Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Haittaako teitä, jos naisella on ollut mielentervesongelnia.

Vierailija
04.09.2024 |

Minulla oli nuorempani ajoittain mielenterveysongelmia. Olen 27-vuotias nainen ja haluaisin itselleni miestä vakavaa parisuhteeseen, mutta pelkään että, jos mies kuulee tästä, niin hän ei halua olla minun kanssani.

Miehet. Haittaako teitä, jos naisella on ollut mielenterveysongelmia.

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia haittaa ja toisia ei. Itseäni ei haittaa vaimon vaikeat mielenterveyden ongelmat. Osittain siksi että olen itsekkin vaikeasti mielenterveysongelmainen (maanis-depressio, epävakaa persoonallisuushäiriö) ja osittain siksi, että jo ennen sairastumistani itseäni ei ole haitannut läheisten sekoilut. Esim. yksi parhaimmista ystävistäni sairastui skitsofreniaan 16 vuotiaana ja ei se ystävyyyttä haitannut.

Ymmärrän sinäällään että toisia haittaa, koska kaikki eivät ole niin paksunahkaisia että kestäisi ajoittaisia mielenhäiriöitä ja toisilla ei edes ymmärrys riitä siihen, että kyse on muustakin kuin satunnaisesta harmituksesta.

Mutta on paljon miehiä joita ei haittaa ja jotka ymmmärtävät.

Vierailija
22/28 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä on persoonallisuudeltaan ns. neuroottinen ja ne pöpökammot ja muut ihme tempaukset naurattavat paitsi kun joutuu itse niiden kohteeksi. Eli kysymys lähinnä persoonallisuudesta eikä ns. sairaudesta. Kyllä vähän haittaa, mutta kun on muuten kemiaa niin olen kestänyt ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että narsisteilta ja psykopaateilta puuttuu inhimillisyys. Eli kyky empatiaan ja moraaliin. Aivoista puuttuu alueet, jotka noita muodostavat. Eli puuttuu sekä mikä erottaa ihmisen koneesta tai pedosta. Ollaan siis tekemisissä aidon pahuuden ja vaaran kanssa.

Vierailija
24/28 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emäntä on persoonallisuudeltaan ns. neuroottinen ja ne pöpökammot ja muut ihme tempaukset naurattavat paitsi kun joutuu itse niiden kohteeksi. Eli kysymys lähinnä persoonallisuudesta eikä ns. sairaudesta. Kyllä vähän haittaa, mutta kun on muuten kemiaa niin olen kestänyt ;-)

Mitäs emäntäsi tuumaa kun joutuu sinun nauramisesi kohteeksi hänen kärsimiensä ongelmien ja murheiden vuoksi. Ymmärrätkö että ne ovat vaimollesi todellisia asioita eikä mikään vitsi hänelle. Asenteesi voi jopa provosoida ja ylläpitää hänen oireiluaan. Eräänä päivänä emäntä saattaa löytää miehen joka ottaakin hänet todesta, ei naureskele ja tukee häntä.

Vierailija
25/28 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä joku narsisti on ihan mahdoton asia, ja niitä on naisissa yhtä paljon kuin miehissä. NONO!

Sitten taas masennus, ahdistus yms jos ovat tiedossa ja pyrkimys hallita on aivan ok, nämähän myös kuuluvat ihan normaaliin elämään.

Useammalla miehellä on vakavia mt-ongelmia ja vielä useammin täysin hoitamatta, kun ei sitä apua voida hakea vaan lääkitään viinalla ja langetaan miesasiamiesten ja oikeistopopulistien pauloihin....EIEI!!!

Vierailija
26/28 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa lainkaan. Kiitos feminismin en ole käytettävissä minkäänlaisiin suhteisiin, en edes kaupallisiin. Olette omillanne.

Vierailija
27/28 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumppanuus sekä parisuhe yleensäkin kärsii, paikoin pahasti. ei tarvii edes paha ongelma olla kun mies saa tehdä yksin työt parisuhteen eteen, ihan kaikki jopa.

Vierailija
28/28 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kumppanuus sekä parisuhe yleensäkin kärsii, paikoin pahasti. ei tarvii edes paha ongelma olla kun mies saa tehdä yksin työt parisuhteen eteen, ihan kaikki jopa.

Tämä ei ole yleismaailmallinen totuus. Tämä on sinun yksittäinen kokemus, joka kertoo ko ihmisestä jotain, mutta yleisesti se ei kerro mt-ongelmaisista mitään. Mielenterveys ongelmia ja niistä kärsiviä on ääripäästä toiseen ja kaikkea siltä väliltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi