Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** HELMENKANTAJAT LAUANTAINA****

10.02.2007 |

Linkkiä en osaa laittaa, mutta joku muu laittanee sen tähän....

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulpasta: Jännä juttu että vaikka olen jo 4 lasta synnyttänyt niin en ole ikinä tavannut limatulppaa. Eikä ennen synnytystä ole muutenkaan tullut mitään ylimääräisiä limoja. Mistä lie johtuu.

Juu eilen oli tosi kitunen päivä,joka paikkaa kolotti ja nivusiin sattui niin ettei pystynyt kunnolla kävellä kun lenkillä kävin.

Tänään sit taas olo on loistava. ihana auringoin paiste ulkona,joten taidan lähtä kävelylle. Huomenna pitäisi lähtä yhtiin juhliin. Ei kyllä nappaa yhtään mut ei kahtaa jäähä poiskaan. toivottavasti joudun ensyönä synnyttään ni ei tartte miettiä juhlia.... Toiveajattelua varmaan.

Kaikille yliajan menneille paljion suppareita...Etenkin HEINÄ; HENNA JA TIMBE:...

Jomppana 38+5

Vierailija
2/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tännekin ilmoitella meidän pojan syntymästä. Ilmeisesti synnytystarinoita kirjoitellaan eri paikkaan..Kirjoitan tarkennetun version sinne. Eli poika syntyi 1.2 klo 11.14 pituus 52 cm ja paino 3570 gr. (päänympärystä en tiedä - sitä ei ole kaiketi mitattu synntyksen komplikaatioiden ja kiireellisyyden takia)

Kokemus oli elämäni rankin henkisesti. Synnytys kesti virallisesti 20 h ja jotain minuutteja mutta todellisuudessa pari vuorokautta säännöllisiä supistuksia. Synnytyksessä lopussa lapsivesi oli vihreää, napanuora kaulan ympärillä ja sydänäänet hävisivät välillä kokonaan. Pojan synnyttyä (ponnistuvaihe kesti 24 min) 6 minuutin kuluttua hänet on intuboitu ja viety teho-osastolle hengityskoneeseen huonon happisaturaation takia. Poika vietti teho-osastolla 5 vrk jonka jälkeen siirtyi lasteosastolle ja pääsimme eilen hyvän toipumisen ansiosta kotilomalle viikonlopuksi =) Tuo torstai 1.2 oli elämäni rankin päivä - itse jouduin nukutukseen ja istukan käsinirrotukseen. Herättyäni kuulin vastasyntyneen lapseni olevan teholla hengityskoneessa. Epäiltiin sydänvikaa jne..Mutta eilen kuulimme ssydänlääkärin helpottavat sanat ultran jälkeen " täysin normaali löydös" !

Mutta kuten kätilö oli isälle tullut sanomaan " kaikki ei nyt mennyt niinkuin piti"

Ikionnellinen limonadi ja poika 10 päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä siis vielä vaan ollaan... viime yönä oli jo odotuksia lähdöstä, kun maha meni yhtäkkiä illalla aivan sekaisin ja alapäähän koski jonkun verran, ensimmäiset viitteet synnytyksestä, mutta aamulla oli taas olo ihan ok...nyt taas on päivän aikana tuntunut kipua ihan alhaalla oikealla puolella, lähempänä nivusia ja hieman tuolla selänkin puolella ja vatsa tuntuu mölyävän, mutta ei kuitenkaan ole kunnolla sekaisin...vauvakin möyryää jonkun verran...mitään limatulppia ei ole tullut, eikä ilmeisesti supistuksiakaan, minä, kun en vielä tiedä mitä ne ovat...toivottavasti kuitenkin nämäkin kivut enteilisivät lähtöä...

HEINÄ: kyllä se nyt siltä näyttää, että sulla on lähtö edessä ihan minä hetkenä hyvänsä, hieno homma, vihdoinkin! kyllä sitä jo sulle toivookin...

tsempit myös kaikille muille, joilla oireet ovat kohdallaan ja lähtö käsillä! toivottavasti tähän v.loppuun mahtuu paljon uusia palleroita!

ja tietysti onnea limonadille omasta nyytistä! onneksi kaiken kamaluuden jälkeen kaikki on nyt hyvin! olo tuntuu varmaan nyt monta kertaa onnellisemmalta kokemanne jälkeen, jos se vaan on mahdollista!

pajuska&aarre 40+2

Vierailija
4/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Limonadille pienestä pojasta!!! Hurjalta kuulosti toi sun synnytyksesi, mutta onneksi kaikki siis nyt hyvin ja olette jo päässeet kotilomillekin. Se on tosi hyvä merkki!

Limasta; mulla ei viime kerralla myöskään näkynyt limatulppaa, laspivesi tosin vaan lorahteli hiljalleen ja sitä ihmettelin. Mutta siis toivottavasti liman kanssa pyörineet pääsevät pian tosi toimiin ;)

Oma olo on mainio, ei juuri supista ja väsymys, joka on piinannut pari päivää, tuntuu hellittäneen. Onko muita, jotka ovat välttäneet noita kiertäviä flunssia ja vatsatauteja nyt raskausaikana? Mä oon ollut ihan äimänä, kun meillä oli juuri tyttö ja mies hillittömässä vatsataudissa enkä sitä saanut. Ja syksyllä sairastin yhden ainoan flunssan enkä muuta, vaikka ympärillä on räkä lentänyt. Olen kyllä kyllästänyt itseäni gefilus-tuotteilla ja maitohappobakteereilla muutenkin, mutta en oikein pelkästään siihen usko. Mutta siis hyvä näin! Tsemppiä flunssan kanssa painiskelevalle (hitsi, nikki unohtui, anteeksi)! Toivottavasti ei tule kunnolla päälle!

Nyt tarvii mennä vähän raivaamaan kämppää, veli ja sisko perheineen tulossa kahville eikä ovea varmaan saa auki tän kaaoksen takia...

Aurinkoista lauantaita teille, siskot!

e75 rv39+6, he heh huomenna LA!, pitäisköhän näyttää tolle masulle kalenteria...

Vierailija
5/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueskelin vasta noita eilisen illan juttuja...

itsellä on kanssa jo kova hoppu niin kuin varmaan olettekin huomanneetkin synnyttämään...itsellä ei kuitenkaan ole mitään oireita eikä kipuja, mutta oman mielenterveyden kannalta haluaisin vauvan jo maailmaan..olen jostain kummasta saanut päähäni, että lasketunajan jälkeen riskit ovat vauvan terveyden kannalta taas suuremmat ja haluan, vaan saada vauvan terveenä maailmaan...nyt koko ajan mielessä pyörii vain onko liikkeitä ollut normaalisti, onko tämä nyt lapsivettä mitä on tullut ym. en vaan jaksaisi enää murehtia tällaisilla asioilla...omaa tyhmyyttähän se on murehtia, mutta en sille mitään voi...toki ymmärrän niitä, joilla supistuksia ja kipuja on ollut jo pidemmän aikaa ja todella olen myötätuntoinen ja toivon, että he ensisijaisesti pääsisivät pian synnyttämään...itsellä ilman tätä murehtimista ei olisi mitään kiirettä, muuten kyllä nautin olostani...pidän yhä isosta vatsastani ja päivittäiset potkut ovat piristäviä, mutta jos voisin olla varma, että hänellä ei ole mitään hätää tuolla vatsassa niin saisi puolestani olla siellä niiin kauan, kun haluaa...

ehkä ja toivottavasti tämä kaikki murehtiminen johtuu vaan siitä, että ensimmäsitä odotellaan, kun ei oikein tiedä mitä odottaa ja mitä tämä erite nyt on ja kuinka paljon niitä potkuja tarvitsisi tuntea ja joko tämä on joku merkki synnytyksestä....mutta aika hyvillä mielin päivästä toiseen ja kun liikkeet on kohdallaan niin minunkin mieleni pysyy hyvänä...kyllä kaikki kaveritkin ovat huomanneet, että murehdin ihan liikoja ja turhaakin, mutta luonne kysymys ja tiedän sen kyllä itsekin, että elämä olisi huomattavsati helpompaa, kun ottaisi hieman rennommin...

huh, tulipa sepustus!

Vierailija
6/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jostain syystä onkin ihan sunnuntai-olo. Eilinen oli aika piinaava päivä, koko päivän oli todella kumma olo - ihan kuin kuume nousemassa, mut ei noussut, vatsa kuin kuralla, mut ei ollut, melkein oksetti, mut ei kuitenkaan.. Ja sit alkoi hirvittää, et jos tulee lähtö! Ei muuten mitään, mut kun se muksujen ainoa hoitopaikka ei olis ollu mahdollinen - no, onneks tänään illalla taas tuokin tilanne muuttuu, ja muksujen hoito järjestyykin sit taas ilman suurempia huolia (kunhan mummo malttais pysyä jo maisemissa, eikä lähtis pidemmille reissuille enää ennen vauvelin syntymää). Välillä melkein harmittaa kun mummo (äitini) on vielä niin " nuori" (45v), että on melkein jatkuvasti jossain menossa - ois toisaalta kiva kun olis sellanen perinteinen mummo, joka istuu vaan kotona kiikkustuolissa kutomassa villasukkia ja katselemassa kaunareita. ;) No joo.

