Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet viimeksi panostanut itseesi jollain tavalla?

Vierailija
04.09.2024 |

Olen tehnyt töitä nyt paljon, joten yksinkertaisesti totesin, että voin hemmotella itseäni. Tällä viikolla olen käynyt kampaajalla pitkästä aikaa vuosiin, ostin uuden laukun ja elämäntapavalmennuksen. Tuota laukun ostoa ja kampaajaa olen miettinyt jo viikkoja. On niin hankala ollut panostaa itseen, vaikka mikään rahakysymyskään se ei ole. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein aamupyöräilyn. Eilen iltapyöräilyn. Kohta jumppaan. Hoidin aamulla hampaita ja ihoa. Söin terveellisen aamupalan. Minulle tuo itsensä palkitseminen on jatkuvia pieniä valintoja koko ajan. 

Täh? Itsensä palkitseminen? Nuohan ovat aivan normaaleja jokapäiväisiä rutiineja. Miksi itseään pitäisi jotenkin palkita? 

On olemassa sellainen sanonta kuin Joka ei työtä tee, niin ei tarvitse mitään syödäkään. Ottaako jotkut sitten tuonkin sanonnan kirjaimellisesti. Mitähän muita mahdollisia vaihtoehtoja onkaan

Vierailija
42/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kasan kirjoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken salilla. 

Olen parhaillan salilla.

Kännykkä mukana? Olen sanaton.

Vierailija
44/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruin sovitun menon, koska päätin kipeänä levätä kotona.

Vierailija
45/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin farkut, t-paidan ja Suomessa valmistetun villapaidan. En ole ostanut vaatteita vuosiin. Ja siis, ajattelin, että nyt vihdoinkin viilenee, ja ostan jotain uutta kivaa puettavaa syksyksi, mutta ei... 

Vierailija
46/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein parin tunnin lenkin kauniin aurinkoisessa metsässä. Aina panostuksen ei tarvitse sisältää jotain uutta materiaa tai edes maksaa mitään.

Vierailija
47/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni staycation viikonloppuna miesystävän kanssa ja eilen kävin kylpylässä. 

Puoli vuotta pimeyttä ja loskaa edessä niin vielä täytyy jotenkin yrittää piristää itseä. 

Vierailija
48/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin porche 911 carreran ja lähden mökille ajelemaan tästä ja keskustasta nappaan kyytiin 24 vuotiaan maksullisen naisen. Pieni irtiotto vaimosta ja perhe-elämästä!

Paska auto ja homeinen mökki, jotka kummatkin vei lopulta (ex)vaimo. Muistoksi jäi se halvalta hutsulta saatu herpes, vai HIV:kö se oli? Noh, oli kumpi oli, sitä ei sinulta sentään vie pois kukaan! 

Vierailija
49/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi hemmottelin itseäni ja ostin ihanan kashmirvillaisen  jakun.  Kalllis, mutta ihana päällä ja lämmin sykysyä ajatellen.

Vierailija
50/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuotta sitten. Sairaudet pilasivat elämän.

Vierailija
51/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen suihkussa.

Vierailija
52/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin minä dynamiitin pyllyyn mutta ei minulla sitten ollutkaan tulitikkuja...

Vierailija
53/53 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 200 euron lenkkarit. Kelan rahoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi