Onko merkki raskaudesta, kun ovulaation jälk. ei tule " kuivakausi" ?
Onko kenelläkään kokemusta? Minulla on viikko sitten ollut ovulaatio. Nyt edelleen valkovuoto runsasta. Normaalisti tähän aikaan on kuivat paikat. Voisko tämä olla merkki raskaudesta? toivottavasti..
Kiitos avusta?
Kommentit (5)
kanssa sitä mieltä, että ei ole limoihin luottamista. Itselläni reilun vuoden yritysaikaan sisältyi niin kuivaa kuin märkää kuin kaikkea mahdollista siltä väliltä ja aina menkat tulivat ajallaan.
Raskaana arvelin olevani, kun oli menkat myöhässä ja oli inssikin tehty. Nyt mennään jo rv20:-)
Taitaa olla aika yksilöllistä tuo. Jotkut sanoo että tulee hirveästi valkovuotoa ja toisilla on se kuivakausi. Itselläni oli tosi kuivaa=)
Mutta oireena menkkamaiset kivut oviksesta kuukautisten alkuun ts. kun olisi pitänyt alkaa. Testani haamun eilen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Mutta tsemppiä! Eihän sitä tiedä kun jokainen oireilee erilailla=)
Mutta mulla se oli merkki raskaudesta. Ainakin pistin itse merkille, että oliskohan tärpännyt, kun normaalisti se kostein kausi on just ovulaation aikaan ja nyt se jatkuikin kierron loppuun asti. Ja jatkuu edelleen... Plussaonnea!
-Coppola rv 4+5
viimme kierrosta oviksesta asti tosi " märkää" mutta niin vaan täti tuli ajallansa. Toivottavasti sinä saat parempia uutisia.
Minä tein raskaustestin tänä aamuna ja olen raskaana:) Mulla on aina ovulaation jälkeen kuivakausi kuukautisiin saakka, mutta tällä kertaa onkin ollut kosteaa koko ajan. Siitä jo aavistelin että plussa tulee, ja niinhän se tuli :) Samoin oli ekaa lasta odottaessa.