Miten selitätte, että Uniikilla on aina ollut kauniita naisia?
Kaveri on jotain 165 cm pitkä. Tällä palstalla aina väitetään, että jos pituus on alle 185 cm niin miehellä ei ole mitään toivoa naismarkkinoilla.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Koksu ja raha, se toimii naisille.
Ja samppanja.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuullu monelta naiselta että syy miksi ne ei tykkää pienistä miehistä on se että ne tuntee itsensä isoksi niiden rinnalla. Se voi olla tosiaankin noin yksinkertainen syy ja kylhän sen ymmärtää tavallaan myöskin
Uniikki on rikas ja kuuluisa, tottakai se saa naisia
Ei ole älyttömän rikas, eikä älyttömän kuuluisa. Hänenkö rinnallaan nainen ei tunne itseään isoksi?
Hän on tosi komea mies. Seksipommi.
Vierailija kirjoitti:
Hän on tosi komea mies. Seksipommi.
Mutta lyhyt...
Mitä kauniita? Ihan tavallisia.
Olen tavannut ko. herran täiden merkeissä- hän on fiksu ja mukava kaikkia ihmisiä kohtaan. Että en yhtään ihmettele, että " saa naisia". Saisi varmasti ilman räppäristatustaankin, sen verran mukava on.
Tässäpä teille palstan pituusjankuttajamiehet esimerkki siitä, että lyhyetkin miehet voi menestyä! Teillä vaan on niin pasha luonne (mm naisviha), että on ihan sama, että miten pitkiä tai komeita olisitte, kun se pasha luonne näkyy jo täällä.
Vierailija kirjoitti:
Status ja julkisuus on paljon tärkeämpi, kuin pituus.
En tarkoita nyt itse Uniikia vaan ihan yleisesti. Pituus unohtuu kun on rahaa ja kuuluisa. Samoin unohtuu monen miehen lihavuus tai jopa väkivaltainen käytös, uskottomuus, päihteidenkäyttö jopa mt ongelmat kun on rahaa ja kuuluisia. Tai pelkästään kuuluisia kuten moni rikollinen.
Kysehän ei loppupeleissä ole edes pituudesta, vaan luonteesta ja itsetunnosta. Terveellä itsetunnolla varustettu, hyvä käytöksinen lyhytkin mies saa naisia aivan varmasti.
Lyhyet miehet vaan tuppaa olemaan usein niin pirun kiukkusia ja riidanhaluisia. Lisäksi jos seurustelukumppanin käyttämät korkokengät ovat lyhyelle miehelle liikaa, niin juoskaa ja lujaa! Itse 154 senttisenä mieluusti seurustelisin tuommoisen "lyhyen" kanssa, mutta ei jaksa aina riidellä ja pöngittää jätkän egoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Uniikki olisi ihan vain tavis, niin ei olisi saanut niitä naisia
Hänelläpä oli kaunista seuraa jo yläasteaikana. Pidetty, mukava heppu. Terve itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Uniikki olisi ihan vain tavis, niin ei olisi saanut niitä naisia
No eipä hän mikään superstara ole ja nämä naiset olisi kyllä saaneet pitkän ja komean miehen jos olisivat halunneet. Mutta eivät halunneet, koska pituus ei ole niin tärkeää.
Julkisuus tärkeintä ja axel smithin bingobangokaveruus ja kasimirbingobango ja hymypoika elastinen.
Itsevarmuus, energisyys. Siinä selitys.
Raha / pituus / hyvä ulkonäkö tuo monelle miehelle itsevarmuutta, siitä vaikutelma että ne vetoavat naisiin. Mutta jos on rikas ja pitkä mutta itsetunto nollissa eikä draivia mihinkään löydy, niin ei niitä naisiakaan sitten ole.
Tämän kun moni köyhä ymmärtäisi... Että se itsevarmuus ja draivi riittää. Pituus, raha yms. ulkoiset jutut on sekundäärisiä.
Monilla naisilla on hyvä huumorintaju.
Vastaukseni ei liittynyt kysymykseesi millään lailla.
Miesten pituudesta jauhaminen on naurettavaa.
Ilmeisesti Benkku tutustutti kokoomusnuoriin ja misseihin? Muutenhan r-vikainen kääp#ö, joka tekee huonoa kokoomusiskelmä"rappia" ei menestyisi.
uniikilla on uniikki pippeli ja osaa muuten maistaa jalkaväliä sanon minä
Selittyy sillä, että poikkeuksiakin sääntöön on aina. Varsinkin, jos sattuu olemaan julkkis ja semimenestynyt muusikko.
Se pystyy nuolemaan niita seisoviltaan !!
Mukava ja fiksu, ulospäinsuuntautunut, keskusteleva. Niillä pääsee jo pitkälle.
Olen käynyt samalla salilla Hki kantakaupungissa.
Tiedän syyn, miksi tytöt tykkää ja se ei ole penkkitulos mikä kiihottaa.
M43
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt samalla salilla Hki kantakaupungissa.
Tiedän syyn, miksi tytöt tykkää ja se ei ole penkkitulos mikä kiihottaa.
M43
Maastokäytössä sellaiset kolmijalkaiset jakkarat ovat suosittuja, koska ne saa asetettua epätasaisellekin pinnalle kiikkumatta.
Näinhän se menee, mutta sitähän ei palstaincelit ymmärrä.