Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen

Vierailija
05.09.2024 |

Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.

Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta? 

Kommentit (4333)

Vierailija
1661/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi pitänyt ensin oma mies "menettää" tuollaiselle, ennen kuin voi kyseistä ihmissontaa halveksia? Se on tehnyt muille naisille niin ikäviä tekoja, että näin naisena oksettaa. Jopa lasta halveksinut. Alhaisinta pohjasakkaa.

Ja ei, ei tietenkään ole pakko seurata, mutta ei kenenkään ole täälläkään mikään pakko kommentoida niille, jotka eivät moista saastaa kunnioita mitenkään.

Ihmisellä on vapaa tahto. Myös miehellä. Ei ole mitään menetystä, vaan vapaan ihmisen vapaa valinta. Älä syytä muita sun tekemisistä. Älä syytä muita sun miehen valinnoista. Ole vahva, voimakas ja itsenäinen. Ketään ei voi pakottaa rakastamaan, eikä jäämään.

Aina on noita Sofioita, ei ne maailmasta mihinkään häviä. Kyse on vain siitä, miten sinä näet maailman. Jos pitää pitää uhkana Sofian kaltaisia ihmisiä, olet väärässä seurassa, tai et rakasta itseäsi tarpeeksi.

Vierailija
1662/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen tamma, ja tosiaan rahalla saa ja hevosella pääsee. Hummani hei...

Pian ei vanhalla kaakilla kukaan enää halua ratsastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi pitänyt ensin oma mies "menettää" tuollaiselle, ennen kuin voi kyseistä ihmissontaa halveksia? Se on tehnyt muille naisille niin ikäviä tekoja, että näin naisena oksettaa. Jopa lasta halveksinut. Alhaisinta pohjasakkaa.

Ja ei, ei tietenkään ole pakko seurata, mutta ei kenenkään ole täälläkään mikään pakko kommentoida niille, jotka eivät moista saastaa kunnioita mitenkään.

Naiset miksi solvaatte Sofiaa, hän on käsittääkseni vapaa lapseton nainen. Mieslöllykkä tässä se syyllinen on, eikö? Rahalla saa ja hevosella pääsee ;D

Musta noiden ihmisten pitäisi rakastaa itseään enemmän ja kunnioittaa itseään, jotka pelkäävät Sofian kaltaista ihmistä.  On jollakin tavalla lapsenomainen käsitys, että joku muu voisi vaikuttaa elämään niin paljon, kuin tässäkin ketjussa ymmärretään Sofian vaikuttaneen. Aina on yhtä kauniita kuin Sofia, yhtä ärsyttäviä kuin Sofia. Ei se ole ratkaisu, että pitää miehen päässä säkkiä ja kaulassa pantaa. Sitten olisi varmaan miehen vaihto edessä.

Vierailija
1664/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä sitä mieti. Fokus omaan elämään. Kyllä vanhallekin löytyy ottajia. Kauneus on katsojan silmässä, sanoi ruma-Reetta. Miehelle sitten vain säkkiä päähän ja panta kaulaan.

Vierailija
1665/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on vapaa tahto. Myös miehellä. Ei ole mitään menetystä, vaan vapaan ihmisen vapaa valinta. Älä syytä muita sun tekemisistä. Älä syytä muita sun miehen valinnoista. Ole vahva, voimakas ja itsenäinen. Ketään ei voi pakottaa rakastamaan, eikä jäämään.

Aina on noita Sofioita, ei ne maailmasta mihinkään häviä. Kyse on vain siitä, miten sinä näet maailman. Jos pitää pitää uhkana Sofian kaltaisia ihmisiä, olet väärässä seurassa, tai et rakasta its

Sofiako siellä harhoissaan tuuttaa?

Minulla on oikein hyvä ihmissuhde, mikä on kestänyt läpi vuosien. Kukaan ei ole miestäni vienyt, eikä mitään sofioita ole ongelmana ollut. Mieheni on tehnyt valintansa, ja se olen minä. Olen voimakas, vahva ja itsenäinen. Ketään en ole pakottanut rakastamaan tai jäämään. Itsetunto kohdillaan.

Tätähän ketjun aihekin haluaisi, omien sanojensa mukaan, ja jopa lapsia. Silti makoilee ukkojen pelinappulana. Ei näytä onnelliselta.

Miksi käyt henkilöön? Täällä on lisäkseni iso joukko niitä, jotka halveksivat tuollaisia loiseläjiä. Silti kukaan ole kieltänyt sinua palvomasta, ole hyvä vaan, mutta pysy ketjun aiheessa kuitenkin.

Vierailija
1666/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin voi käydä itse kullekin, joten turhaan kulutat aikaasi soffen vanhuuden kelpaamisiin.

Vierailija
1667/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä sitä mieti. Fokus omaan elämään. Kyllä vanhallekin löytyy ottajia. Kauneus on katsojan silmässä, sanoi ruma-Reetta. Miehelle sitten vain säkkiä päähän ja panta kaulaan.

Missä oma fokuksesi? Niin, täällähän se, puolustuspuheita laatimassa. Hyvä vinkki hieman muunneltuna kuitenkin tuo säkki päähän, peittyy ne kapselihuulet ja kärsäkin. Ja persimplantit kun joku makselee, niin tamma saa taas kunnon kyytiä.

Ei mitään naisvihaa. Eikä miesvihaakaan. Ihan huumorilla heitin, että jos ei halua miehen katsovan muita, niin sitten säkki päähän ja hihnaa kaulapantaan. Katsoahan tietysti saa, mutta muu on eri juttu. 

Mielenkiinnosta, jätit tuosta haukkumislistasta rintaimplantit pois. Onko sulla itselläsi sellaiset? 

Vierailija
1668/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on noita Sofioita, ei ne maailmasta mihinkään häviä. Kyse on vain siitä, miten sinä näet maailman. Jos pitää pitää uhkana Sofian kaltaisia ihmi

Ketä kiinnostaa sun halveksuntasi kuin korkeintaan sitä sun miestä.

Mitä ihmeen väliä sulle on, mitä muut puuhaa?

Vierailija
1669/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hiukan kyseenalaista haukkua jotain perseimplanteista ja kapselihuulista, muttei rintaimplanteista, koska itsellä sattuu olemaan sellaiset. Tuli vain mieleen. 

Vierailija
1670/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin voi käydä itse kullekin, joten turhaan kulutat aikaasi soffen vanhuuden kelpaamisiin.

Miksi sinä kulutat aikaasi muille räkyttämiseen? Kuluta mieluummin siihen, että mietit kuka makselee ne sen "eläkeläispäivät", kun ei mitään verotettavaa työtä ole tehnyt eikä mitä ilmeisimmin koskaan tule tekemäänkään.

Pysy ketjun aiheessa, se ei ole me muut kirjoittajat.

Vierailija
1671/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on noita Sofioita, ei ne maailmasta mihinkään häviä. Kyse on vain siitä, miten sinä näet maailman. Jos pitää pitää uhkana Sofian kaltaisia ihmi

Miksi halvesit Sofiaa, onko pelko persuksissasi? Sofia on aikuinen ihminen, vastaa itse tekemisistään ja valinnoistaan. Satoja viestejä joissa naiset oksentavat, miksi? Ei Sofia minulta vie yhtään mitään eikä tule viemään, laukuista en niinkään välitä😂

Vierailija
1672/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä oma fokuksesi? Niin, täällähän se, puolustuspuheita laatimassa. Hyvä vinkki hieman muunneltuna kuitenkin tuo säkki päähän, peittyy ne kapselihuulet ja kärsäkin. Ja persimplantit kun joku makselee, niin tamma saa taas kunnon kyytiä.

Ei mitään naisvihaa. Eikä miesvihaakaan. Ihan huumorilla heitin, että jos ei halua miehen katsovan muita, niin sitten säkki päähän ja hihnaa kaulapanta

Miksi menet henkilökohtaisuuksiin? Etkö löydä muuten puolusteltavaa ihailusi kohteesta? Me muut emme ole verrokkeina täällä, eikä kyse ole meidän muiden kumppaneista.

Eihän tuo idolisi edes ole mikään uhka ns. normaaleille naisille, vaan näyttää pyörivän rikollisten kanssa.

Vierailija
1673/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä kulutat aikaasi muille räkyttämiseen? Kuluta mieluummin siihen, että mietit kuka makselee ne sen "eläkeläispäivät", kun ei mitään verotettavaa työtä ole tehnyt eikä mitä ilmeisimmin koskaan tule tekemäänkään.

En mä viitsi mitään räkyttää, kunhan totesin. Eikä mua kiinnosta, kuka maksaa soffen eläkepäivät, sehän on puhtaasti soffen asia.

Vierailija
1674/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hiukan kyseenalaista haukkua jotain perseimplanteista ja kapselihuulista, muttei rintaimplanteista, koska itsellä sattuu olemaan sellaiset. Tuli vain mieleen.

Ketä mahdat tarkoittaa? Minä ainakin olen täysin luomu. Omasta tahdostani, varallisuutta riittäisi muokata kehoa ja naamaa.

Nyt menee tuo puolustelu jo sille tasolle, että laitetaan sanoja muiden suuhun. Näinhän se usein käy, kun argumentit loppuvat :D

Vierailija
1675/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä viitsi mitään räkyttää, kunhan totesin. Eikä mua kiinnosta, kuka maksaa soffen eläkepäivät, sehän on puhtaasti soffen asia.

Ei se siinä vaiheessa enää ole, kun veronmaksajien kukkarolle mennään, asunnot ja elatus hoidetaan, ja yhteiskunta joutuu kenties maksamaan ja hoidattamaan sen vuotavat implantit.

Vierailija
1676/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyden ja röyhkeyden vuoksi. Säälittävä tapaus kertakaikkiaan. 

Vierailija
1677/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sofia on upea. Erityisesti tuo tyrkkyperse ja tuksu-huulet! 

Vierailija
1678/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä mahdat tarkoittaa? Minä ainakin olen täysin luomu. Omasta tahdostani, varallisuutta riittäisi muokata kehoa ja naamaa.

Nyt menee tuo puolustelu jo sille tasolle, että laitetaan sanoja muiden suuhun. Näinhän se usein käy, kun argumentit loppuvat :D

Minusta tuntuu oudolta, Sofiaa haukutaan perseimplanteista ja huulitäytteistä, muttei rintaimplanteista. 

Luomuna nuo ovat nähdäkseni samaa sarjaa. Vai onko leikeltyjen naisten keskuudessa rintaimplantit vielä ikäänkuin luomua? Vasta perseimplantit tekee naisesta leikellyn? Mielenkiintoista.

Onhan Martinallakin nähdäkseni silikoni-implantit ja naama oudon näköinen jostain täyteaineista. Ja aiko monella muullakin julkkiksella. 

Vierailija
1679/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jätät taas rintaimplantit pois? 

Vierailija
1680/4333 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kaunis on. Tuxulla menee huulet vinoon ja kallistuu alaspäin eriparisina, mutta tämän ihanuuden upeat huulet nousevat ulospäin, ja ylös ja kohti nenää, niin turpeina ja verestävinä. Tuleekohan niistä piikitysrei'istä kudosnesteitä tai mätää ulos. Seksyä suorastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme