Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinua on siunattu tänään?

Vierailija
05.09.2024 |

Kerro, mitä hyvää tänään on elämässäsi. Miten koet saaneesi lahjana tänä päivänä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään eivät ole uskikset onnistuneet sumentamaan päätäni. Eipä se iso vaara olekaan mutta hyvä muistaa aina joskus.

Vierailija
2/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut hyvän työn, vaikkei ole alan koulutusta. Tänään vietettiin virkistyspäivää. Oli kyllä rankkaa virkistäytyä, mutta siunaus se silti on. Kiitos Jeesus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään hävikkiruokakassin, jossa oli hyvää ruokaa. Just söin nakkikastiketta ja pottuja. Miniluumutomaatteja, leipää 3 pussia, proteiinirahkaa, raejuustoa, ja pottuja. 

Vierailija
4/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hyvän sadon kasvimaalta ja kasvihuoneista sekä omenapuista ja marjapensaista. Taas on vuodeksi ruokaa ja kuntoni on kasvanut kesän aikana puutarhassa puuhaillessa

Vierailija
5/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut hyvän työn, vaikkei ole alan koulutusta. Tänään vietettiin virkistyspäivää. Oli kyllä rankkaa virkistäytyä, mutta siunaus se silti on. Kiitos Jeesus!

Jeesus siis suhmuroi epäpätevän pätevälle kuuluvaan hommaan, kiitti vain Jesse!

Vierailija
6/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut hyvän sadon kasvimaalta ja kasvihuoneista sekä omenapuista ja marjapensaista. Taas on vuodeksi ruokaa ja kuntoni on kasvanut kesän aikana puutarhassa puuhaillessa

Vähänkö kuulostaa ihanalta! Itselläni ei kerrostaloasukkina tuollaisia hienouksia ole, mutta ehkä yrttejä tai salaattia voisi kasvattaa

Vierailija
7/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas mies ja eri osoitteet.

Vierailija
8/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona alkaa helpottaa. Viisi päivää kuumetta takana.

Vierailija
9/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaraa menee kirpparilla hyvin! Ihanaa päästä vanhoista vaatteista eroon. Ei mahdu raskauden jälkeen, koska olin lievästi alipainoinen ja nyt normaalin mitoissa.

Mies teki hyvää ruokaa, ja mennään kävelylle tänään 

Vierailija
10/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on siunattu DEI koulutuksella. 

Vierailija
11/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole epäpätevä. Ei ole vain kyseisen alan tutkintoa, ainakaan vielä.

Vierailija
12/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole alan tutkintoa ja jollakin toisella on niin mikä sitä on siihen toiseen verrattuna?

Vierailija
13/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään eivät ole uskikset onnistuneet sumentamaan päätäni. Eipä se iso vaara olekaan mutta hyvä muistaa aina joskus.

Kiitollisuudesta ja elämän kivoista asioista voi keskustella ilman uskisvihaa. 

Vierailija
14/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan kanssa on nyt jo helpompi liikkua kodin ulkopuolella, mikä antaa itselle uskomattoman paljon virtaa. Kesä meni pitkälti neljän seinän sisällä, kun vauva ei viihtynyt missään kulkupelissä ja ärtyi muutenkin hyvin nopeasti heräämisen jälkeen. Nyt pystyn jo nauttimaan äitiyslomasta.

Vierailija
15/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringolla on siunattu. Sitte on asunto, ruokaa, vaatteita ja aika paljon kaikkea. Terveys.. Kaikki on kyllä vähän rempallaan, mut niin kauan ku ei oo kuollu niin on jotain.. Ja sit sanoma ikuisesta elämästä Jeesuksen luona. Se on myös tänään totta.

Vierailija
16/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on siunattu DEI koulutuksella. 

Auttoiko koulutus pääsemään eroon vääristä mielipiteistä?

Vierailija
17/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala armahtaa, minä en

-Tony Halme

Vierailija
18/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitollisuudesta ja elämän kivoista asioista voi keskustella ilman uskisvihaa. 

Vihasta ei ole kyse vaan enemminkin surusta, niin paljon hallaa on uskovaisuus tehnyt joillekin tuntemilleni ja ties kuinka monelle muulle. Siksi on tosiaan elämän kiva asia että ei ole tullut millään lailla sotkeudutuksi noihin kuvioihin, eikä tosiaan liene vaaraa että niin koskaan kävisikään. On siinä jonkinmoinenilon aihe.

Vierailija
19/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisuuteni laulan virren 923 sanoin. Kiitos Jeesus!

Vierailija
20/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole alan tutkintoa ja jollakin toisella on niin mikä sitä on siihen toiseen verrattuna?

Siinä vaiheessa kun tehtävään ei ole ollut vaatimuksena tietyn alan korkeakoulututkintoa, vaan valinnan perusteena on haastattelukierrokset, psykologiset testit, ennakkotehtävät sekä tekniseen osaamiseen liittyvät testit ja selviytyy niistä muita hakijoita paremmin (vaikkakin muilla olisi alan tutkinto), silloin tehtävään on valittu parhaiten soveltuva ja hakuvaatimukset täyttävä henkilö. Ja olen todella kiitollinen siitä, että valinta kohdistui minuun.

Rukoilin johdatusta, rukoilin viisautta, ja en jäänyt tyhjin käsin. Ymmärrän, ettei se aina ja kaikilla mene näin, vaikka kuinka rukoilee. Minun kohdallani meni, ja olen siitä kiitollinen.

Ja itse asiassa nyt opiskelen työn ohella alan tutkintoa (lähinnä muodollisen pätevyyden vuoksi, mutta ehkä jopa oppiakseni jotain uutta), koska ajattelen Jumalan antaneen minulle tehtävän hoidettavaksi, ja minun tehtäväni on tehdä se vastuullisesti ja hyvin, kuin Jumalaa palvellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän