Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi että kukaan ei voi tulla meidän väliin, koska se mitä olemme rakentaneet on niin hyvää

Vierailija
05.09.2024 |

Mies sanoi että kukaan ei voisi tulla väliimme, koska se mitä olemme rakentaneet on niin hyvää ja toimii.

Olemme tavanneet vasta pari kk. Itse olen erilainen siinä mielessä, että en edes voi kiinnostua kun yhdestä ihmisestä kerrallaan. Miehestä myös muut ihmiset voi olla jossain määrin mielenkiintoisia.

Mies voisi kuulema vanheta kanssani ja meillä menee muuten todella hyvin.

Miten sinä toimit?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies sanoi että kukaan ei voisi tulla väliimme, koska se mitä olemme rakentaneet on niin hyvää ja toimii.

Olemme tavanneet vasta pari kk. Itse olen erilainen siinä mielessä, että en edes voi kiinnostua kun yhdestä ihmisestä kerrallaan. Miehestä myös muut ihmiset voi olla jossain määrin mielenkiintoisia.

Mies voisi kuulema vanheta kanssani ja meillä menee muuten todella hyvin.

Miten sinä toimit?"

Mä ymmärrän kyllä, mitä ap hakee tällä aloituksella.

Ap on ihmeissään siitä ristiriidasta, että mies puhuu siitä, että voisi vanheta ap:n kanssa eikä kukaan voi tulla heidän väliinsä, mutta samaan hengenvetoon toteaa, että muut ihmiset (lue: naiset), ovat jossain määrin mielenkiintoisia (lue: muut naiset ovat mielenkiintoisia).

Ap on ihmeissään, että mies voi edes pitää muita naisia mielenkiintoisina, sillä häntä ei kiinnosta kukaan muu kuin tuo mies. Eli kun ollaan kiivaassa ensitapailus

Niin ehkä vähän ja siksi kysyin miten muuta toimii.

Enkä sano että tässä on jotain väärää, halusin vain esittää asian neutraalisti, kuten se minun päästä tuli.

ap

Vierailija
42/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa siltä, että mies on aina ennen pettänyt ja mielestään ihan oikeutetuksi, kun vaimo / tyttöystävä on ollut hänen mielestään jollain lailla huono tai tylsä. Nyt mies on ihastunut, kun on vasta 2 kk tapailla, ja mies on tällä hetkellä sitä mieltä, että ap on tarpeeksi hyvä, ettei hänen ole pakko pettää niiden muiden naisten kanssa, jotka vaikuttavat kiinnostavilta. Mutta yleisen elämänkokemuksen perusteella arvaammekaan, että tulevaisuudessa tulee aika, jolloin miehen mielestä ap:sta löytyykin jokin vika, mikä pakottaa hänet pettämään muiden naisten kanssa, ja se tulee tietenkin olemaan miehen mielestä puhtaasti ap:n vika, ei miehen oma vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
44/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn, lässyn, ap!

Vierailija
45/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on manipuloija, tai sitten autisti. He kun kokevat olevansa ymmärrettyjä viimein, voivat tuollaista naivia siirappista sanoakin. 

Onko autistisia piirteitä? 

Vierailija
46/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 jatkaa: 

Siis autistit helposti alkavat myös tuollaisia vähän omituisia lausuntoja puskista heittää. Manipuloijia ei kiinnosta, kuin johtaa harhaan ja nauttia showsta. 

Vierailija
47/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo kuulostaa siltä, että mies on aina ennen pettänyt ja mielestään ihan oikeutetuksi, kun vaimo / tyttöystävä on ollut hänen mielestään jollain lailla huono tai tylsä. Nyt mies on ihastunut, kun on vasta 2 kk tapailla, ja mies on tällä hetkellä sitä mieltä, että ap on tarpeeksi hyvä, ettei hänen ole pakko pettää niiden muiden naisten kanssa, jotka vaikuttavat kiinnostavilta. Mutta yleisen elämänkokemuksen perusteella arvaammekaan, että tulevaisuudessa tulee aika, jolloin miehen mielestä ap:sta löytyykin jokin vika, mikä pakottaa hänet pettämään muiden naisten kanssa, ja se tulee tietenkin olemaan miehen mielestä puhtaasti ap:n vika, ei miehen oma vika.

Jopas sepustuksen keksit. Psykologien on vaikea kuukausienkaan jälken tunnistaa ihmisten motiiveja, mutta täällä se on mahdollista parista lauseesta. Varsinkin kun lauseet oli minun, ei miehen. Koko keskutelu lähti minulta ja oli rakentava.

ap

Vierailija
48/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 jatkaa: 

Siis autistit helposti alkavat myös tuollaisia vähän omituisia lausuntoja puskista heittää. Manipuloijia ei kiinnosta, kuin johtaa harhaan ja nauttia showsta. 

Manipuloija ei varmaankaan olisi ollut yhtä rehellinen. Varsinkaan kun ei ollut mikään pakko.

ap

Vierailija
49/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup