Leveälestiset kengät
Sinä jolla leveälestinen jalka, miltä merkiltä olet löytänyt kenkiä? Veden pitävätkin pitäisi olla, lenkkeilyyn/ulkoiluun sopivat. Olen sovittanut nyt useita merkkejä ja kaikki puristaa/pakottaa jalkateriä. Skechersiltä löysin yhdet, mutta joskus olisi kivat jotkut muut kuin mustat! Tosi tylsää. Vinkkaa millä merkillä voisi olla leveälle lestille sopivaa mallia.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ecco.
Onko ecolla myös erikseen leveitä lestejä
Jana-merkkisillä on myös. Katso Ulla Popken, laajin valikoima Janaa. Väristä joudut kyllä tinkimään.
Merrelliltä löysin aikoinaan hyvät kengät ulkoiluun. Ovat kevyet, ergonomiset ja vedenpitävät. Hinta aika huokea mutta olen monta vuotta niillä kävellyt. Ostin siis pienellä varrella varustetut.
Itselläni on punaruskeat Sievi XL kengät ettei onneks tarttenu ottaa Mustia.
Jostain Sievin Eevi mallista talvikengistä oli vihreät. Ja oranssit..
Vierailija kirjoitti:
Halti, mallia en muista. Jäykät mutta leveät, mulla kanssa jalkaterinä uimaräpylät.
Voin vahvistaa asian.
Pomar plussalta mulla on tennarit tummansiniset.. toki ne ei tähän talveen vaikuta.
Mulla on Ihanat Riekersit. Leveä lesti, ei nauhoja, pysyy hyvin jalassa, mutta musta. Tukeva syksykenkä, luistamaton pohja.
Kiinakaupoista Hobibear merkkiset kengät. Länkkärilaatu ja kiina hinta. Löytyy mm. Aliexpressistä ja Temusta. Leveä lesti ja hyvä varvastila näkyy usein jo kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Ääni kuoman lenkkareille ja nilkkureille täältäkin.
Lisäksi heidän talvisaappaat menee paksupohkeisellekin.
upup
Vierailija kirjoitti:
Pomar plus , sievillä on erikseen myös leveitä , en usko että Ulla popkenilla myydään oikeasti kovin leveitä vaikka ovatkin merkittyjä h lestillä ja leveämpiä . Kun onko siellä edes Pohjoismaissa suunniteltuja kenkiä. Ilveksellä on myös XXL lestisiä ja sitten joku tällänen kuin suave. Zizzi vaate liikkeellä on myös kenkiä mutta en niistä sitten tiedä onko leveä oikeasti siellä leveä. Häiritsee ettei leveyttä sentteinä mitta taulukossa ja kumminkin oletetaan että tälläisillä ominaisuuksilla olevia tilaillaan netistä
Ainakin Ulla Popkenin myymät Caprice-merkkiset avokkaat ovat minun räpylääni sopivat. Parhaat koskaan olivat Aran K-lestin kengät, mutta K-lestiä ei tahdo löytää mistään!
Skechersiä kannattaa katsoa Zalandosta, löytää enemmän värejä ja joskus halvemman hinnankin, siellä voi hakea leveällä lestillä. Skechersillä vain myös kantapää ja nilkka ovay leveässä mallissa väljemmät, niin ei ainakaan minulle istu niin hyvin jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Merrelliltä löysin aikoinaan hyvät kengät ulkoiluun. Ovat kevyet, ergonomiset ja vedenpitävät. Hinta aika huokea mutta olen monta vuotta niillä kävellyt. Ostin siis pienellä varrella varustetut.
Merrellit minustakin hyvät, mutta eivät kyllä huokeat. Tiedätkö, mitä sana tarkoittaa?
Paljasjalkakengät?
Kyllä. Hyvät asiallisissa businezzz-tapaamisissa sekä asiattomissa touhuissa.
Kipukaupasta (tai muu) paljasjalkakengät. Itsellä melko normaali jalka, mut ko. leveämpi malli sopinee aloittajalle hyvin. Vedenpitävät varrellist Vaistoat käytössä nyt pari kuukautta, ei ole kaduttanut.
Pieneneekö nenä jos juoksee pitkiä matkoja eikä hengitä yhtään suun kautta?