Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Belorf rakastui mystiseen miljonäärimieheen

Vierailija
05.09.2024 |

Sofia on kuvattu miehen kanssa puhelin toisessa kädessään ja luksusmerikkiliikkeiden paperikassit luonnollisesti toisessa kädessä. Sofian elämä on nyt luksushotelleja ja matkustelua sekä shoppaamista luksusliikkeissä.

Seiskassa juttua sekä kuvia. Oisko tämä nyt sitä tosurakkautta? 

Kommentit (4333)

Vierailija
3141/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias alkaa olla jo riskiraskauden puolella. Miljonäärit eivät pelaa geenipeleissä riskeillä. 

Vierailija
3142/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverilla alkoi vaihdevuodet 3 vuoden bikinifitneksen jälkeen. Oli 37-vuotias, kun lääkäri ilmoitti että on vaihdevuodet. Laittoi sen menkattomuuden vain kovan treenin piikkiin. Kova laji, kun ovat valmiita luopumaan naiseudesta ja äitiydestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3143/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaverilla alkoi vaihdevuodet 3 vuoden bikinifitneksen jälkeen. Oli 37-vuotias, kun lääkäri ilmoitti että on vaihdevuodet. Laittoi sen menkattomuuden vain kovan treenin piikkiin. Kova laji, kun ovat valmiita luopumaan naiseudesta ja äitiydestä. 

Olen kuullut myös samanlaisia juttuja. Aika karua, kun tästä ei julkisuudessa puhuta. Toisaalta moni bikinifitness -kilpailija on niin ulkonäkökeskeinen js omaa heikon itsetunnon, joka perustuu ulkonäöllä tehtyihin saavutuksiin, niin ottaa koville myöntää että kisat pilasivat hedelmällisyyden ja naiseuden. Sen yhden asian minkä moni ei niin kauniskin nainen pystyy miehelle antamaan. 

Vierailija
3144/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Monacossa viime viikolla. Jokaisella miljonäärillä oli 20-vuotiaat tyttöset kainalossa. Tosin siellä oli sellaisia nimiä, että heillä on varaa ottaa 20-vuotias supermalli. 

Vierailija
3145/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat kun lisääntyy, bileet paranee ja naiset nuorenee! Niin se menee kuulkaas! 

Vierailija
3146/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, eikö niillä ison maailman miljonääreillä ole se maaginen yli 27-vuotiaisiin naisiin ei kosketa? Ja miksi, koska 27-vuotias nainen stressaa jo sitä että pian on 30, pitäisi olla sitä tätä ja tota ja sitten onkin 35 ja sitten 40. 20-vuotias on vielä niin nuori, viaton, että hän vielä miettii sitä että miten olla aikuinen, vakuuttva ja siksi miljonääri mielellään ottaa parikymppisen, koska hän voi tarjota kaiken, jos vain naisella on puhtaat taustat, munasarjat toimii ja vähän järkeä päässä ja ulkonäkö kunnossa. Siksi on hyvä edustusvaimo, jos oikeasti haluaa siihen rooliin pyrkiä. 35-vuotias nainen on jo liian uhmakas, oikukas, valittaa kun ei saa sitä ja tätä ja kun on vanhan näköinen ja sitten nuo terveysongelmat, koska ei olla enää nuoria. 20-vuotias voi nauttia täysillä elämästä ilman huolia ja mitä nuorempi vaimo, sitä enemmän se nuorentaa miestäkin. Jos saa 20-vuotiaan huippumallin nalkkiin ja pitää hänet tyytyväisenä voi miljonääri olla hyvin tyytyväinen, suorastaan alfauroksen veroinen omassa mielessään. Kaikki yli 30-vuotiaat on sellaista käytettyä ylijäämää mikä nakertaa miljonäärin itsetuntoa, koska kaikilla kavereillakin on Monacossa 20-vuotiaat virheettömät luonnonkauniit naiset.

Vierailija
3147/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hirveää olla tuossa ylijäämäluokassa todistelemassa miljonääreille olevansa edelleen nuori ja kaksikymppisen veroinen. Onneksi elätän itse itseni ja teen itse rahani. Ei tarvi saattaa itseään naurunalaiseksi, life is good

Vierailija
3148/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienolta näyttää tuo Marbellan talo uusimmissa kuvissa. Ja jonkinlaiset juhlat. Jouluherkkuja kansainvälisesti. Onko Sofia yksin juhlissa? 

Joku kirjoitti, että Sofia matkii rilliäijän exää punaisessa mekossa. Aika moni muukin pukeutuu punaiseen jouluna. 

Vierailija
3149/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hirveää olla tuossa ylijäämäluokassa todistelemassa miljonääreille olevansa edelleen nuori ja kaksikymppisen veroinen. Onneksi elätän itse itseni ja teen itse rahani. Ei tarvi saattaa itseään naurunalaiseksi, life is good

Mä voisin kyllä asua tuossa kuvissa olevassa Marbellan talossa ja emännöidä juhlia. Mikäs siinä, kun rahalla saa kaikki palvelut. 

Vierailija
3150/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-vuotias alkaa olla jo riskiraskauden puolella. Miljonäärit eivät pelaa geenipeleissä riskeillä. 

Ööö? Et sitten nähnyt kuvia jeff bezoksen uudesta muikkelista?

