Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en halua jutella ihmisille edes todella kännissä?

Vierailija
05.09.2024 |

Puhun yli 2 promillen kännistä. Miksi en silloinkaan halua sosialisoida? Teini-ikäisenä olin ihan vastakohta, ihan niin ekstrovertti kuin vaan olla ja voi.. naispuolinen nuori henkilö kyseessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus?

Vierailija
2/9 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla noin monessa promillessa? Minä oksennan jo ekan promillen jälkeen, juonko sitten liian nopeaa en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstovertistä introverttiin lähestulkoon aina tarkoittaa masennusta. Ihmisen persoona harvemmin muuttuu totaalisesti ellei kyseessä ole joku mt/persoonallisuushäiriö.

Vierailija
4/9 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla noin monessa promillessa? Minä oksennan jo ekan promillen jälkeen, juonko sitten liian nopeaa en tiedä.

Mulla on jonkin sortin alkoholiongelma. Aloin juomaan raskaasti säännöllisesti koronavuonna eli 2020 (olin 20v) ja vaikka en juo joka päivä tai edes joka viikko, niin mun toleranssi on yhtä korkea kuin jollain perus juoppomiehellä. Juon ihan hemmetisti silloin kun juon.

Ap

Vierailija
5/9 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöä tulisi, kun vetäisit kalsarikännit ja vähemmän olisi puhuttavaa.

Vierailija
6/9 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormitun jo kännissä liikaa ihmisten seurasta eikä mua oikeastaan kiinnosta muut ihmiset tai niiden ongelmat..toisaalta en myöskään koe olevani masentunut

Ap

Vierailija
7/9 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin selvinpäin olevan olisi aika raskasta kuunnella vahvasti humalassa olevan ihmisen puheita.

Vierailija
8/9 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin selvinpäin olevan olisi aika raskasta kuunnella vahvasti humalassa olevan ihmisen puheita.

Itse en edes vahvasti humalassa jaksa jutella ihmisille ja siksi tämän aloituksen teinkin..kaikki kommunikointi ihmisten kanssa on vaan ihan tajuttoman raskasta. Selvinpäin toki raskaampaa, mutta känni on ainut tila missä siedän edes omia ajatuksiani.

Ap

Vierailija
9/9 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi johtua esim siitä, että sinulla on voimakkaat puolustusmekanismit käytössä koko ajan ilman, että itse huomaat sitä. Puolustusmekanismien jatkuva käyttö on raskasta ja kuormittavaa. Mutta jos tuo käyttö on automatisoitunut, niin et itse tiedä käyttäväsi niitä.