Siis kuseeko jonkun ukko istualtaan?tyttöpissijä?
Kommentit (30)
Kysyin juuri mieheltäni miten pissii, onneksi ISTUALTAAN. Olipa helpotus.
Julkisissa tiloissa tietenkin seisaaltaan.
Vain alempien luokkien miehet tekevät sen seisaaltaan.
Mun miehellä oli pikkupoikana paha virtsatietulehdus, ja sen seurauksena hänellä on suurentunut eturauhanen. (todettiin alta kolmikymppisenä, kun alkoi oireilu)
Nyt ei ole oireita pitkään aikaan ollut. Muutimme pari vuotta sitten omaan talooon ja mies on halunnut olla tosi siisti ja on nykyään pissannut vain istuallaan kotona (siis en pyytänyt, itse halusi, kun sanoi että aina väkisinkin tuppaa roiskumaan vähän). Eturauhanen ei ole oireillut kuin pari kertaa tänä aikana, selvästi rauhoittunut. Eli onko tosiaan nin että tuo istuminen pissaamisen aikana on auttanut noin. Piti heti kertoa tästä ketjusta miehelle ja ilahtui itsekin tästä tiedosta. Hänelle ei lääkäri ollut silloin vaivojen todetessa kertonut mitään tuosta että istuallaan tyhjentyy kunnolla.
Niin että kiitos tiedosta! :) Täällä siis jatketaan istumista ;)
Muuten semmonen " äijä" niin aluksi kyllä yllätti kun sanoi kusevansa istualtaan :) Oli kyllä vessa aina siisti..on ollu vaikeeta sopeutua tuohon uuteen mieheen kun kusta löytyy pöntön reunoilta ajoittain :/
40: meillä minä joku päivä tulin ottaneeksi puheeksi tuon että olin kuullut lääkärin ohjeena istua pissalla. Mies kokeilemaan ja sen jälkeen se onkin istuallaan pissannut. Kuulemma helpompi niin. Eipä tarvi enää luututa roiskeita sieltä ja täältä.
että tästä aiheesta tuli ketju:) Kyllästyttää Todella ne kusiroiskeet pöntön reunoilla ja lattialla eli todellakin on merkitystä miten miehet kusee! Melkein tekis mieli laittaa kengät jalkaan kun menee ite vessaan. Miten teillä pojat opetetaan pissaamaan, istualtaan vai seisaaltaan? Meillä 3-v pissasi seisaaltaan kunnes mun pissamitta tuli täyteen, nyt siis istualtaan. Vielä kun saisi ton äijän opetetuksi..
En ole koskaan tullut ajatelleeksi miten mun mies kusee kotivessassa. Tai muuallakaan. Joskus oon ollut samaan aikaan suihkussa kun se on tullut siihen p..lle, mutta eipä yleensä tule oltua samaan aikaa vessassa. Mulle on ihan sama miten se tarpeensa tekee. Ei sitäkään kiinnosta miten minä toimin vessassa.
44: 3v istuu supistajalla. Ja meinaan opettaa istumaan sitten ilmankin sitä. Mutta että kauanko se äitin opetus kantaa on toinen juttu kun saa esimerkkiä muilta seisomisesta.
Ei tartte peseskellä roiskeita reunoilta eikä kuunnella sitä kammottavaa lorotusta!!
Meillä on myös pönttö saunan yhteydessä joten siinä väkisinkin näkee miten toinen pissaa.