Vierailija
3151/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaalle kelpaa pari hassua laukkua viikossa ja halvat merkkikuteet, Fendi ja muut on häpeä oikeissa miljonäärien piireissä. 20-vuotiailla supermalleilla on eri vaatimukset. Siinä Marbellan kolkko halpa huvila kalpenee sekä Espanjan halvat kauneushoidot. Yleensä kun on ollaan oltu 6 kk yhdessä nainen saa jo oman luxusauton (tämä edellyttää ajokorttia), naisella on kyllä myös omat kuskit, mutta tää luxusauto on sellainen 6 kk lahja (se kertoo myös siitä, ettei nainen kierrä veroja tai tee pimeää rahaa, kun se laitetaan naisen omiin nimiin). Iso ruusukimppu ei ole heille lahja, naisen palvelijat vaihtavat pöytiin nuo isot ruusukimput joka päivä, joten 188 ruusua kimpussa olisi heille häpeä. He eivät matkusta ikinä turistiluokassa vaan yksityiskoneella. 1 vuotislahjaksi saadaan oma paatti, jolla on oma palkattu miehistö, veneellä tietenkin huippumallin oma nimi. 2 vuotislahjaksi saadaan 2 omaa luxusasuntoa. 3 vuotislahjaksi 3 kerroksinen huvila supertähtien alueilta Hollywoodista tai Dubain kalleimmalta alueelta. 

Vierailija
3152/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-vuotiaalle kelpaa pari hassua laukkua viikossa ja halvat merkkikuteet, Fendi ja muut on häpeä oikeissa miljonäärien piireissä. 20-vuotiailla supermalleilla on eri vaatimukset. Siinä Marbellan kolkko halpa huvila kalpenee sekä Espanjan halvat kauneushoidot. Yleensä kun on ollaan oltu 6 kk yhdessä nainen saa jo oman luxusauton (tämä edellyttää ajokorttia), naisella on kyllä myös omat kuskit, mutta tää luxusauto on sellainen 6 kk lahja (se kertoo myös siitä, ettei nainen kierrä veroja tai tee pimeää rahaa, kun se laitetaan naisen omiin nimiin). Iso ruusukimppu ei ole heille lahja, naisen palvelijat vaihtavat pöytiin nuo isot ruusukimput joka päivä, joten 188 ruusua kimpussa olisi heille häpeä. He eivät matkusta ikinä turistiluokassa vaan yksityiskoneella. 1 vuotislahjaksi saadaan oma paatti, jolla on oma palkattu miehistö, veneellä tietenkin huippumallin oma nimi. 2 vuotislahjaksi saadaan 2 omaa luxusasuntoa. 3 vuotislahjaksi 3 kerroksinen huvila

Kävely on terveellistä. Miksi edes tarvii jonkun auton, jos asuu lähellä keskustaa? Minusta tuo kuvissa oleva talo näyttäö juurikin kivalta. Ei mikään liian iso. 

Jos Sofia ja rikkiäijä ovat alkaneet ekoilemaan. Sehän on supertrendikästä. 

Vierailija
3153/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35-vuotiaalle kelpaa pari hassua laukkua viikossa ja halvat merkkikuteet, Fendi ja muut on häpeä oikeissa miljonäärien piireissä. 20-vuotiailla supermalleilla on eri vaatimukset. Siinä Marbellan kolkko halpa huvila kalpenee sekä Espanjan halvat kauneushoidot. Yleensä kun on ollaan oltu 6 kk yhdessä nainen saa jo oman luxusauton (tämä edellyttää ajokorttia), naisella on kyllä myös omat kuskit, mutta tää luxusauto on sellainen 6 kk lahja (se kertoo myös siitä, ettei nainen kierrä veroja tai tee pimeää rahaa, kun se laitetaan naisen omiin nimiin). Iso ruusukimppu ei ole heille lahja, naisen palvelijat vaihtavat pöytiin nuo isot ruusukimput joka päivä, joten 188 ruusua kimpussa olisi heille häpeä. He eivät matkusta ikinä turistiluokassa vaan yksityiskoneella. 1 vuotislahjaksi saadaan oma paatti, jolla on oma palkattu miehistö, veneellä tietenkin huippumallin oma nimi. 2 vuotislahjaksi saadaan 2 omaa

*rilliäijä

Vierailija
3154/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin kyllä asua tuossa kuvissa olevassa Marbellan talossa ja emännöidä juhlia. Mikäs siinä, kun rahalla saa kaikki palvelut. 

katsoin tuon huvilan hintaa aikaisemmin eikä se ole mikään erityisen kallis. Laskin myös että vuokraamalla tuollaista huvilaa sen maksaa muutamassa vuodessa pois eli halpis on. 

Vierailija
3155/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

katsoin tuon huvilan hintaa aikaisemmin eikä se ole mikään erityisen kallis. Laskin myös että vuokraamalla tuollaista huvilaa sen maksaa muutamassa vuodessa pois eli halpis on. 

Isot talot on yleensä kolkkoja. Se on ihan tutkittu, että ihminen on luovempi, kun on pienet neliöt ympärillä. 

Omistaako Sofia tuon talon? Tai osan? 

Vierailija
3156/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot talot on yleensä kolkkoja. Se on ihan tutkittu, että ihminen on luovempi, kun on pienet neliöt ympärillä. 

Omistaako Sofia tuon talon? Tai osan? 

Joku selvitti omistajan Ylilaudalla. Omistaja ei ole rilliäijä eikä Sofia.

Vierailija
3157/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat vuokralla 🤭

Vierailija
3158/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla ovat kun omaa eivät omista 

Vierailija
3159/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeaakin upeampi Tijana palautunut hienosti ennalleen raskaudesta. Hehkuva ja terveen näköinen. Hänellä on nyt tytär ja on vielä suht nuori, kun hän on aikuinen. Voi tuo sen kroppa, miksi ei itsellä voi olla :(

Vierailija
3160/4333 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Madridiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi