Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverinaisista.

Vierailija
05.09.2024 |

Mikä siinä on, et kun mulla on kaverina naisia, niin kun he ovat alkaneet seurustelemaan, niin minun kanssa välit ovat tulehtuneet samointein? Ei ole yksi eikä kaksikaan kertaa tämä tapahtunut.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen naisten kanssa paremmin toimeen kuin miesten. Puolisoni ei anna minun mennä mihinkään  ilman että on itse mukana, Nykyään en mene minnekään ja istun vapaa ajat kotona. Naiseni saa olla emanspoitunut kuten onkin,

Mitä mieltä feministit? Itse kannatan tasa-arvoa.

En ole feministi, mutta tulee erään uskonnon säännöt tuosta mieleen.

Vierailija
22/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tarvitse sua enää tai kumppani on mustis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ap tuo video niin kaikki uliystävyyslarppibluffisi paljastuvat.

Vierailija
25/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso ap tuo video niin kaikki uliystävyyslarppibluffisi paljastuvat.

Tässä nyt vaan ei ole siitä kyse vaan käytöksestä.

Vierailija
26/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Käytös vastaa sitä että löysivät merkityksellise(n)mmän suhteen eli parisuhteen, joten frendilarppiulit heivataan.

Vierailija
27/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että "kavereidesi" onni on pois sinulta? = 'Haaremi' hälvenee ja täten status/potenssi/potentiaali laskee?

Vierailija
28/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että "kavereidesi" onni on pois sinulta? = 'Haaremi' hälvenee ja täten status/potenssi/potentiaali laskee?

Mikä on pois minulta? Nyt en oikein ymmärrä.

Vierailija
30/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on melkoisen kuvaavaa, että kaverimiekkoset jäävät pois kun parisuhde löytyy ja apeana itket "kaveri"menetystäsi.

Vierailija
31/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pois minulta? Nyt en oikein ymmärrä.

"Kaverina naisia, niin kun he ovat alkaneet seurustelemaan, niin minun kanssa välit ovat tulehtuneet samointein?" Mikä tässä omassa paljastavassa ulinassasi nyt on vaikea ymmärtää? Varsinkin jos kaikkien kaverinaistesi kanssa kävi noin niin silloin se on vain luonnollista etteivät he uhraa rakkauselämäänsä jonkun random Pick Me Pasi-Petterin takia.

Vierailija
32/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ap voi ystävystyä ja olla ystävä myös näiden "kaverinaistesi" miesystävien kanssa? Jos platonista / "platonista"?

Vierailija
33/57 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska niiden uudet kumppanit tietää mitä kaverimiehellä eli sulla on mielessä.

No mitä miulla sit on mielessä? Olen vuosia tuntenut nämä naiset. En haaveile mistään suhteesta heidän kanssaan.

Ne naiset ehkä haaveilivat. Eikö tuo ole aika selkeää - sen jälkeen kun alkavat seurustella, eivät haaveile enää?

Vierailija
34/57 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla naisen kanssa kaveri? 

Vierailija
35/57 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska niiden uudet kumppanit tietää mitä kaverimiehellä eli sulla on mielessä.

No mitä miulla sit on mielessä? Olen vuosia tuntenut nämä naiset. En haaveile mistään suhteesta heidän kanssaan.

Minusta tuollainen etäisyyden ottaminen on luonnollista, etenkin jos olet luokassa "kaveri" et ystävä. Niin miksi sulle on niin tärkeää että nämä naiset hengaavat yhtä paljon sun kaa kuin ennen, kun luonnollisesti nainen haluaa hengata eniten sen ihmisen kaa johon on rakastunut. Sen jälkeen tulee ystävät ja sitten vasta kaverit. Sanoisin että aika aikaansa kutakin. 

Ja tietenkin sitä omaa rakasta pitää kunnioittaa eniten, jos hän ei halua että se nainen hengaa sun kaa esim kahdestaan niin sitten ei hengaa. En tiedä millainen tapa teillä on ollut nähdä tai pitää yhteyttä, mutta ihan luonnollista se on että tuossa tilanteessa muuttuu. Kun ihan todennäköisesti ystävien kanssakin muuttuu. 

Miksi se sinua haittaa? Olisit vaan onnellinen kaverinaistesi puolesta. 

Vierailija
36/57 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on melkoisen kuvaavaa, että kaverimiekkoset jäävät pois kun parisuhde löytyy ja apeana itket "kaveri"menetystäsi.

Kyllä ja myös se että hän käyttää termiä "kaverinaiset" ap:lla on oikein kaverinaisia. Eri asia jos olisi puhunut naispuolisista kavereista. 

Vierailija
37/57 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollainen etäisyyden ottaminen on luonnollista, etenkin jos olet luokassa "kaveri" et ystävä. Niin miksi sulle on niin tärkeää että nämä naiset hengaavat yhtä paljon sun kaa kuin ennen, kun luonnollisesti nainen haluaa hengata eniten sen ihmisen kaa johon on rakastunut. Sen jälkeen tulee ystävät ja sitten vasta kaverit. Sanoisin että aika aikaansa kutakin. 

Ja tietenkin sitä omaa rakasta pitää kunnioittaa eniten, jos hän ei halua että se nainen hengaa sun kaa esim kahdestaan niin sitten ei hengaa. En tiedä millainen tapa teillä on ollut nähdä tai pitää yhteyttä, mut

En nyt varmaan ymmärrettävästi sanonut, että ei ne välit varsinaisesti katkea, vaan minuun kohdistuu herkästi suuttumusta ja minuun puretaan pahaa oloa. Vähän niinkun nyt tässä keskustelussakin on käynyt.

Vierailija
38/57 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat olla naisen kanssa kaveri? 

On ollut helppoa keskustella asioista ja kysellä mielipiteitä.

Vierailija
39/57 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ja miksi oikein jankkaat? Minulla on kaverinaisia = tarkoittanet, että sinulla OLI kun välit heti tulehtuneet?

Vierailija
40/57 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi