Mitä ruokaa et syö?
Vai uppoaako kaikki?
Itselleni ei maistu nilviäiset eikä metwursti.
Kommentit (31)
Syön melkein kaikkea, mutta en kovin mielelläni mitään perunoita ja nakkikastikkeita yms. kotiruokia. Tylsän makuista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö persumiesten suosikkiruokaa, eli spermalihapiirakkaa.
Mikä on diagnoosi jos ei pysty olemaan ajattelematta politiikkaa ja seksuaalisia perversioita ja vieläpä sekoittaa ne kakai asiaa keskenään. Täällä stadissa harvoin näkee persuja, mutta persuista jauhavia psykoosipotilaita senkin edestä.
Itkettääkö?
Veriruokia. Maksaa, munuaisia, silakkalaatikkoa (silakkapihveistä pidän).
Tartarpihvi. En vaan pystyisi edes maistamaan.
Tähän olisi helpompaa laittaa ne mitä syön, kun ne mitä en syö. En syö sieniä, en kokolihaa, en mitään kalaa, en simpukoita, en mustekala-mitä-lie-rinkuloita, en imellettyjä leipiä, en myöskään syö keksejä tai kakkuja tai kääretorttuja. En välitä mistään makeasta. Marmeladista tulisi varmaan oksennus. En syö riistalihaa, en juo maitoa, enkä piimää. Tätä voisi jatkaa loputtomiin.
Pidän leivästä, juustosta, kahvista ja Karhu-merkkisestä III-oluesta.
Lihaa, kanaa, kalaa, äyriäisiä. Banaania, maitoa, leipää, riisiä. Kaikki muu uppoaa.
Olen kaikkiruokainen, joka suosii kasviksia ja kalaa. On joitain inhokkiruoka-aineita, joita en käytännössä koskaan syö, mutta niitä on tosi vähän, oikeastaan vain yksi: vuohenjuusto. Kuitenkaan en suostuisi syömään koiran tai kissan lihaa, yhä harvemmin suostun syömään minkään tehotuotetun eläimen lihaa. Tuntuu pahalta ajatella, että eläin on elänyt kurjan elämän täynnä kärsimystä vain siksi, että minä saisin sen lihan lautaselleni.
No, yksi ruoka, jota syön vain, jos on ihan pakko: janssoninkiusaus, varsinkin jos se on tehty pakasteperunoista. Muut kiusaukset tulevat aika lähellä perässä. Perunaa ei saisi pakastaa, se pitäisi olla ihan lakisääteistä.
Olen aika rajoittunut syömisissäni. On allergioita ym, joten syön pitkälti lähes samoja ruokia. Onnekseni ne ovat terveellisiä.