää kauniilta.
Vierailija kirjoitti:
Toisten pitää kärsien katsoa. Mihinpä sitä silmänsä laittaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän nimenomaan näyttää kauniilta.
Ehkä lesbon silmissä.
Miehestäni nimenomaan lyhythiuksiset naiset ( tietenkin hyvin leikatut hiukset) ovat seksikkäitä ja sähäköitä, tehokkaita ja energisiä. Joten et voi puhua kaikkien puolesta. Kasvojen sivuilla velttoina verhoina roikkuvat pitkät hiukset näyttävät kyllä surullisilta.
On itsestään selvää, että pitkät hiukset ovat kauniimmat kuin lyhyet.
Mun hiukset on ohuet luirut ja pitkinä ihan naurettavan näköiset. Pidän siis lyhyinä..
Jaa. No mä en.