Olen 29v eivätkä miehet enää katso minua. Se ei edes häiritse minua lainkaan!
Pitäisi olla naisellinen, muodikas, elämää ja värejä täynnä.
En ole, olen energiatasoltani monella tapaa matala ja harmaa. Voin laittautua mutta ei kiinnosta katseet enkä jaksa mitenkään erityisemmin laittaa. En pukeudu kuin vain siksi, kun en halua alastikaan liikkua. En ole hyvässä kunnossa enkä tarvitse yksinkertaisesti niitä katseita.
Moni kuitenkin tarvitsee. Miksi?
Itseäni lähinnä hieman kuvottaa jos jotkut miehet kyyläävät. Sitäkin joskus tapahtunut vielä kun olin paremmassa kunnossa niin fyysisesti kuin henkisesti. Olin kaunis mutta enää en ole. Eikä kai sillä muuten välillä ole mutta toki haluaisin olla itseäni varten paremmassa kunnossa ja kauniimpi.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat onnellisempia sinkkuina.
Niin, miehistä on vaan haittaa naisille. Sillä miehen mukana tulee stressiä, ylimääräisiä kotitöitä, riitaa ja joskus jopa väkivaltaa! Siksi olen sinkku sekä pysyn sinkkuna kanssa. N27
Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Ok. Musta olisi kivaa, jos saisi edes yhden kauppareissun tehdä niin, ettei kukaan katsoisi. Sitä odotellessa.
N42
Ei sua mummo kukaan katsele
Minä en ikinä katso ketään ihmisiä, en miehiä enkä naisia. Lopetin sen aikoja sitten kaltaistesi takia, kaikki hullut niinkuin aloittaja joka tulkitsee jonkun katseenkin kuinka kaikki miehet haluavat seksiä häneltä ja ovat mukamas niin himoissaan ja kiinnostuneet.
Helpottaa kun tietää ettei ruokitse yhdenkään tälläisen harhaisen naisen psykoottisia ja narsistisia kuvitelmia itsestään kuinka koko maailma pyörii hänen napansa ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat onnellisempia sinkkuina.
Niin, miehistä on vaan haittaa naisille. Sillä miehen mukana tulee stressiä, ylimääräisiä kotitöitä, riitaa ja joskus jopa väkivaltaa! Siksi olen sinkku sekä pysyn sinkkuna kanssa. N27
Se on hienoa, että olet tutustunut ihan itse tuollaisiin "prinsseihin" jaxuhalit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mitä sinulla on tarjottavaa miehille?
M32
Korkeintaan hoivaa, lämpöä ja seksiä. Syvää yhteyttä. Mutta vain hyvin harvoille ja valituille. -N29v.
Itse olen korkeasti koulutettu mies. Minulta löytyy 2 korkeatutkintoa sekä tienaan noin 7000€ kuussa. Joten minulle nuo "hoivaa, lämpöä ja seksiä" tarkoittaa yhtä tyhjän kanssa, sillä minulla olisi jono naisia, jotka voisivat tarjota noita samoja asioita mitä äsken luettelit ap. Olet yhtä harmaata massaa, kuten muutkin tapaamani naiset. Sinun tulee erottua joukosta, mikäli haluat saada hyvän miehen itsellesi. Minulle naisessa merkitsee ulkonäkö ennen kaikkea, se että nainen näyttää naiselta eikä feministiltä, jolla on tatuointeja, +20 kg ylipainoa jne.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Musta olisi kivaa, jos saisi edes yhden kauppareissun tehdä niin, ettei kukaan katsoisi. Sitä odotellessa.
N42
Ei sua mummo kukaan katsele
Mummo saattaa asua jossain käpykylässä, jossa on takahuoneen runkkareiden ainoa nainen. Kovat luulot sitten, että kaikki seuraa.
Ei minua ainalaan ole kukaan koskaan katsonutkaan, korkeintaan katsoneet heti poispäin..
Kuka uskaltaa nykyään enää kattoa yhtään mihinkään? Woke tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Korkeintaan hoivaa, lämpöä ja seksiä. Syvää yhteyttä. Mutta vain hyvin harvoille ja valituille. -N29v.
Itse olen korkeasti koulutettu mies. Minulta löytyy 2 korkeatutkintoa sekä tienaan noin 7000€ kuussa. Joten minulle nuo "hoivaa, lämpöä ja seksiä" tarkoittaa yhtä tyhjän kanssa, sillä minulla olisi jono naisia, jotka voisivat tarjota noita samoja asioita mitä äsken luettelit ap. Olet yhtä harmaata massaa, kuten muutkin tapaamani naiset. Sinun tulee erottua joukosta, mikäli haluat saada hyvän miehen itsellesi. Minulle naisessa merkitsee ulkonäkö ennen kaikkea, se että nainen näyttää naiselta eikä feministiltä, jolla on tatuointeja, +20 kg ylipainoa jne.
M32
Kuulostat hyvin epämiellyttävältä ja säälittävältä ihmiseltä, jolla on iso ego ja arvo mitataan ulkoisilla asioilla. Ei sinullakaan olisi minulle mitään annettavaa, jota todella kaipaisin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskaltaa nykyään enää kattoa yhtään mihinkään? Woke tulee.
Niinpä, ensin valitetaan kun kaikki katsoo ja sitten kolmekymppisenä valitetaan, kun kukaan ei katso. :D
Vierailija kirjoitti:
Toi on just parasta: elää ilman miesten katseita, saada olla rauhassa. Todellista vapautta! Iloitsen puolestasi ja haluan sanoa, ettet ole yksin: meitä muitakin on, jotka ovat lakanneet tyystin välittämästä miellyttämästä miehiä ja suunnanneet mielenkiintonsa johonkin aivan muuhun ym. Täällä on ihanaa saada kulkea rauhassa. Seksiäkään ei osaa kaivata kun ei yksikään noista kyrrpä-joosepeista lopulta ikinä tyydytä mua paremmin kuin oma kosketukseni. Lisäksi elämästä löytää jatkuvasti valtavasti kaikkea muuta stimuloivaa, ihanaa, yllätyksellistä ja intohimoista kuin esim. seksi ja miesten kuivat jutut. U go girl, nauti tuosta huolettomuuden tilasta <33333
Varmaan siksi, koska tavoittelet liian tasokkaita miehiä. He kyllä harrastavat seksiä kanssasi ainoastaan kassien tyhjentämistä varten. Älkää naiset luulko, että he olisivat jotenkin kiinnostuneita teistä, muuta kuin käytettynä patjana tarpeiden tyydyttämiseen.
Mua on alkanut nyt vasta kolmekymppisenä miehet kirjaimellisesti katsella. Olin perusnätti nuorempana, mutta nykyään omanikäisiini verrattuna keskivertoa paremmassa kuosissa, kilotkin pysyneet poissa. Toki ne miehet jotka nyt katselevat, eivät itsekään ole mitään 19-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
M32
Kuulostat hyvin epämiellyttävältä ja säälittävältä ihmiseltä, jolla on iso ego ja arvo mitataan ulkoisilla asioilla. Ei sinullakaan olisi minulle mitään annettavaa, jota todella kaipaisin. Ap
Sori, mutta en ole kiinnostunut sinusta, sillä minulla on jo naisystävä 20v.
M32
Vierailija kirjoitti:
Haluatko alkaa seurustelemaan kanssani? Voidaan katsoa syksyn pimeinä iltoina viltin alla animea.
M28
Tämä muuten kertoi tänään käyttävänsä huumeita siinä joka päivä toistuvassa kannabisketjussa. Siltä varalta, jos joku edes harkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Mua on alkanut nyt vasta kolmekymppisenä miehet kirjaimellisesti katsella. Olin perusnätti nuorempana, mutta nykyään omanikäisiini verrattuna keskivertoa paremmassa kuosissa, kilotkin pysyneet poissa. Toki ne miehet jotka nyt katselevat, eivät itsekään ole mitään 19-vuotiaita.
Maalla usein riittää, ettei ole paksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Itse olen korkeasti koulutettu mies. Minulta löytyy 2 korkeatutkintoa sekä tienaan noin 7000€ kuussa. Joten minulle nuo "hoivaa, lämpöä ja seksiä" tarkoittaa yhtä tyhjän kanssa, sillä minulla olisi jono naisia, jotka voisivat tarjota noita samoja asioita mitä äsken luettelit ap. Olet yhtä harmaata massaa, kuten muutkin tapaamani naiset. Sinun tulee erottua joukosta, mikäli haluat saada hyvän miehen itsellesi. Minulle naisessa merkitsee ulkonäkö ennen kaikkea, se että nainen näyttää naiselta eikä feministiltä, jolla on t
En sinulta mitään pyytänytkään tai kysynyt.
Hyvää jatkoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalla usein riittää, ettei ole paksu.
Kaupungissa kyllä asun, mutta muutenkin vähän outo kommentti.
Joo ok.
Mitä ap haluat meidän tekevän asialle?
Alatko seurustelemaan kanssani? Voidaan käydä syömässä sushia tai ramenia jossain (sinä tarjoat).
M28