Haluaisin lemmikiksi peniksen
Sellaisen keskikokoisen sileäkarvaisen. Kouluttaisin sen hyvin ja saisin siitä elinikäisen ystävän. Osaatko suositella jotain hyvää kasvattajaa?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Voit itse ryhtyä kasvattamaan, se on ihastuttava lemmikki!
En usko että osaisin. Minulla ei ole peniksistä mitään kokemusta. :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että osaisin. Minulla ei ole peniksistä mitään kokemusta. :(
Ap
Tekemällä oppii.
Vierailija kirjoitti:
Tekemällä oppii.
No anna sitten jotain vinkkejä. Miten niitä ruokitaan, ulkoilutetaan jne. Voiko pitää vapaana vai lähteekö heti omille teille?
Ap
Täällä olisi yksi luovutukseen. On kyllä vähän tottelematon ja kovapäinen...
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi yksi luovutukseen. On kyllä vähän tottelematon ja kovapäinen...
Ei se sitten käy. Haluan kiltin yksilön.
Ap
Minulla on. Hieman vallaton luonne, vaikka ei mikään pentu enää. Aika suurikin ja vaikea pitää kurissa, mutta muuten kyllä hyvää tahtova persoona, vaikka tykkää tunkea kuononsa naisten haaroväliin. Kasvattajaksi voi ryhtyä mukava, älykäs ja itsestään huolta pitävä naaras. Lupaan, että naisen kasvattamana kasvaa nopeasti ennätysmittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on. Hieman vallaton luonne, vaikka ei mikään pentu enää. Aika suurikin ja vaikea pitää kurissa, mutta muuten kyllä hyvää tahtova persoona, vaikka tykkää tunkea kuononsa naisten haaroväliin. Kasvattajaksi voi ryhtyä mukava, älykäs ja itsestään huolta pitävä naaras. Lupaan, että naisen kasvattamana kasvaa nopeasti ennätysmittoihin.
Kyllä minä satun olemaan nainen jos sillä on merkitystä. Ilmeisesti parempaa ei ole tarjolla. Hyppiikö se minua vasten seisomaan? Joka tapauksessa sen on opittava menemään käskystä maahan. Luuletko että onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä satun olemaan nainen jos sillä on merkitystä. Ilmeisesti parempaa ei ole tarjolla. Hyppiikö se minua vasten seisomaan? Joka tapauksessa sen on opittava menemään käskystä maahan. Luuletko että onnistuu?
No se ei kyllä onnistu! Se vaatii jonkin verran käsittelyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ei kyllä onnistu! Se vaatii jonkin verran käsittelyä!
Jos se vaatii voimakeinoja, niin sitä en halua. Ensiksikin olen aika pienikokoinen ja toiseksi en halua satuttaa penistä. Ovatko ne kaikki muka noin raisuja??
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekemällä oppii.
No anna sitten jotain vinkkejä. Miten niitä ruokitaan, ulkoilutetaan jne. Voiko pitää vapaana vai lähteekö heti omille teille?
Ap
Sun pitää luoda vahva luottamus ja leikittää paljon, silloin penis haluaa tehdä kaiken mitä sinä vain keksit ehdottaa. Jokainen penis on erilainen eli sinun pitää tarkkailla miten penis leikittämiseen reagoi ja tehdä sitten niitä asioita, joista se innostuu. Hyvin kasvatettu ja pidetty penis ei koskaan lähde karkuteille, mutta tietysti sinunkin pitää valita penis omien tarpeidesi mukaan. Peniksiä on monenrotuisia ja luonteissakin on eroa. Ota sellainen penis, jonka ulkonäöstä ja luonteesta tykkäät, niin jaksat leikittää.
Penikset kaipaavat säännöllisesti hellyyttä. Muista siis paijata ja suukottaa sitä. Kärsivällisyyttä niiden kasvattaminen vaatii, mutta lopussa kiitos seisoo.
Kiitos hyvistä ja asiallisista vastauksista! Vaikka olen ihan kokematon penisten kanssa, into ja itseluottamus peniksen hankintaa kohtaan ovat yhtäkkiä lisääntyneet hurjasti!
Yksi asia vielä vaivaa, kun siitä ollaan näköjään keskusteluissa niin vahvasti eri mieltä. Kannattaako penis teidän mielestänne ottaa yöksi sänkyyn? Jotkut ovat sanoneet, että se helposti kastelee eikä mikään auta. Mutta toisaalta olisi ihanaa kun se tuntuisi lämpimänä ihoani vasten kun nukahdan. Miten on?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvistä ja asiallisista vastauksista! Vaikka olen ihan kokematon penisten kanssa, into ja itseluottamus peniksen hankintaa kohtaan ovat yhtäkkiä lisääntyneet hurjasti!
Yksi asia vielä vaivaa, kun siitä ollaan näköjään keskusteluissa niin vahvasti eri mieltä. Kannattaako penis teidän mielestänne ottaa yöksi sänkyyn? Jotkut ovat sanoneet, että se helposti kastelee eikä mikään auta. Mutta toisaalta olisi ihanaa kun se tuntuisi lämpimänä ihoani vasten kun nukahdan. Miten on?
Ap
Minusta kannattaa ehdottomasti, onhan se silkkinen ja lämpöinen petikaveri vailla vertaa. Mutta ensin sinun pitää löytää se penis ja leikittää, sitten voit oman ja peniksen kanssa päättää nukutteko yhdessä vai erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minusta kannattaa ehdottomasti, onhan se silkkinen ja lämpöinen petikaveri vailla vertaa. Mutta ensin sinun pitää löytää se penis ja leikittää, sitten voit oman ja peniksen kanssa päättää nukutteko yhdessä vai erikseen.
Mutta ei kannata paijata niitä sen toivossa, että ne rauhoittuisivat ja nukahtaisivat. Päinvastoin, ne vain innostuvat siitä entistä enemmän. Ja varsinkin aamulla ne ovat jo heti ylhäällä intoa täynnä.
Ne ovat kyllä kovia... kastelemaan, mutta sen kanssa täytyy vain elää. Eli nukkumaan mennessä ei ehkä kannata laittaa sitä omaa poskeaan vasten, vaikka kuinka lämpimältä ja silkkiseltä tuntuisikin.
Vitsit!! Peniksen kasvattaminen ja sen kanssa leikkiminen kuulostavat äärettömän kivalta harrastukselta! Tuo sänkyyn ottaminen kuulostaa vähän ällöltä, mutta enköhän siihenkin sitten vain totu.
Onko totta, että penikset eivät peuhatessaankaan pidä kovaa ääntä? Asun kerrostalossa enkä haluaisi saada naapureilta valituksia.
Ap
Tärkeinta peniksen kasvattamisessa on säännöllinen liikunta, peniksen luonnonmukainen ravinnonsaanti ja hyvänäpito. Liikunnan paras muoto on edestakainen liike, ravinnon penis saa luonnonmukaisista eritteistä, penis tykkää myös syljestä. Penis rakastaa kaikenlaista hyvänäpitoa, silittelyä ja pussailua. Siitä ei pidä pelästyä, että penis oksentaa vaaleaa nestettä joskus jopa reilusti suihkuten. Se on osa peniksen hyvää elämää, ja itseasisssa penis nauttii siitä.