Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen
Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.
Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta?
Kommentit (4333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä "hieman" voi auttaa jos tilillä on jotain 500 miljoonaa dollaria, sillä eikös rilliksestä kerrottu että tuon verran on tienannut ja sen lisäksi vielä perinyt 100 miljoonaa dollaria.
En ole elämäni aikana tavannut ihmistä, joka olisi rakastunut puhtaasta rakkaudesta. Rakkaus on aina monien asioiden summa.
Jotkut ihastuvat statukseen, turvaan, voimaan, kauneuteen, älykkyyteen jne.
Tuon miehen kanssa elämä tarjoaa asioita, joista moni voi vain haaveilla. Matkakohteita ja kuuluisia ja rikkaita ihmisiä. Onhan Sofian aikaisemmatkin miehet olleet monien naisten mieleen.
Jostain kumman syystä ei vain ole onnistunut saamaan yhtäkään heistä kiikkiin. 🤔
Niko ensimmäinen taisi olla ainut normaalia elämää viettävä. Ehkä liian väritön Sofialle. Sen jälkeen onkin ollut värikästä menoa. Eikö nuo miehet ole sössineet elämänsä ja suhde on kaatunut siihen? Sofia on vain sivujuonne alamäessä. Ehkä tämä nykyinen sitten olisi kunnollisempi, kun sillä on pieni lapsikin.
Suhdekin on parempi, kun mies matkustaa Amerikkaan aina välillä saamaan happea. Sofia taitaa olla läheisriippuvainen.
Tää mies on tuhlannu firman rahat huumeisiin ja maksullisiin muijiin!
https://nypost.com/2015/12/14/eyeglass-heir-parties-with-drugs-and-hook…
Tuolla on herran kuva, eikä ole tuosta yhtään nuortunut eikä laihtunut.
Vaimo taisi kuvitella että parantanut tapansa, mutta lähti vauvan syntymisen jälkeen kiertueelle tapaamaan venakoita ja muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä "hieman" voi auttaa jos tilillä on jotain 500 miljoonaa dollaria, sillä eikös rilliksestä kerrottu että tuon verran on tienannut ja sen lisäksi vielä perinyt 100 miljoonaa dollaria.
En ole elämäni aikana tavannut ihmistä, joka olisi rakastunut puhtaasta rakkaudesta. Rakkaus on aina monien asioiden summa.
Jotkut ihastuvat statukseen, turvaan, voimaan, kauneuteen, älykkyyteen jne.
Tuon miehen kanssa elämä tarjoaa asioita, joista moni voi vain haaveilla. Matkakohteita ja kuuluisia ja rikkaita ihmisiä. Onhan Sofian aikaisemmatkin miehet olleet monien naisten mieleen.
Jostain kumman syystä ei vain ole onnistunut saamaan yhtäkään heistä kiikkiin. 🤔
&
Sohvilta irtoaa aina, laukku tai pari ja pyllistys on varma
Tuntuu, että hänen oma identiteettinsä rakentuu paljolti siihen, mitä hän näkee somessa. Jotenkin aika pysäyttävä aikamme kuvaus tavallaan. Mitä tänkin elämä olisi, jos ei näkisi rikkauksia ja muiden elämän kohokohtia somessa jatkuvalla tulvalla ja vertailisi itseään heihin.
Hänelle tekisi hyvää poistaa IG-tili. Mutta sehän on monelle taviksellekin, ihan keski-ikäisellekin kauhistus, että sieltä poistuisi. Olen nähnyt ihmisiä, jotka postaa että olleensa viikon poissa instasta kuin se olisi suurikin saavutus ja kova ponnistus heille. Mutta ei kai sitä sitten koe olevansa edes olemassa, jos ei postaa elämästään jatkuvalla syötöllä highlight reeliä instaan.
Mutta joo. Kukin elää tavallaan. En tiedä voiko tuollainen elämä tuoda oikeaa onnea. Toki vaikeaahan se olisi myös laskea elintasoa tuon kaiken jälkeen. Pattitilanne?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole tosirikkaita. Siksi ollaan kateellisia jostain laukusta, joka instabimbolla on. Pienet piirit.