Laitanpa muuten tähän linkin sinne synnytyskertomuksiin, niitä kun on niin mukava lueskella, että jos saisi vaikka lisää luettavaa..:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9489018&p=1&tmode=1&smode…

Ja onnea taas hirmuisesti kaikille nyyttinsä saaneille! Minä olen varautunut vielä viikon odotteluun, mutta en kyllä yhtään pidempään!! Aiemmat siis syntyneet rv39+3 ja 39+4, niin tää vois nyt sit rv39+5 syntyä (jos ei ennen), eli se ois sit ens viikon lauantai. Olen myös tällainen kärsimätön odottaja - en jaksais enää tätä vatsaa kantaa, vaikka ei (onneksi) suurempia vaivoja olekaan.

Nyt taas vatsa kurnii (mieli ei kyllä tekis yhtään mitään syödä), joten pitää mennä koluamaan ruoka-/jääkaappia.

Minni & [color=teal]Mulperi [/color]38+5

Vierailija
7/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limonadille suuret Onnittelut pojan johdosta! Ja ylimääräiset Onnentoivotukset siitä että kaikki tuntuu olevan jo hyvin, vaikka kokemus oli teille varmasti aika rankka!!

Flunssasta ja mahataudista;

Mulle mahatauti iski kuukausi sitten, mutta selvisin siitä yhdellä oksentamisella ja kuumeella. Flunssaa ei ole tullut, vaikka lapsilla ja miehellä se on ollutkin.

Mulle iskee välillä sellanen yhtäkkinen kova halu saada vauva pian syliin!

Olo on tosi hyvä ja sen puolesta ei siis kiirettä, mutta kun on enää viikko laskettuun aikaan, niin välillä iskee sellanen olo ettei malttas enää odottaa!

Välillä asiaa ei edes ajattele..

nyt tulossa vieraita, joten poistun taas

m

Vierailija
8/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos MAMMUTTI ihanasta runonpätkästä - minullekin tuli tippa linssiin niistä sanoista ja aion käyttää sitä kunhan nyytti ensin suostuu saapumaan..

Onkohan HEINÄ jo tosi toimissa? Kyllä niin vakuuttavilta kuulosti nuo enneoireet,että jos nyt eitule lähtö, niin johan on kumma.

Kävin lukailemassa SPORTTARIN synnytyskertomuksen ja täytyy nostaa hattua, kun pystyy jo synnytyksen käynnistyttyä harrastamaan vielä sitä mukavinta S:ää ;) Vau!

Itselläni ei mitään uutta täällä rintamalla. Suppailee sen n.10-20 supistusta päivässä, mutta niistä tuskin on mitään sen kummempaa hyötyä. Niin kuin olin alunperin tänään kaavaillut synnyttäväni kun on Ellan päivä ja olemme miettineet sitä yhtenä nimivaihtoehtona pikkuisellemme..Mutta ehtiihän tässä vielä ;) Just joo..

Oikein mukavaa lauantai-illan jatkoa kaikille helmiläisille ja jakaantukaa ahkerasti!

Muistaako kukaan mitä sanotaan eri viikonpäivinä syntyvistä lapsista. Sunnuntai-lapsihan oli onnellisten tähtien alla syntynyt vai kuinka? Mutta mites ne muut päivät sitten? Vai onko niistä mitään mainintaa lainkaan?

Kaksosnainen ja vauveli 39+1 - jee, 6pvää laskettuun ;)

Vierailija
9/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa ja onnea Limonadi! Hienoa että kaikki lopulta hyvin!

Täällä on nyt ollut pienen pieniä merkkejä jostain... eilen alkoi tihkua maitoa ihan itestään, mitä ei ole vielä tapahtunut kertaakaan. Aamupäivän tuli sitten ihan hirveesti valkovuotoa, piti käydä kurkkimassa vähän väliä että onko vettä mutta ei sentään. Aamulla kanssa juili alavatsaa kummasti, mikä on nyt illalla taas alkanut voimakkaammin. Semmonen oikeen menkkamainen kipu. Supistelee myös paljon, mutta ei nää mitään synnytyssupistuksia vielä ole kuitenkaan. Tuntui oleva tossa tunti sitten joku ihmeen kestosupistus, mahaan sattui ja se oli kivikova pitkän pitkän aikaa. EN tiedä itekään että oliko se sitten enää supistus vai mikä mutta kivikova oli maha.

TOivon ettei ihan vielä enteile tositoimia koska haluan tän flunssan paremmaksi ennen lähtöä. Nenä menee makuulla ihan tukkoon. Tee siinä sitten syvähengitystä ja rentoudu....

Nyt vaan tällainen (.)-viesti..

Viherrys 38+1

Vierailija
10/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltoja helmet! Ja onnittelut vauvautuneille :)

Hei, minä kans ilmoittaudun tuohon lapsiveden-lirauttelu-porukkaan.. Tai ainakin luulen että tämä on sitä.. Valkovuotoa, pissaa tai limaa tämä ei ole, vaan täysin vetistä ja väritöntä.. Neuvola on vasta tiistaina ja en tiedä pitäisikö huolestua? Tätä on jatkunut jo muutaman päivän. Mites te muut olette menetelleet? Siellä (sori en muista nikkiä) joku oli vissiin menossa neuvolaan kysymään asiasta/kysynyt? Tämä on kyllä aika vähäistä niin taidan nyt vielä seurata tilannetta ennen kuin porhallan sairaalalle. Vaavi liikkuu hyvin ja olo on muutenkin ok niin kaikki kai kunnossa :)

Pajuska83: Olen sinun kanssa samoilla linjoilla siinä, että huolestun mitä pitemmälle yliajalle mennään..En tiedä mistä moinen ajattelutapa on minuun juurtunut, mutta tahtoisin vauvan syntyvän näin lasketun ajan tietämillä, ei yliajalla.. Huolissani olen ollut juuri liikkeistä ja lapsivedenmäärästä näin loppuraskaudessa, varsinkin kun jouduin käymään sydänkäyrän otattamassa rv. 37+5 kun ei vauva liikkunut 12 tuntiin kuin muutaman liikkeen (alle 10) ja noista viikoista lähtien hän on ollutkin tavoistaan poiketen vähäliikkeisempi. Muuten mukava olisi nauttia tästä loppuraskaudesta, mutta mieleeni hiipivät pelot häiritsevät :(

Mutta nyt saunaan, vaikka onkin jo aika myöhä! Hyviä vointejä kaikille helmille!

~Henniina rv. 39+5

Vierailija
11/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua kuinka onnistun hävittämään viestini tänään. jo kaksi tarinaa olen tuhonnut tässä vahingossa. Ne vaan häipyy!!!

Tiivistelmä tulee siis nyt, ehkä teidän onni. Eilen kirjoitin ettei supistanuut poikkeuksellisesti lainkaan ja illalla mukavan ÄSSÄn jälkeen alkoi megasupistukset. Ne kesti yöhön asti, mutta ei tietenkään tarpeeksi tiheesti. Nyt aamullakin juimii kummasti mahaa, ja ihan uskomaton verilimamälli tuli pöksyyni. Piti oikein katsoa kahdesti, että onko tuo mälli todellinen. En ole limatulppaa ennen nähnyt mutta ei tuo ollut minkään tulpan näköinen vaan semmonen venyvä satsi. Ehkä se kuitenkin kertoo jostakin avautumisesta, illan ja yön supparit sen joka tapauksessa irrotti.

Mies oli keksinyt siivota vessan kaapin ja heittänyt roskikseen (en tajua miksi) mun terveyssiteet. Nyt sitten ei ole yhtäkään sidettä ja pakkasta 30 astetta joten ei ihan heti lämpene auto kauppakuntoon. Sitä mälliä tulee nimittäin edelleen. Kuulostaako tuollanen satsi ns. normaalilta teijän mielestä? Aiemmista lapsista ei vastaavaa ole tullut, tosin ekahan käynnistettiin ja toinen tuli yhtäkkiä ilman mitään ennakkovaroituksia.

Aika mauton aamun aloitusviesti!

Kurkku on kipee, kumpa vielä menisi ohi eikä NYT tulisi mikään megaflunssa. Kun on viikkoja 40+5, ei ole yhtään kiva saada jotain viikon kestävää flunssaa ja synnyttää kurkku kipeenä, kuumeessa tai nuhassa.

HENNA: lähditkö näytille???

Nyt laitan tän viestin ennenku taas onnistun kadottamaan sen. Lauantaita kaikille!

Heinä 40+5

Vierailija
12/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä mällistä vielä, että on selkeesti verinen, mukana verisuonen paloja ja väri sellanen yleisrusehtava eli en nyt puhu spermasta...

Vierailija
13/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEINÄ: en lähtenyt illalla, kun sain kolmannella yrittämällä juuri ja juuri liikelaskennalla sen 5 liikettä kasaan mutta yöllä ja nyt aamulla ei ole tuntunut mitään jotenka odottelen että äitini ehtii tänne lapsenvahdiksi- muiden hoitoon en halua tuota pientä jättää kun siellä saa varmasti odotella... Vasta kävin vessassa ja taas lorahti jotain ylimääräistä, alan tosissani uskoa että on lapsivettä tai sitten täytys olla TOSI vetistä valkovuotoa- tarpeeksi aihetta siis mennä näytille!

Kyselit tuosta limatulpasta, mulla tuollaista alkoi tulemaan n. 5vk sitten isompi klöntti mutta on tullut myös parina viime päivänä. Uskoisin että mulla on limatulppaa myös, esikoisestakin se irtos viikkoja ennen synnytystä mutta sulla menee jo sen verta yliajalla että taitaa ennakoida synnytystä! :) Toivotaan ainakin!

Tänään olisi se ensimmäinen laskettu aika, kun huomasin olevani raskaana ja kävin yksityisellä selvitteleen missä mennään niin antoi la:ksi 10.2.. joka kyllä sitten np-ultrassa ja neuvolaterkan laskujen mukaan muuttui vaikkei mulla ollut hajuakaan millon kunnolliset kuukautiset oli viimeksi olleet.

Tänä aamuna on supistellut ihan kivasti, pitää mennä kuitenkin syömään jotain sokerista joskos saisi vauvan tuolla masussa villiintymään ja esittelemään potkuja huolesta sekaisin olevalle mammalle.... Yleensä potkuttelee kovastikin aina supistuksen jälkeen.

Tuskin vauvalta tila liikkumiseen loppuis ihan yks kaks?! Ja kaikista eniten ihmettelen sydänääniä jotka oli viimeksi käyrillä katsottaessa 120-135 niiden aina aiemmin ollessa alimmillaan 140-145.

Mutta nyt hätyyttelemään äitiä, on kyläilemässä 60km päässä mutta saa nyt luvan laittaa vauhtia että päästään lähtemään.

Mukavaa lauantaiaamun jatkoa helmille, palailen varmaan myöhemmin kuulumisten kera...

H 40+3

Vierailija
14/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin vain nopsasti kommentoimaan, että HEINÄ:

kyllä tuo mun mielestä kuulostaa ihan ilmiselvältä limatulpalta, tai sen palaselta. Ja vielä jos veristä vuotoa, niin en usko että mitään muutakaan voisi olla.

Jipii!! ehkä sä sitten vielä kuitenkin pääset asialle ennen yliaikaiskontrollia. =)

Lykkyä pyttyyn, jos lähtö tulee!!

T: Helmiina 37+4

Vierailija
15/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinä: olit aloittanut tuonne etusivulle tuon keskustelunkin tästä aiheesta, mutta laitanpa silti vastauksen tänne omaan pinoon.

Eli mulla meni myöskin limatulpan paloja ensimmäisen kerran jo muutama viikko sitten... sen jälkeen niitä on aina silloin tällöin tullut " vastaan" vessareissulla, mutta siis minä ainakin ihan kokonaisena täällä edelleen. joten taitaa olla aika yksilöllistä sitten tuo kesto synnytykseen...

Mutta toivotaan... sinulla kuitenkin viikkoja jo niin paljon, että varmaan jo enteilis lähtöä. ¤tsemppihali¤

Helmiina, edelleen.....

Niin ja henna, lykkyä pyttyyn, tulehan kertomaan kuulumisia, jos vielä takaisin sairaalasta pääset...

Saattaapi olla, ettet sinäkään ilman vauvaa enää kotiudu. =)

Vierailija
16/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt tervehdys!

Ja omanapaista tekstiä tulossa...

Mullakin lörähti eilen illalla pöntöllä ollessa oikein kunnon satsi veristä limaklönttiä ja sitä tuli useampaan otteeseen. Parin tunnin päästä siitä alkoi supistukset. Ei kovina eikä säännöllisinä, mutta nukkumisen estivät hyvin (väliä 10-20min). Puoli kolmelta aloin sitten vuotaa verta, joka oli ihan kirkasta ja soitinkin heti kättärille. Verta tuli vain vesassa käydessä, ehkä lusikallisia kerralla, joten kättäriltä sanottiin, ettei syytä huoleen, ellei verta ala ryöpsähdellä oikein kunnolla. Loppuyönkin sitten supisteli, mutta noin 6.30 supparit sitten loppu! Nukuin ehkä 1½ tuntia, kävin suihkussa, söin vähän aamiaista ja nyt taas ei tapahdu mitään. Vertakaan ei enää tule.

Vauva möyrysi noiden suppareiden aikaan tosi kovasti, nyt on taas tosi hiljainen, mutta liikkuu vähän kuitenkin. Kovasti odotan, että synnytys olis nyt käynnissä ja pääsis lähtemään synnärillekin. On vain niin kovasti pakkasta, ettei viitsi ihan turhaa reissua tehdä, nyt kun ei edes supistele. Mikäli tilanne tällaisena pysyy, ajattelin kuitenkin lapsenlikan pyytää meille ensi yöksi esikoisen varalle. Vähän kyllä huolestuttaa tuo " kirkas" veri, vaikkei sitä paljon tullutkaan. Onko teillä muilla moisesta kokemusta. Mulla meni edellisessä synnytyksessä limatulppakin ohi, ei tietääkseni irronnut missään vaiheessa, tai ehkä synnytyksessä. Enkä vereenkään törmännyt kuin synnytyksen jälkeen.

Mutta kovasti nyt odotellen, niin kuin näköjään moni, moni muukin. Supistus- ja synnytystuulia kaikille niitä janoaville!

Timbe 40+1

Vierailija
17/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SItä limaa on tullut jo viidellä vessareissulla eli aika paljon yhteensä. En tiedä paljonko sitä on, mutta hirmusesti on tullut. ja on mulla ollut veristä pienempää limavuotoa jo torstaista asti. Maha on myös nyt todella supistusherkkä. Katotaan tapahtuisko nyt jotain oikeeta.

Vierailija
19/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun pino löytyy ensimmäisten joukosta täältä palstalta!!

Sandels: Paljon onnea vauvan johdosta!!

Heinälle IISO tsemppihalaus, kun vieläkin olet kokonaisena! Varmaan viimesen viikon oon toivonu, että jo vihdoin pääsisit matkaan!

Toivottavasti Henna käy kertomassa oliko se lirahtelu vettä vai ei, kun oon alkanu samaa epäileen omalla kohalla! Jotakin tulee ja se on tosi vetistä..

Tietysti toivoisin, että Henna pääsee jo synnyttäänkin...

Nyt sitten aletaan tekeen ennätystä raskauden kestossa, kun ei kerran eilen syntynyt tämä vaavi! Ennen siis en oo näin kauaa ollu raskaana!

Limatulpasta on pitänyt sanoo, että minä en oo koskaan sitä päässyt näkemään, eikä nytkään oo tietookaan mistään limasesta vuodosta..päinvastoin se mitä tulee, on tosi vetistä.

Illalla pitäis mennä kavereiden luo istuun iltaa. Jättäisin mieluummin väliin, jos olis hyvä syy (synnytys) olla menemättä! Ihan mielellään muuten menenkin, mutta ennemmin lähtisin sairaalaan kuitenkin!

Eilen kävin pitkällä lenkillä koiran kanssa ja johan otti kunnon päälle..!

Kyllä sen huomaa ettei pitkään aikaan oo liikkuun päässy, kun kunto on rapistunu ihan nolliin.

Nyt toi koira vinkuu taas ulos, täytyy käydä päästämässä..

palailen taas asiaan.

mammutti ja vilppu rv 39+1

Vierailija
20/22 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin tuota limamönjää tuli useaan otteeseen illan ja yön aikana, kunnes sitten alkoikin tulla sitä verta. Kuulostaa siis varsin samanlaiselta tilanteemme. Missäs synnytätkään? Jos vaikka yhtä aikaa ähkisimme. Minä menen Kättärille...

Ja eilen lorahti pariin otteeseen vetelämpääkin, en tiedä oliko lapsivettä, mutta sitäkään ei paljoa tullut kerrallaan. Yök, mitä eritejuttuja tänne sepustankaan...

Ulkona olis aikas lailla kivan näköinen aurinkoinen pakkaspäivä, mutta taidan yrittää vetäytyä ruoan jälkeen unille. Onneksi mies on kotona, niin ei tarvii lapsosen hoidosta itse huolehtia :-)

Timbe edelleen