Exä vainoaa mua, sillä ei löydä tyttistä(?)
Voinko palkata jonkun maksullisen naisen hänelle? Vinkkejä otetaan oikeasti vastaan :)
Hän on vainonnut mua nyt kuusi vuotta. Yritti viestitellä, soittaa, vuodatti asioitaan, ja selitti treffailutilanteesta. Hän lihoi jo suhteemme aikana 40kg/jälkeen varmasti lisää ja on voimakkaasti narsistisia PIIRTEITÄ omaava, lisäksi suhteessa oli väkivaltaa hänen puolestaan.
Eli matcheja ei kuulemma saa tinderistä ja badoosta, seksielämää ei kuulemma ole, nyt en onneksi näitä juttuja enää kuule. Estin joka paikasta, jolloin alkoi ajella talomme ohi ja tehdä lapsen kautta kiusaa. Hän kirjaimellisesti itse aiheutti lapselle lasuasiakkuuden, jotta voisi olla palavereissa. Meillä on 10-vuotias tyttö, ja en voi käydä missään koulupalavereissakaan enää, sillä niiden jälkeen seurasi, alkoi raivota, haukkui minua ja miestäni ja kerran jopa poliisit puuttuivat asiaan.
Mulla on uusi mies ja meillä 2-vuotiaat kaksoset, mutta exä yrittää silti uida elämääni. Joku sosiaalipuolen työntekijä oli kirjannut jopa hänestä, että ei ole käsitellyt eroa jne, eli en ole keksinyt tätä itse.
Kommentit (26)
No ei kyllä uskoisi sinua kaksosten äidiksi?? Kirjoitus tyylisi on kuin teini-ikäisen.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä uskoisi sinua kaksosten äidiksi?? Kirjoitus tyylisi on kuin teini-ikäisen.
Laitoin tahallaan noin hölmön tyttis-sanan tuonne, kun tila alkoi loppua kesken. Muuten kirjoitan aina normaalisti asiallisesti ja kirjakielellä yms. Palstaa en ota niin vakavasti :D
PROVO? Jos on niin olet kyllä nähnyt vaivaa ollaksesi monisanainen.
Vuodatti asioitaan? Niille ei anneta minkäänlaista tilaisuutta selittää mitään eli et vastaa etkä avaa. Vain täysi no-contact toimii.
Hae yksinhuoltajuutta ja lähestymiskieltoa.
Vierailija kirjoitti:
Vuodatti asioitaan? Niille ei anneta minkäänlaista tilaisuutta selittää mitään eli et vastaa etkä avaa. Vain täysi no-contact toimii.
En tätä eron jälkeen tajunnu yli vuoteen, nyt täysin no-contact onkin. Lisäksi tapaan opettajan ja sosiaalityöntekijät erikseen. Yhtä palaveria kokeilin, mutta hän alkoi rähjäämään siellä niin, että miesope puuttui asiaan sanallisesti.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
PROVO? Jos on niin olet kyllä nähnyt vaivaa ollaksesi monisanainen.
Toivon, että tämä olisi provo!
En tiedä täyttyykö lähestymiskiellon kriteerit nyt, kun on estetty ja mulla ei ole mitään todisteita talon ohi ajeluista. Nyt on lopettanut senkin, juuri kun mieheni asensi tielle päin valvontakamerat ja exä saattoi tästä kuulla lapselta. Itse en siis ollut edes tietoinen tästä, mutta lapsi ohimennen kertoi, että ovat ajaneet monta kertaa ohi (ja sijainti sellainen, että vahingossa ei kyllä onnistu/ei voi ajaa läpi mihinkään).
t. Ap
Erosta 10 v ja jatkuva soittaminen jatkuu. Tyttöystävä ei auta, jos mies on narsistinen, vaan vaino jatkuu.
Pitäisikö palkata joku body guard pitämään hänelle puhuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Erosta 10 v ja jatkuva soittaminen jatkuu. Tyttöystävä ei auta, jos mies on narsistinen, vaan vaino jatkuu.
Satuttaa eniten, että käyttää yhteistä lasta nyt kiusanteon välineenä.
Kieltämättä on tullut mieleen, auttaisiko joku puhuttelu asiaa. En vaan haluaisi kenellekään ongelmia :(
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Narsisti tässä tapauksessa haastaa sinut oikeuteen vainosta, joten ole varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti tässä tapauksessa haastaa sinut oikeuteen vainosta, joten ole varovainen.
Exä yrittänyt jo kovasti sosiaalityöntekijöille haukkua minua ja miestäni, mutta onneksi he eivät kaikkea niele. Toisaalta ovat todella neutraaleja häntäkin kohtaan. Tietysti lapsen asioista kun kyse, ei saa liian vahvasti puolia ottaakaan
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
https://poliisi.fi/vainoaminen
Ole hyvä.
Kävin juuri vastikään poliisiasemalla, mutta kun tämä on kuulemma niin harmaata aluetta. Meillä kuitenkin konkreettista näyttöä ilmeisesti liian vähän, ja juuri nyt ei esim. viestitse häirintää ole. Tosi kinkkinen ja hankala tilanne.
t. Ap
Vaikuttiko hän ihan järkevältä silloin kun teitte yhdessä lapsen?
Vierailija kirjoitti:
https://poliisi.fi/vainoaminen
Ole hyvä.
Tuo nyt ainakin täyttyy jos ja kun. Aika raju toimenpide kun kuitenkin kyseessä on ap lle rakastettu ja tärkeä henkilö hänen menneisyydestään. Kuin ruusu raunioilla.
Kunpa lapsi ei kärsisi tästä. Ihan kauheaa. Ehkä lopulta pääset eroon.
Miksi jotkut (usein miehet) sekoavat noin eivätkä pysty jatkamaan elämäänsä eron jälkeen? mikä näillä viiraa päässä?
Sinuna hakisin lähestymiskieltoa