Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi että kukaan ei voi tulla meidän väliin, koska se mitä olemme rakentaneet on niin hyvää

Vierailija
05.09.2024 |

Mies sanoi että kukaan ei voisi tulla väliimme, koska se mitä olemme rakentaneet on niin hyvää ja toimii.

Olemme tavanneet vasta pari kk. Itse olen erilainen siinä mielessä, että en edes voi kiinnostua kun yhdestä ihmisestä kerrallaan. Miehestä myös muut ihmiset voi olla jossain määrin mielenkiintoisia.

Mies voisi kuulema vanheta kanssani ja meillä menee muuten todella hyvin.

Miten sinä toimit?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies "salamarakastui" juuri noin. R-sanaa alettiin sovitella jo kohta ensitapaamisten jälkeen, sielunkumppanuus, haaveet omakotitalosta ja yhteisen vanhuuden turvaamisesta sijoituksin. Aivan yli hilseen menevää rakkaushömppää. :D Heitä huoli pois, sillä tuollaiset puheet loppuvat varmasti ihan näinä viikkoina. Olet hänelle pian vain arkinen huonekalu, jos edes sitäkään. Jos joskus kysyt mihin alkuaikojen siirappiset puheet katosivat, mies murahtaa että on kyllä sanonut että rakastaa, ja ilmoittaa jos asia muuttuu.

Oletko aina yhtä ilkeä muille ihmisille? Ymmärrätkö että tämä värittää myös maailmankuvaasi.

Olemme tavanneet todella tiiviisti ja viettäneet paljon aikaa yhdessä. Kyllä sinnä ehtii tutustua.

Esimerkkisi mies kuulostaa hirveältä, kommunikoimattomalta juntilta.

ap

Vierailija
22/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on tämän palstan ihmeellisyyksiä. Vaika ymmärtää, että mitä trolli hakee takaa jos tämä on trollaus. Vielä vaikeampaa on ymmärtää, että joku oikeasti tekee ihme sepustuksen ja kysyy tämän perusteella parisuhdevinkkejä. Jos jäkimmäinen on totta, niin sanoisin, että ap on aika epäkypsä henkilö. 

Kaikki vakavat suhteeni (2kpl) on alkaneet vauhdilla. Edellinen suhde kesti 18 vuotta.

Sen tietää kun sen tietää. Voi voi jos aihe on sinusta turha, sitten kannattaa mennä muualle.

ap

Niin niin. Olet ollut 18 vuotta pois markkinoilta ja luulet ymmärtäväsi nykyajan kuviot. No sinua on varoitettu.

Toisaalta jos tapailee oman ikäisiään niin niiden ihmisten kokemusmaailma on samoilta ajoilta ainakin monien asenteiden yms. osalta. Ei se niin mene että 70-luvulla tai 80-luvulla syntynyt deittailee nykypäivänä ihan samalla tavalla kuin 2000-luvun nuori. Toki maailma muuttuu kaikkien osalta mutta ei samalla tavalla ja samassa mitassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää erikseen vannoa, asia on usein päinvastoin.

Vierailija
24/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on tämän palstan ihmeellisyyksiä. Vaika ymmärtää, että mitä trolli hakee takaa jos tämä on trollaus. Vielä vaikeampaa on ymmärtää, että joku oikeasti tekee ihme sepustuksen ja kysyy tämän perusteella parisuhdevinkkejä. Jos jäkimmäinen on totta, niin sanoisin, että ap on aika epäkypsä henkilö. 

Kaikki vakavat suhteeni (2kpl) on alkaneet vauhdilla. Edellinen suhde kesti 18 vuotta.

Sen tietää kun sen tietää. Voi voi jos aihe on sinusta turha, sitten kannattaa mennä muualle.

ap

Sä olet todella hidas.  Enhän minä sanonut, että aihe ei kiinnosta. Minua kiinnostaa juuri se, onko olemassa oikeita ihmisiä,  jotka kyselee tyhmiä pitkin nettiä ja mitä ne kuulee sillä saavansa. 

Vierailija
25/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pitää erikseen vannoa, asia on usein päinvastoin.

Voi luoja mitä oletuksia täällä tehdään, minä itse aloitin keskustelun.

Aloituksen kysymys oli: Koetko että huomaat myös muut ihmiset, vaikka olet suhteessa. Vai etkö edes huomaa muita, jos olet yhden ihmisen kanssa?

ap

Vierailija
26/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sä olet todella hidas.  Enhän minä sanonut, että aihe ei kiinnosta. Minua kiinnostaa juuri se, onko olemassa oikeita ihmisiä,  jotka kyselee tyhmiä pitkin nettiä ja mitä ne kuulee sillä saavansa. 

Menepäs pois siitä, trolli.

ap

Vierailija
27/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinäkö täällä määräät mistä saa keskustella. Narsistikin vielä.

ap

Vierailija
28/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivis yhdessäolo alussa ei vielä kerro muusta kuin tiiviistä yhteydenpidosta. Täällä on punaliputettu ja varoitettu narsismiin viittaavista puheista. Ja syystä. Hurmausvaihe. Selvitä onko mies omistushaluinen ohjailija ja sinä ehkä vähän alempi olento. Älä sitoudu nopeasti.

Vierailija
29/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No jos sen kerta tietää, niin mitä sinä sitten kyselet?

Vierailija
30/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai trolliako pidät kypsänä henkilöä?

Ihan hyvä pointti. Eli epäkypsä jokatapauksessa. 

Vierailija
31/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että kohta et saa tavata ystäviäsi etkä perhettäsi 

Vierailija
32/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että kohta et saa tavata ystäviäsi etkä perhettäsi 

Wow miten väärion aloituksen voi ymmärtää.

Vierailija
33/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa. Hälytyskellot.

Olisin hyvin varovainen,  omistushaluinen kontrolloiva ehkä.  Voi tulla vielä isoja ongelmia.

Tai sitten  lapsellinen, ei oikein aikuiseksi kasvaneen tunne-elämää.  Pilvilinnoissa liihottelua.  Ei hyvä sekään.

Vierailija
34/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

ap"

Kuljet sä takaperin? Sinähän täältä ajat ihmisiä pois keskustelusta, en minä. Sinä saat keskustella, ei sitä kukaan kiellä - vaikka aiheen ymmärtäminen tuntuu olevan sinulle vaikeaa. 

Sinulle yritetään vääntää rautalangasta vastakysymys "mitä ihmettä sinä yrität saada tällä sekoilulla" Se on kutsu vastaamaan, ei kielto kysyä. 

Vierailija
35/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kokeilepa lähteä illaksi jonnekin kamujesi kanssa. 

Vierailija
36/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rakensitte kahdessa kuukaudessa, korttitalon?

:D Nyt tyrskähti aamukahvit näppikselle

Vierailija
37/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele lapsista ja Sun vapaa-ajan kärjestämisestä

juttele siitä kuka elättää perheessä kentkin kun olet lapsia kotona hoitamassa 

maksatko sinä kaikesta puolet vaikka mies syö 70 prossaa ruuista 

jne 

Vierailija
38/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mitä kumppanisi toivoo elämältään viiden vuoden kuluttua?

2. Mitä kumppanisi nykyään pelkää eniten?

3. Mistä kumppanisi on viimeksi ilahtunut?

4. Mitä kumppanisi haluaisi tehdä, mikäli hänellä olisi aikaa ja/tai rahaa?

5. Mitä kumppanisi haluaisi osata paremmin?

6. Ketkä ovat tärkeimmät ihmiset kumppanisi elämässä?

7. Mikä kumppaniasi stressaa tällä hetkellä?

8. Mistä kumppanisi pitää itsessään?

9. Mistä kumppanisi ei pidä itsessään?

10. Mitä kumppanisi tekee mieluiten lomalla?

11. Mihin kumppanisi uskoo?

12. Mitkä ovat kumppanisi tärkeimmät arvot?

13. Mitä paheita kumppanillasi on?

14. Minkä yhden asian kumppanisi muuttaisi elämässään?

15. Mitkä asiat tuottavat kumppanillesi mielihyvää?

16. Millaisista treffeistä kumppanisi pitää eniten?

17. Mitä kumppanisi arvostaa sinussa?

18. Millaista kumppanisi lapsuudenkodissa oli?

19. Mistä kumppanisi innostuu?

20. Millaisesta seksistä kumppanisi pitää?

Vierailija
39/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

ap"

Kuljet sä takaperin? Sinähän täältä ajat ihmisiä pois keskustelusta, en minä. Sinä saat keskustella, ei sitä kukaan kiellä - vaikka aiheen ymmärtäminen tuntuu olevan sinulle vaikeaa. 

Sinulle yritetään vääntää rautalangasta vastakysymys "mitä ihmettä sinä yrität saada tällä sekoilulla" Se on kutsu vastaamaan, ei kielto kysyä. 

Miten tästä edes voi saada tällaisen väännön, keskitytään väärään asiaan, onko väittely niin kivaa?

Sairasta. Minä itse aloitin ko keskustelun miehen kanssa.

"Aloituksen kysymys oli: Koetko että huomaat myös muut ihmiset, vaikka olet suhteessa. Vai etkö edes huomaa muita, jos olet yhden ihmisen kanssa?"

Vierailija
40/49 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies sanoi että kukaan ei voisi tulla väliimme, koska se mitä olemme rakentaneet on niin hyvää ja toimii.

Olemme tavanneet vasta pari kk. Itse olen erilainen siinä mielessä, että en edes voi kiinnostua kun yhdestä ihmisestä kerrallaan. Miehestä myös muut ihmiset voi olla jossain määrin mielenkiintoisia.

Mies voisi kuulema vanheta kanssani ja meillä menee muuten todella hyvin.

Miten sinä toimit?"

Mä ymmärrän kyllä, mitä ap hakee tällä aloituksella.

Ap on ihmeissään siitä ristiriidasta, että mies puhuu siitä, että voisi vanheta ap:n kanssa eikä kukaan voi tulla heidän väliinsä, mutta samaan hengenvetoon toteaa, että muut ihmiset (lue: naiset), ovat jossain määrin mielenkiintoisia (lue: muut naiset ovat mielenkiintoisia).

Ap on ihmeissään, että mies voi edes pitää muita naisia mielenkiintoisina, sillä häntä ei kiinnosta kukaan muu kuin tuo mies. Eli kun ollaan kiivaassa ensitapailussa, niin siihen ei mahdu muita.

Ja ap:ta hämmentää miehen ristiriitaiset puheet, tavalaan lupailee jo nyt kuuta taivaalta, mutta petaa ap:ta siihen, että hän vilkuilee muihin pöytiin. Mies ikäänkuin jo nyt varoittelee, että hän on häntäheikki, että hyväksy se, mutta että "sun kaa mä kuitenkin olen ja vanhenen".

Ap ei ymmärrä tuollaista ajatuksenjuoksua, missä muista ollaan kiinnostuneita, kun ollaan yhdessä. Ja ap kyselee, ovatko muut ihmiset kiinnostuneita toisista, kun ollaan yhdessä.

Tää on narsistin kaasuvalotusta, jo 2 kuukaudessa ap:lla on epävarma olo.

Ymmärrän siis ap:n ihmettelyä. Normaalisuhteissa siinä alussa ei olla kiinnostuneita kuin siitä yhdestä.