Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 29v eivätkä miehet enää katso minua. Se ei edes häiritse minua lainkaan!

Vierailija
05.09.2024 |

Pitäisi olla naisellinen, muodikas, elämää ja värejä täynnä. 

En ole, olen energiatasoltani monella tapaa matala ja harmaa. Voin laittautua mutta ei kiinnosta katseet enkä jaksa mitenkään erityisemmin laittaa. En pukeudu kuin vain siksi, kun en halua alastikaan liikkua. En ole hyvässä kunnossa enkä tarvitse yksinkertaisesti niitä katseita.

Moni kuitenkin tarvitsee. Miksi? 

Itseäni lähinnä hieman kuvottaa jos jotkut miehet kyyläävät. Sitäkin joskus tapahtunut vielä kun olin paremmassa kunnossa niin fyysisesti kuin henkisesti. Olin kaunis mutta enää en ole. Eikä kai sillä muuten välillä ole mutta toki haluaisin olla itseäni varten paremmassa kunnossa ja kauniimpi. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat onnellisempia sinkkuina.

Niin, miehistä on vaan haittaa naisille. Sillä miehen mukana tulee stressiä, ylimääräisiä kotitöitä, riitaa ja joskus jopa väkivaltaa! Siksi olen sinkku sekä pysyn sinkkuna kanssa. N27

Niinkö?

https://www.youtube.com/@Kozmicverse/videos

Oppiipahan mokomat naiset olemaan! 😂🤣

Vierailija
42/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut nyt vasta kolmekymppisenä miehet kirjaimellisesti katsella. Olin perusnätti nuorempana, mutta nykyään omanikäisiini verrattuna keskivertoa paremmassa kuosissa, kilotkin pysyneet poissa. Toki ne miehet jotka nyt katselevat, eivät itsekään ole mitään 19-vuotiaita.

Maalla usein riittää, ettei ole paksu.

Kaupungissa kyllä asun, mutta muutenkin vähän outo kommentti. 

No Suomen "kaupungit" ovat maaseutua lähes kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut nyt vasta kolmekymppisenä miehet kirjaimellisesti katsella. Olin perusnätti nuorempana, mutta nykyään omanikäisiini verrattuna keskivertoa paremmassa kuosissa, kilotkin pysyneet poissa. Toki ne miehet jotka nyt katselevat, eivät itsekään ole mitään 19-vuotiaita.

Maalla usein riittää, ettei ole paksu.

Kaupungissa kyllä asun, mutta muutenkin vähän outo kommentti. 

"Kaupungissa", 20tuhannen asukkaan tuppukyliä ei lasketa, sori vaan mummu.

Vierailija
44/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa naiset tällaiset typerät aloitukset. Sille on varmasti hyvä syy miksi ette löydä seuraa.

Näiden aloitusten tarkoitus on saada lietsottua naiset vs miehet! Yleensä näiden aloitusten takana ovat katkerat naiset, jotka ovat jääneet ilmat pitkää ja komeaa miestä tai sitten incelit!

Vierailija
45/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap woke väkeä?

Tai joku itseään täynnä oleva feministi. Ei ihme jos miehiä ei enää huvita tuollaisen naisen kanssa seurustella.

Vierailija
46/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin mummo :D

Vierailija
47/47 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat onnellisempia sinkkuina.

Niin, miehistä on vaan haittaa naisille. Sillä miehen mukana tulee stressiä, ylimääräisiä kotitöitä, riitaa ja joskus jopa väkivaltaa! Siksi olen sinkku sekä pysyn sinkkuna kanssa. N27

Palataan asiaan 20 v päästä. Voi olla, että sitten ääni on ihan eri kellossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi