Lue keskustelun säännöt.
Kuulin tänään että ex-poikaystäväni haukkuu
09.02.2007 |
minua kaikille, jotka vain jaksavat kuunnella. Erosta on nyt aikaa pari kuukautta. Mitä mun pitäis tehdä? Vai pitäiskö tehdä mitään?
Kommentit (2)
Aina on rakkeja jotka yhtyy toisten räksytykseen, mutta luota siihen että joillakin on ihan oma arvostelukyky jonka perusteella he voivat ajatella vaikka että ex-mies ei ole oikein selvinnyt erosta. Tai ymmärtävät jopa syyn teidän eroonne.
Asiaan puuttuminen vaan pudottaisi sunexän tasolle. Älä suotta vaivaudu- arvosta itseäsi.
Sitäpaitsi ei ole ketään, josta ei voisi jotain pahaa puhetta kehitellä kun läheisesti ollaan oltu. Ex on moukka, et sinä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haukkui minut kaikille jotka vaan kuunnella jaksoi. Tai oikeastaan käänsi kaiken mitä teki minulle toisinpäin, että minä olisin tehnyt hänelle. Monet uskoi aluksi ja kohtelivat minua sen mukaisesti. En tehnyt asialle mitään. en enää huonosti menneen eron jälkeen jaksanut, voimat olivat menneet. Mutta lopulta toisti itseään ihmisten kanssa ja samat paskat saivat muutkin tuta ja huomasivat hänen mustamaallanneen myös minua muiden muassa.