Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö yli 80-vuotias mies vielä panemaan?

Vierailija
04.09.2024 |

Tunnen 82-vuotiaan miehen. Olen itse 60-vuotias leskirouva ja kaipaan kovasti kalua. Kannattaako minun ystävystyä kyseisen miehen kanssa siinä toivossa, että hän jatkossa rupeaisi minua panemaan. Asun pienellä paikkakunnalla eikä tässä ole muitakaan vapaita miehiä, joista voisin saada seksiseuraa.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty.

Vierailija
62/78 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan kysyä huoltofirrman miehiltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö vanhusparia, jonka mies ei enää kykene/halua naida vaimoaan, mutta sopisi, että joku muu panisi, voisit katsella yms. Tietysti vaimon pitää myös olla halukas.

+50m 02

Vierailija
64/78 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy jos on viriili. Kokemusta on.

Vierailija
65/78 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää ikärasismia!

Vierailija
66/78 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 ei mitään ongelmia. Koskaan en ole sinistä pilleriä tarvinnut

Vierailija
67/78 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Voi toki, minäkin käyn kuntolenkillä pari kertaa viikossa naapuri rouvan luona, ikää vasta 78 kuntoilu kunnossa pitää.

Vierailija
68/78 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 75-vuotias mies ja minulla on erektio-ongelmia. Naapurissa asuu kiimainen 60-vuotias hyvännäköinen leskirouva. Joskus kaluni on kovettunut sen verran, että olen saanut työnnettyä sen naisen sisään, mutta panemisesta ei ole tullut mitään, koska kalu on samantien veltostunut.

Vierailija
69/78 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 75-vuotias mies ja minulla on erektio-ongelmia. Naapurissa asuu kiimainen 60-vuotias hyvännäköinen leskirouva. Joskus kaluni on kovettunut sen verran, että olen saanut työnnettyä sen naisen sisään, mutta panemisesta ei ole tullut mitään, koska kalu on samantien veltostunut.

Oletko kokeillut potenssilääkkeitä?

Vierailija
70/78 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut potenssilääkkeitä?

Jospa se nainen haluaakin nautintoa, ja orgasmin, ei mitään kullia Harhaluuloa aina vaan, että naisen n onnensa kukkuloilla kunhan see sen kalun sisäänsä. Kaukana todesta!

Vierailija
71/78 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on pienestä kiinni, 

Vierailija
72/78 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihme porukkaa, että ei seiso. Minä oon 72 ja ystävättareni 43. 2-3 kertaa viikossa pannan ja mahdollisuuksien mukaan pitkän kaavan mukaan. On kuitenkin kolme estettä: hän töissä, hänen miehensä usein kotona (sairas invaliidi-ei seiso) ja vaimoni, jota en ole pannut yli 10 vuoteen (häntä ei ole huvittanut).

Toisaalta se olisi vapautus, jos ei seisoisi, eikä huvittaisi. Melkoista säätämistä tämä hommailu, mahoton määrä muuttujia jokaista panoa varten.

Vierailija
73/78 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihme porukkaa, että ei seiso. Minä oon 72 ja ystävättareni 43. 2-3 kertaa viikossa pannan ja mahdollisuuksien mukaan pitkän kaavan mukaan. On kuitenkin kolme estettä: hän töissä, hänen miehensä usein kotona (sairas invaliidi-ei seiso) ja vaimoni, jota en ole pannut yli 10 vuoteen (häntä ei ole huvittanut).

Toisaalta se olisi vapautus, jos ei seisoisi, eikä huvittaisi. Melkoista säätämistä tämä hommailu, mahoton määrä muuttujia jokaista panoa varten.

Mutta eikö se ole kaiken sen vaivan arvoista?   Nuori seksistä pitävä naisystävä. Viikottaisia panojakin oikein kivasti.

Vierailija
74/78 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse miestä enää lapsentekoon. Minulla on jo kolme lasta.  Mies-tuttavani on 76-vuotias. Kun kaipaan miestä annan hänen sormeilla pilluani ja puserrellä rintoja. Se tuntuu hyvältä.Tuntuisi paremmalta, jos mies pystyisi panemaan,mutta hän kalunsaei ei jäykisty enää tarpeeksi.

Vierailija
75/78 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias yksinhuoltaja. Kaipaan elämääni vakautta ja rinnalleni turvallisen, rauhallisen miehen. Makaan 72-vuotiaan miehen kanssa. Hänellä on erektio-ongelmia. Joskus hän kuitenkin pystyy panemaan. Olemme naineet parin vuoden ajan, mutta en ole tullut raskaaksi.

Vierailija
76/78 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa naida yli 80-vuotiaan miehen kanssa?

Vierailija
77/78 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa naida yli 80-vuotiaan miehen kanssa?

Aiankin vaimonsa, ehkä ja toivottavasti.

Vierailija
78/78 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin isä pystyy, hänellä on naisystävä ja kertoo että harrastavat seksiä.

Viitisen vuotta sitten vein isän 75 vuotiaana mukanani Thaimaahan ja lähti useampana iltana naisten kanssa hotellille. Sen jälkeen joitakin niistä naisita olen nähnyt siellä ja ovat kysyneet onko papa mukana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän