Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hanhet pilaavat kaikki uimarannat, viimeisin pilalle paskottu on uusi tekolampi

Vierailija
06.09.2024 |

Kuka haluaa mennä esim. Suomenlinnaan piknikille, kun nurmi on täynnä paskaa? Ihan käsittämätöntä, eli annetaan hanhikannan kasvaa ylisuureksi, ja laumoina liikkuvat elukat pilaavat uimarannat ja nurmialueet, lisäksi syövät pelloilta viljan!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010677132.html

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on totta että niitä pitäis siirtää toisille paikoille. Mä en ota kantaa tohon metsästys asiaan

Mut yks asia on varma, se oikea tapa ei ole se että joku puliveivari nainen tai mies menee itse jonkun koiransakkaa tai muutenvaan kivittäämään ja häiriköimään tai ajelemaan autoilla niiden päälle. Sitä on nimittäin tapahtunu, se ei oo oikee tapa. Ne linnut on rauhoitettuja ja jos ihminen on niin tyhmä että menee itse tekemään niille jotain niin kauheaa, niin tämä ihminen ei itse ansaitse elää. 

On monia muitakin tapoja siirtää näitä lintuja. 

Vierailija
2/7 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei kuulu Suomen luontoon.Väkisin tänne istutettu ja nyt tuhoavat kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasaari tuonut nuo tänne. Naurettavaa luonnon tuhoamista tuolta laitokselta.

Vierailija
4/7 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitäisi sallia hanhien metsästys, tätä ei vaan nössöt viherpiipertäjät suostu tajuamaan. Käsittämätöntä miten voi olla noin tyhmää sakkia ettei tuota tajua. 

Vierailija
5/7 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin on susia laumoissa ja karhuja pentuineen läpi vuoden. Paljon. Luken lukemat on väärät. Paljonko on hengen hinta ja sujeluskuntako sen maksaa, vai valtio. Pitäisi tietää. 

Vierailija
6/7 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanhet nyt paskaa sinne, mihin hanhia huvittaa paskata. Metsästys ok, niin kauan kuin hanhet päätyy sapuskaksi.

Tosin ajatuksena huvittavaa, että ihmiset kulkisivat Suomenlinnassa haulikoiden ja kiväärien kanssa.

Vierailija
7/7 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt näitä joka paikkaan sontiviin kakkageneraatteoreihin.