Tuleva naisten sukupolvien välinen taistelu
Tämä sukupolvi naisia, joka on nyt likimain 25-40 vuoden iässä on suurin elossa oleva ikäluokka kun edellinen suuri ikäluokka alkaa astua ajasta ikuisuuteen, ei pelkästään suomessa mutta myös monessa muussa maassa. Tämä jäänee viimeiseksi suureksi sukupolveksi, väestön kehityssuunta on kylmää luettavaa.
Sattumoisin myös tämä sukupolvi naisia on ollut kaikkein eniten itsenäisen feminismin, metoon ja muun voimaantumisideologian kannattajia. Tilastoista on projisoitu, että länsimaissa yli puolet saman ikäluokan naisista ovat sinkkuja ja lapsettomia vuoteen 2030 mennessä. Näiden välille voi vetää kukin itse aasinsiltoja.
Katson nyt kristallipallooni.
Miehiä houkuttaa naisissa lisääntymiskelpoisuus. Näin on evoluutio sen miehiin ohjelmoinut miljoonien vuosien saatossa. Tuosta nyt 25-40 ikävuoden lapsettomiksi jäävistä naisista tulee reilun 40 ikävuoden jälkeen miehille seksuaalisesti täysin näkymättömiä ja saman ikäluokan miesten katseet siirtyvät nuorempiin naisiin, jotka ovat jo valmiiksi huomattavasti pienempi ikäluokka.
Meillä tulee olemaan valtava sukupolvi lapsettomia ja yksinäisiä vanhempia naisia, joista miehet ei vaan kiinnostu. Samalla halukkaista miehistä, useammasta sukupolvesta, tulee olemaan valtava ylitarjonta nuorille naisille. Tästä syntyy ennennäkemätön pariutumisen epätasapaino. Miehet ovat aina eläneet tässä todellisuudessa, mutta naiset eivät.
Tulee valtava kateuden aalto. Nuorten naisten saama huomion tulva ja lapsettomien yksinäisten vanhojen naisten katkeruus kohtaa väkevällä tavalla. Syntyy sukupolvien välinen sota.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ja miten mahtaa käydä, kun yhä isompi määrä miehiä jahtaa vähenevää resursia? Aivan, miehet alkavat tapella keskenään.
Tämä on se todellinen sukupolvien sota.
Mun on nyt ihan pakko tuottaa pettymys ja todeta, ettei ole sotaa luvassa. Olen 45, onnellisesti naimisissa (Olen ollut myös onnettomasti naimisissa) ja aikuisen lapsen äiti. Tässä kohtaa matkaa sitä ihan vilpittömästi toivottaa huihai ja heihei, jos joku alkaa sukupuolisekoilemaan, vaikkapa sitten puoliso. Ei todellakaan mikään sotimisen aihe, jos joku haluaa lähteä perheleikkeihin, oli sellainen urakka. Onnea matkaan vaan kaikille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaikki pääsisivät helpommalla jos miehet yhtyisivät toisiinsa.
Juu, ja heidän halunsa määrätkin kohtasivat kivasti. Ja innostus kakkoseen. Win win.
Nyt jäi inceli-aloittajalta iltalääkkeet ottamatta.
Näin 49 v en kyllä yhtään jaksaisi, jos miehet juoksisivat perässä. Onneksi ei juokse.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäi inceli-aloittajalta iltalääkkeet ottamatta.
-En keksi argumenttia. Haukun inceliksi. Hyvä mä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta emme ole kateellisia nuoremmille naisille miehistä. Miehillä on muutenkin jokin harha, että naisten ainoa tavoite ja toive sekä jokaisen teon tarkoitus on vain saada MIES!
Sä oot olemassa siks että äitisi halusi hyvän miehen ja lapsia, samoin kun kaikki esivanhemmistasi.
Biologia on vähän vahvempi juttu kun palstamamman selittelyt.
Mitenkäs nuoret miehet sopii apn utopiaan? Sellaiset mua kiinnosti ainakin nuorena.
Miehinen perusvirhe kuvitella, että kaikki liittyy aina miehiin. Sitä vähemmän, mitä vähemmän hormonit huutelevat. Keski-ikäiset naiset hymähtävät ja jatkavat elämäänsä, eivät sodi.
No tämä skenario oli ehkä turhan kaukaa haettu, mutta siihen uskon että nämä lapsettomat sukupolvet tulevat katkeroitumaan sen vuoksi että järjestelmän tarjoama vanhusten hoito tulee mahdollisesti romahtamaan täysin. Tälläkin hetkellä se on heikkenemään päin, mutta miten sitten 20-50 vuoden päästä. Silloin vanhukset ovat järkestelmän ja nuorempien sukupolvien mielestä käytännössä ongelmajätettä, pl heidän omat vanhempansa.
Onko sun mielestä elämän ainoa tarkotus että on mies?
Ajattelen niin että kun ja jos nykyisestä miehestä aika jättää niin toivon löytäväni ikäiseni iloisen ja isotissisen naisen.
N50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Eli koska miehiä on muutenkin enemmän, yli puolet tämän suuren ikäluokan miehistä jää yksin. Seuraava ikäluokka ikävä kyllä ei koostu pelkästään naisista, eli sekä isomman että pienemmän ikäluokan miehet ovat näiden harvojen kimpussa.
Ajatella jos se onkin nuorista naisista rasittavaa eikä suinkaan houkuttelevaa.
Näin on.
Enemmistö miehistä ei ole koskaan lisääntynyt. Ei poikkea mitenkään historiasta. Naisille tämä tilanne on uusi.
ap
Enemmistö miehistä lisääntyy tälläkin hetkellä.
Miksi haluaisin lisätä riskiä saada sairaan lapsen? Ja muita komplikaatioita raskauden aikana, sekä tietysti keskenmeno mahdollisempi jos isä olisi yli 40v