Mitä ruokaa et syö?
Vai uppoaako kaikki?
Itselleni ei maistu nilviäiset eikä metwursti.
Kommentit (31)
Olen valmis kokeilemaan kaikkea edes kerran. Eli kaikki uppoaa sisäelimistä koiranlihaan ja aivoihin.
Kaikkea. Sitä, mitä en syö ei voi kutsua ruuaksi.
Pinaattikeittoa, tillilihaa ja kesäkeittoa. Yök.
Lihaa, lihavalmisteita, ruokia missä on käytetty gelatiinia - en myöskään karamelleja joissa hyytelöitymisaina on gelatiiini.
Kalaa ja kalatuotteita. Kananmunaa silloin tällöin ja munat ostan suoraan maatilalta jossa kanat vapaana.
En ole juonut maitoa enkä syönyt maitotuotteita pariin kymmeneen vuoteen. Käytän kaura- manteli- kookos juomia ja syön kreikantyylistä Alpro-soija juogurttia.
Vierailija kirjoitti:
En syö persumiesten suosikkiruokaa, eli spermalihapiirakkaa.
Tyhmimmistä tyhmin kommentti. Varmasti jokainen persumieskin pystyy parempaan.
Raaaka, tai raakakypsytettyä, kalaa ja lihaa. Merenelävät ei muutenkaan uppoa, syön ainoastaan kalaa. Etanoita en myöskään halua edes maistaa, pelkkä ajatuskin puistattaa.
Sienet, vedessä elävät, Kiinassa tuotetut, hyönteiset, kasvikorvikkeet tyyliin kauramaito, soijamaito, mantelimaito..
Pinaatti-ja kesäkeitto, lihahyytelö.
Einesmaksalaatikko etenkin rusinoilla. Järkyn makeaa.
En syö mitään eläinperäistä.
Pannukakuista en ole ikinä välittänyt, en myöskään pidä tortillista (se lätty on hirveen makunen).
Maksalaatikkoa en ole ikinä edes suostunut maistamaan. Hajukin on jo aivan hiveä. Näyttääkin ihan joltain koiraruolta. Koulussakin oli ainut ruoka mitä en vain pystynyt syömään. En tiedä onko hyvää vai pahaa, mutta jos siinä on se maksan pistävä maku, niin ei kiitos. Maksaa olen siis maistanut.
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis kokeilemaan kaikkea edes kerran. Eli kaikki uppoaa sisäelimistä koiranlihaan ja aivoihin.
Mikä on diagnoosi jos ei pysty olemaan ajattelematta politiikkaa ja seksuaalisia perversioita ja vieläpä sekoittaa ne kakai asiaa keskenään. Täällä stadissa harvoin näkee persuja, mutta persuista jauhavia psykoosipotilaita senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
En syö mitään eläinperäistä.
Pannukakuista en ole ikinä välittänyt, en myöskään pidä tortillista (se lätty on hirveen makunen).
Valmistortillat onkin ihan hirveitä. Teen itse ja maku on aivan toinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on diagnoosi jos ei pysty olemaan ajattelematta politiikkaa ja seksuaalisia perversioita ja vieläpä sekoittaa ne kakai asiaa keskenään. Täällä stadissa harvoin näkee persuja, mutta persuista jauhavia psykoosipotilaita senkin edestä.