Leveälestinen pitkävartinen talvikenkä
Nuorena sain korkkareilla vaivaisenluut ja kengän täytyy olla leveähkö. Mistähän löytäisin talvisaappaat, hinnalla ei väliä
Kommentit (27)
Oma vaivainen ei ärsyynny ten pointsin pandoroista, kolmas pari menossa
Kuomat olis muuten hyvät ja leveälestiset mutta kun niiden pohjat ei kestä. Harmi sinänsä kun olis vielä kotimainen vaihtoehto.
Kuinka pitkävartiset pitää olla? Minulla on Pomarit. Epäilytti ostaa koska näyttivät kapeilta mutta ovat olleet tosi hyvät jalassa. Ja lämpimät!
Osta miesten kengät. Myös barebootit mukavia.
Sievi-kengissä on leveitä lestejä. En tiedä, onko muuten sopivia malleja.
Vierailija kirjoitti:
Sievi-kengissä on leveitä lestejä. En tiedä, onko muuten sopivia malleja.
Sievin kengät ovat mummoja.
Minulla on leveä jalka ja käytännössä kaikki kengät hankaa aluksi, mutta Pomarin maihareissa ja nilkkureissa ei ole tätä ongelmaa. Käytössä on siis ihan normaalit mallit eikä Pomar+.
Netistä. Miljoonista vaihtoehdoista.
Sievin valikoiman minäkin katsoisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuomat olis muuten hyvät ja leveälestiset mutta kun niiden pohjat ei kestä. Harmi sinänsä kun olis vielä kotimainen vaihtoehto.
Arvasin että joku saatanan tantta tulee ehdottamaan Kuomia 😆🤣
Mihin tarvitset talvikenkiä Ap? Asut metsän keskellä ja kuljet siellä korkeassa hangessa päivät pitkät ? Itse olen 58 v enkä ole sitten lapsuuden omistanut saappaita.
Vierailija kirjoitti:
Sievin valikoiman minäkin katsoisin.
Sievin kengistä murtuvat pohjat, kun niitä ei käytetä. Talvisaappaissa murtuminen tapahtuu siis kesäsäilytyksen aikana. Miehellä meni yhtenä talvena pari kertaa käytetyt Sievin nahkakengät roskiin. Ekohomma, joka kuulemma johtuu nykyisistä EU-säännöksistä, jep jep.
Katsele Ap Orto-kenkiä, niillä on useampaa eri lestiä. Respectakin myy, mutta kenkäkaupoissa ne ovat edullisempia.
Armeijan ylijäämämaiharit?