Spandexkondomitorpedot ovat niin naurettavia
Siis nämä vauhdilla pyöräilevät vanhat ukot jotka kuvittelevat olevansa nuoria tiukoissa asuissaan. Ja eivät edes osaa liikennesääntöjä.
Ja nyt niitä varten pitää rakentaa Helsingissä siltoja kun eivät jaksa polkea mäkiä.
Ei voi kun nauraa.
Kommentit (149)
Kukahan keksi tehdä pyöriin epämukavan satulan Ja ratkaisuksi ongelmaan sitten nolot housut?
Eivät sitten tehneet suoraan mukavia satuloita?
Minuakin niin harmittaa muiden ihmisten harrastukset ja pukeutuminen. Oikein nolottaa niiden puolesta.
Mistä tiedät että kuvittelevat olevansa nuoria? Oletko kysynyt?
Vierailija kirjoitti:
En ole kysynyt.
Itse käytän elmukelmua ja kuminauhoja. Hyvin toimii :)
Kyllähän se ärsyttää kun sedät polkee 100 km lenkkejä 3-4 kertaa viikossa kun itse ei jaksa sohvalta nousta.
Vierailija kirjoitti:
Yli 50-vuotiaiden pitää lopettaa kuntoilu kokonaan koska se on noloa.
Minä lopetin 45-vuotiaana, kun ei polvet enää kestänyt.
M54, ex raksaukko, nykyinen ikityötön
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se ärsyttää kun sedät polkee 100 km lenkkejä 3-4 kertaa viikossa kun itse ei jaksa sohvalta nousta.
Ei ne lenkit ärsytä vaan se että ne on niin noloja eikä niillä ole käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Shiiissh tosi noloooooo t. ap henkisesti 13-vuotias
Juuri näin.itsellä ei mitään harrastusta tuskin sitä pyörääkään...uliseva persuluusri..🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne lenkit ärsytä vaan se että ne on niin noloja eikä niillä ole käytöstapoja.
Siis vähäx noloo hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shiiissh tosi noloooooo t. ap henkisesti 13-vuotias
Juuri näin.itsellä ei mitään harrastusta tuskin sitä pyörääkään...uliseva persuluusri..🤣🤣🤣🤣🤣
Torpedo ilmoittautui
Vierailija kirjoitti:
Haluan vaan haukkua ..anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Millainen operaatio ja seremonia se noilla on ennen kuin lähtevät liikkeelle? Asusteita sovitellaan, pyörää tarkistetaan/öljytään yms. tutkitaan tuulen suuntia/ilman kosteutta yms. Aikamoista hifistelyä ja sitten tulee se 25v jamppa verkkareissa ja perusfillarilla ja jaksaa pidemmälle isommalla keskinopeudella
Thih, entisiä naapureita välillä katselin, kun valmistautuivat fillarilenkille. Oli muuten tarkkaa hommaa se mikä asu laitettiin fillarilenkille, mikä kävelylenkille jne. Kypärän värit sopivat spandexien raitoihin, pyöräilypuseron, - hanskojen ja -kenkien sävyyn (siis todellakin oli 55 v pariskunnalla pyöräilykengät erikseen) ja vielä nuo kaikki kuin mätsäsivät fillarin raidoituksiin, niin kyllä kelpasi.
Sama stailaaminen oli sitten kävelylenkeillä. Oikeasti hauskaa seurattavaa, miehellä oli oma asu aina lumenluontiin, kesällä nurmikonleikkaamiseen, sitten kun puuhaili auton kanssa (pesi yms.) niin oli aina yksi tietty asu.
Mutta olivat kivoja ihmisiä, mutta tarkkoja pukeutumisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sanoo nolo persumoukka ilman tapoja .....annetaan sen itkeä pahaa oloansa...
Vierailija kirjoitti:
Kukahan keksi tehdä pyöriin epämukavan satulan Ja ratkaisuksi ongelmaan sitten nolot housut?
Eivät sitten tehneet suoraan mukavia satuloita?
Säämiskähousuja on käytetty jo 1800-luvulla. Nykyään erilaiset pehmusteet, mutta idea on sama. Voisi vaikka epäillä, että se on havaittu hyväksi ratkaisuksi.
Mutta anna palaa vaan, kehitä se mukava satula, joka toimii paremmin. Isot markkinat tarjolla, rikastut varmasti.
Vierailija kirjoitti:
jne. Kypärän värit sopivat spandexien raitoihin, pyöräilypuseron, - hanskojen ja -kenkien sävyyn (siis todellakin oli 55 v pariskunnalla pyöräilykengät erikseen) ja vielä nuo
Mitäs outoa mielestäsi on pyöräilykengissä?
Ei ole noloa jos polkee spandexeissa maantienlaitaa, kun vauhtia alkaa olemaan lähelle neljääkymppiä niin väljtä vaattee lepattaa. Spandexit on järkevät ja kuntoilu on hyvästä, pyöräily on hyvää kuntoilua.
On vain 3 ongelmaa:
1) liikennesääntöjä noudattamattomat pyöräilijät
2) kypärättömät pyöräilijät.
3) puutteellisesti valaistut pyöräilijät.
Keltaist alepa pyörät kuuluu poikkeuksetta kahteen ensiksimainittuun ryhmään, ja osa spandexeja kuuluu ainakin ykköskohtaan.
Minä olen jo 60 täyttänyt pyöräilijä jolla on kokemusta monenlaisista kulkupeleistä ja niille lisenssit ,yös. Fillaroin sääntöjen mukaan ja väistän jalankulkijoita.
Nykyään sitten kaiken huippuna elvistelevät töissä tehneensä niin ja niin pitkän lenkin, vaikka oikeasti vain istuivat sähkömopon kyydissä koko matkan 😂
No kyllä itse ainakin tarkkaan pyörän läpi, kun lähden 70km lenkille