Lue keskustelun säännöt.
Reilu 40 kymppinen mies parhaimmillaan. Eikä tunnu käyvän kaupaksi. Miten parantaa peliään?
04.09.2024 |
Pakka kunnossa. Normaalipaino, ei velkaa, itsenäinen, nauttii elämästä. Uskovainen myös.
Kommentit (22)
Alennat rimaa alaspäin. Mun eksäkin bongasi ravintolasta tarjoilijan itselleen. Ovat olleet jo 8 vuotta kimpassa, ja tänä kesänä menivät naimisiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei se väärin toki ole, vain melko harhaista kun oma juna on jo mennyt eikä suostuta näkemään elämän realiteetteja: Naiset EIVÄT halua eivätkä himoitse itseään vanhempia miehiä. Jotkut ahdingossa olevat naiset saattavat olla valmiita esittämään jotta saavat taloudellista turvaa jota syystä tai toisesta eivät itse voi hankkia. Mutta hyvin harvassa ovat sellaiset naiset joilla on omaa varallisuutta ja silti valitsevat itseään vanhemman miehen.
Aitoja rakkaussuhteita tottakai on myös ikäeropariskunnissa, sukupuolet molemminpäin. Kyse ei ole siitä, vaan siitä miten miehet yrittävät sinnikkäästi uskotella itselleen että vanhempi mies olisi lähtökohtaisesti nuorelle naiselle haluttava, koska itse haluavat nuoria naisia niin vimmaisesti. Mutta totuus ei pala tulessakaan. Naisen aito seksuaalinen ja romanttinen kiinnostus kohdistuu 99,9% tapauksissa suunnilleen itsensä ikäiseen.