Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä vainoaa mua, sillä ei löydä tyttistä(?)

Vierailija
04.09.2024 |

Voinko palkata jonkun maksullisen naisen hänelle? Vinkkejä otetaan oikeasti vastaan :) 

Hän on vainonnut mua nyt kuusi vuotta. Yritti viestitellä, soittaa, vuodatti asioitaan, ja selitti treffailutilanteesta. Hän lihoi jo suhteemme aikana 40kg/jälkeen varmasti lisää ja on voimakkaasti narsistisia PIIRTEITÄ omaava, lisäksi suhteessa oli väkivaltaa hänen puolestaan.

Eli matcheja ei kuulemma saa tinderistä ja badoosta, seksielämää ei kuulemma ole, nyt en onneksi näitä juttuja enää kuule. Estin joka paikasta, jolloin alkoi ajella talomme ohi ja tehdä lapsen kautta kiusaa. Hän kirjaimellisesti itse aiheutti lapselle lasuasiakkuuden, jotta voisi olla palavereissa. Meillä on 10-vuotias tyttö, ja en voi käydä missään koulupalavereissakaan enää, sillä niiden jälkeen seurasi, alkoi raivota, haukkui minua ja miestäni ja kerran jopa poliisit puuttuivat asiaan. 

Mulla on uusi mies ja meillä 2-vuotiaat kaksoset, mutta exä yrittää silti uida elämääni. Joku sosiaalipuolen työntekijä oli kirjannut jopa hänestä, että ei ole käsitellyt eroa jne, eli en ole keksinyt tätä itse. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoset, kuusi vuotta, kirjoitustapa kuin hysteerisellä teinillä, jne. 

Vierailija
22/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttiko hän ihan järkevältä silloin kun teitte yhdessä lapsen? 

Joo, kyllä. Suhteen loppua kohti meni sitten tasaisesti alamäkeen ja lujaa. Uskon, että lapsen syntymä sai jotain vikaa puhkeamaan, tai ainakin oireilu alkoi silloin ja täysin lopullisesti kajahti kun erosin hänestä. Yritin pitkään tulla toimeen.

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa lapsi ei kärsisi tästä. Ihan kauheaa. Ehkä lopulta pääset eroon.

Valitettavasti lapsesta näkee, että kärsii paljon. Alkaa tajuta jo niin hyvin asioita Yritän itse luoda turvallisen ja vakaan ympäristön. 

t. Ap

Vierailija
24/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä pihistelet anna sille välistä välistä ei se too-sasi siitä kulu 

Vierailija
25/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosta 10 v ja jatkuva soittaminen jatkuu. Tyttöystävä ei auta, jos mies on narsistinen, vaan vaino jatkuu.

Satuttaa eniten, että käyttää yhteistä lasta nyt kiusanteon välineenä. 

Kieltämättä on tullut mieleen, auttaisiko joku puhuttelu asiaa. En vaan haluaisi kenellekään ongelmia :(

t. Ap

Kenelle ongelmia? Sinulla on tässä koko ajan ongelmia.

Vierailija
26/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosta 10 v ja jatkuva soittaminen jatkuu. Tyttöystävä ei auta, jos mies on narsistinen, vaan vaino jatkuu.

Satuttaa eniten, että käyttää yhteistä lasta nyt kiusanteon välineenä. 

Kieltämättä on tullut mieleen, auttaisiko joku puhuttelu asiaa. En vaan haluaisi kenellekään ongelmia :(

t. Ap

Kenelle ongelmia? Sinulla on tässä koko ajan ongelmia.

Tää on ihan totta. Tuollainen häiriöinen ihminen vain ilmoittaisi poliiseille ja sosiaalivirkailijoille heti, jos joku prätkäjengityylisesti menisi hieman puhumaan. Ja sitten exä voisi estää lapseni antamisen takaisin luokseni vaikka sillä perusteella tms. 

t. Ap