Jollekin miljardöörille on ihan sama, ostaako 10 kpl 20 000 €:n laukkuja.
Minulle nuo laukut edustavat tyhjää elämää. Tuhlataan materiaan, koska elämässä ei ole tärkeämpää sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole tosirikkaita. Siksi ollaan kateellisia jostain laukusta, joka instabimbolla on. Pienet piirit.
Jollekin miljardöörille on ihan sama, ostaako 10 kpl 20 000 €:n laukkuja.Minulle nuo laukut edustavat tyhjää elämää. Tuhlataan materiaan, koska elämässä ei ole tärkeämpää sisältöä.
Joo ja ei. Monet keräilevät asioita. Tuo on elämää, jota monet haluavat näyttää somessa. Oikeasti kaikilla ihmisillä on vaikeuksia, sairauksia, kipuja jne. Ei niitä näytetä ulospäin.
sen onnettomampi ihminen on, mitä kauempana todellisuudesta on kuva, jonka haluaa muille näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekin miljardöörille on ihan sama, ostaako 10 kpl 20 000 €:n laukkuja.Minulle nuo laukut edustavat tyhjää elämää. Tuhlataan materiaan, koska elämässä ei ole tärkeämpää sisältöä.
Joo ja ei. Monet keräilevät asioita. Tuo on elämää, jota monet haluavat näyttää somessa. Oikeasti kaikilla ihmisillä on vaikeuksia, sairauksia, kipuja jne. Ei niitä näytetä ulospäin.
sen onnettomampi ihminen on, mitä kauempana todellisuudesta on kuva, jonka haluaa muille näyttää.
Hyvä esimerkki on somevaikuttajat, jotka saattavat koko vuoden hehkuttaa ihaninta elämää ikinä. On matkoja, dinnereitä, shoppailua, rakkautta jne. Ja sitten seuraavana vuonna tulee paljastus, viime vuosi oli hirvein ikinä. Olin sairas, kärsin jatkuvista kivuista. En löydä aitoa rakkautta, en tulekaan raskaaksi, vaikka en edes halunnut lapsia.
Minusta tuo on onnetonta vetää jotain roolia jatkuvasti. Suurin osa näistä some ihmisistä on tuollaisia. Elämänsä on viihdettä muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin hyvän tekstin tähän liittyen netissä: Don't compare your behind-the-scenes to someone else's highlight reel. Eli älä vertaa sitä omaa ns. mitätöntä arjen puurtamista jonkun toisen elämän kohokohtiin, jota tämä postaa someen. Hyvä muistutus ihan meille kaikille vuoteen 2025. Instaelämä on keksittyä satua.
Kai siitä saa jotain kiksejä, kun esittää, että kaikki on hyvin. Fake it till you make it. Ehkä ongelmat poistuu, kun saa olla rikkaiden ja kuuluisien seurassa. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisi nyt typerys vaikka kultaharkkoja palveluistaan, kyllä ne jollain konstilla saa piilotettua, mitä se tekee noilla ikuisilla veskoilla joita on muillakin, eikä niissä se arvo niin säily sijoituskohteena. Mä pyytäisin ainakin kultakoruja, paksuja rannerenkaita ja timantteja, ja ökykellon. Parilla laukulla pärjää hyvin, eikä tarvitse olla Luiska tai Hermes.
Ei sillä ollut mitään koruja Rantiksenkaan aikaan. Ja ne se olisi voinut kätkeä täällä Suomessa.
No eikös tuolla sometyrkkyilyllä myös elä? Eräs Wilmakin ollut vaikka missä tositelkku-ohjelmassa, saanut kaksi lasta sen isoleukaisen kaverin kanssa, laihduttaa koko ajan, mainostanut vaatebrändiään, erosi, palasi, ja taas erosi, itkee ja nauraa, heiluttaa sitä lettiään, esittelee kämppäänsä ja rotukissaansa, ja lässyttää hellanlettas-äänellään niille mukulilleen. Ja rahaa tulee.
Ja kateus ei minua vaivaa, olen introvertti ja rakastan yksityisyyttäni yli kaiken. Ihan hyvä mieskin löytyy.
Tuskin Rillis edes menisi naimisiin vääräuskoisen kanssa, sillä nuo amerikanjuutalaiset suvut on tarkkoja siitä. Nykyinen on itäeuroopan juutalainen joka malli ja taidehistorioitsija, ja aiempi amerikanjuutalainen silmälääkäri. Kummankin kanssa lapsi, ja vaimot pitävät tottakai yhtä ja anoppikin kuten juutalaisuvuissa tehdään. Niihin piireihin ei ole helppo päästä, ainakaan golddiggereiden.
Sohvi kun on käynyt vain peruskoulun niin miten onnistuisi kääntyminen kun pitäisi opiskella englanniksi ja hepreaksi, lukea kokonaiset 24 kirjaa, ja suorittaa tentit :D
Eikö Tuksullakin ollut Jenkeissä rikas juutalaismies, kellä olikin vaimo ja lapset????
Soksu menee idolinsa Tuksun viitoittamaa tietä, nolon Seiskajulkisuuden keskellä, toisten omaisuuksilla brassaillen.
Ehkä se Soksukin löytää vielä Suomesta onnen, eläkeläismiehen kenet piikkiin saa asunnon syrjäseudulta, ruokaa pöytään ja pari risteilyä vuodessa. Ehkä Kanarialle jos hyvä tuuri :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytäisi nyt typerys vaikka kultaharkkoja palveluistaan, kyllä ne jollain konstilla saa piilotettua, mitä se tekee noilla ikuisilla veskoilla joita on muillakin, eikä niissä se arvo niin säily sijoituskohteena. Mä pyytäisin ainakin kultakoruja, paksuja rannerenkaita ja timantteja, ja ökykellon. Parilla laukulla pärjää hyvin, eikä tarvitse olla Luiska tai Hermes.
Ei sillä ollut mitään koruja Rantiksenkaan aikaan. Ja ne se olisi voinut kätkeä täällä Suomessa.
Ranttikselta löytyi Marbellan kotietsinnöistä setelilaskureiden ja aineiden lisäksi se iso rasiallinen timantteja. Vaikkei miehellä tainnut olla aikomustakaan kihlata tai naida Blöröä.
Vierailija kirjoitti:
No eikös tuolla sometyrkkyilyllä myös elä? Eräs Wilmakin ollut vaikka missä tositelkku-ohjelmassa, saanut kaksi lasta sen isoleukaisen kaverin kanssa, laihduttaa koko ajan, mainostanut vaatebrändiään, erosi, palasi, ja taas erosi, itkee ja nauraa, heiluttaa sitä lettiään, esittelee kämppäänsä ja rotukissaansa, ja lässyttää hellanlettas-äänellään niille mukulilleen. Ja rahaa tulee.
Ja kateus ei minua vaivaa, olen introvertti ja rakastan yksityisyyttäni yli kaiken. Ihan hyvä mieskin löytyy.
mutta tuntuu että tälläkin kaverit katoaa onko ketään jäljellä
Milloin Blörö saa lapsen, ankkuroi itsensä kiinni johonkin elättäjään?
"Ranttikselta löytyi Marbellan kotietsinnöistä setelilaskureiden ja aineiden lisäksi se iso rasiallinen timantteja. Vaikkei miehellä tainnut olla aikomustakaan kihlata tai naida Blöröä."
Ne timantit oli ranta ahon sivunartuille.
Sofia on kyllä kuin tokmannin alelaarin versio julia robertsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ollut mitään koruja Rantiksenkaan aikaan. Ja ne se oli
--------
No just. Timantteja mitä olisi voinut lokkina kirkua, mutta nuo laukut ;D Voi myssyn tyhjyys tuota Sohveloa ;D
Enkä sanoisi että edes kovin pretty kuitenkaan.....