Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverinaisista.

Vierailija
05.09.2024 |

Mikä siinä on, et kun mulla on kaverina naisia, niin kun he ovat alkaneet seurustelemaan, niin minun kanssa välit ovat tulehtuneet samointein? Ei ole yksi eikä kaksikaan kertaa tämä tapahtunut.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska niiden uudet kumppanit tietää mitä kaverimiehellä eli sulla on mielessä.

Vierailija
2/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, niin sen naisen seurustelukumppanin mustasukkaisuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tähän ei sitten mitään yksittäistä selittävää tekijää ole, kun kukaan osaa vastata.

Vierailija
4/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska niiden uudet kumppanit tietää mitä kaverimiehellä eli sulla on mielessä.

No mitä miulla sit on mielessä? Olen vuosia tuntenut nämä naiset. En haaveile mistään suhteesta heidän kanssaan.

Vierailija
5/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies joo, sen unohdin mainita.

Vierailija
6/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Itse olen nainen joka olen miesvaltaisella alalla ja mun useimmat kaverit on miehiä. Ei ole mun parisuhteet mitenkään vaikuttanut kaverisuhteisiin. En ikinä olisi sellaisen mustasukkaisen miehen kanssa, joka edes yrittäisi määräillä keitä mulla saa olla kavereina.

Vierailija
7/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet (hetero)naiset unohtaa myös naispuoliset kaverinsa siinä vaiheessa, kun uusi poikkis ilmestyy kuvioihin. Yhtäkkiä päähän mahtuu vain se mies. Ärsyttävä kuvio, sillä usein nää samat naiset olettaa, että ystävyys jatkuu aivan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan siinä vaiheessa, kun suhde mieheen menee poikki.

Vierailija
8/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Itse olen nainen joka olen miesvaltaisella alalla ja mun useimmat kaverit on miehiä. Ei ole mun parisuhteet mitenkään vaikuttanut kaverisuhteisiin. En ikinä olisi sellaisen mustasukkaisen miehen kanssa, joka edes yrittäisi määräillä keitä mulla saa olla kavereina.

Sitä minä olen ihmetellyt, että mikä siinä on takana. Ehkä ne negatiiviset tunteet ohjataan tiettyyn suuntaan kuin kumppaniin??

Vierailija
9/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet (hetero)naiset unohtaa myös naispuoliset kaverinsa siinä vaiheessa, kun uusi poikkis ilmestyy kuvioihin. Yhtäkkiä päähän mahtuu vain se mies. Ärsyttävä kuvio, sillä usein nää samat naiset olettaa, että ystävyys jatkuu aivan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan siinä vaiheessa, kun suhde mieheen menee poikki.

Tämän minä ymmärrän, että aikaa ei riitä kaikkeen ja jostain se sit on otettava pois, mutta sitten kun esim. suututaan tosi herkästi ja verisesti pienistäkin asioista.

Vierailija
10/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillähän se menee yleensä nimenomaan näin, että jos ei jostain syystä keretä olla tekemisissä, niin sitkun taas kerkee, ni jatkuu siitä samasta mihin jäikin.

Vierailija
11/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se olla sen naisenkin. Hän unohtaa miespuoliset kaverinsa ja odottaa kumppaninsa jättävän naispuoliset.

Vierailija
12/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi se olla sen naisenkin. Hän unohtaa miespuoliset kaverinsa ja odottaa kumppaninsa jättävän naispuoliset.

Ei tällä palstalla voi.

Vierailija
13/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillähän se menee yleensä nimenomaan näin, että jos ei jostain syystä keretä olla tekemisissä, niin sitkun taas kerkee, ni jatkuu siitä samasta mihin jäikin.

Miehet eivät muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta muutenkaan hallitse kaverisuhteita ollenkaan (muiden miesten tai naisten kanssa) saati romanttisia rakkaussuhteita. Syy totutusti = naisten ja yhteiskunnan, Tinder on rikki ja kaikki on rikki ja witurallaan, yhyy u l i u l i u u.

Vierailija
14/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no yhdistävä tekijä tässä vaikuttaisi olevan sinä. Kannattaa tehdä pientä itsereflektiota ja pohtia omaa käytöstä

Vierailija
15/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no yhdistävä tekijä tässä vaikuttaisi olevan sinä. Kannattaa tehdä pientä itsereflektiota ja pohtia omaa käytöstä

Sikshän mie täällä kysyin, kun ewn löytänyt mitään selittävää syytä itsestäni.

Vierailija
16/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta muutenkaan hallitse kaverisuhteita ollenkaan (muiden miesten tai naisten kanssa) saati romanttisia rakkaussuhteita. Syy totutusti = naisten ja yhteiskunnan, Tinder on rikki ja kaikki on rikki ja witurallaan, yhyy u l i u l i u u.

Mulla ei ole miesten ja naistenkaan suhteen muuten ollu ongelmia, mut tää tekijä vaan jääny askarruttamaan. Sinun nyt on turha alkaa siinä omaa katkeruuttasi tuomaan esille.

Vierailija
17/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoida nyt vain se oma katkeruutesi äläkä vainoharhaisesti oleta olematonta katkeruutta muille.

Vierailija
18/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/57 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen naisten kanssa paremmin toimeen kuin miesten. Puolisoni ei anna minun mennä mihinkään  ilman että on itse mukana, Nykyään en mene minnekään ja istun vapaa ajat kotona. Naiseni saa olla emanspoitunut kuten onkin,

Mitä mieltä feministit? Itse kannatan tasa-arvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän