Miten olet viimeksi panostanut itseesi jollain tavalla?
Olen tehnyt töitä nyt paljon, joten yksinkertaisesti totesin, että voin hemmotella itseäni. Tällä viikolla olen käynyt kampaajalla pitkästä aikaa vuosiin, ostin uuden laukun ja elämäntapavalmennuksen. Tuota laukun ostoa ja kampaajaa olen miettinyt jo viikkoja. On niin hankala ollut panostaa itseen, vaikka mikään rahakysymyskään se ei ole.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin äsken salilla.
Olen parhaillan salilla.
Kännykkä mukana? Olen sanaton.
Peruin sovitun menon, koska päätin kipeänä levätä kotona.
Ostin farkut, t-paidan ja Suomessa valmistetun villapaidan. En ole ostanut vaatteita vuosiin. Ja siis, ajattelin, että nyt vihdoinkin viilenee, ja ostan jotain uutta kivaa puettavaa syksyksi, mutta ei...
Tein parin tunnin lenkin kauniin aurinkoisessa metsässä. Aina panostuksen ei tarvitse sisältää jotain uutta materiaa tai edes maksaa mitään.
Pieni staycation viikonloppuna miesystävän kanssa ja eilen kävin kylpylässä.
Puoli vuotta pimeyttä ja loskaa edessä niin vielä täytyy jotenkin yrittää piristää itseä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin porche 911 carreran ja lähden mökille ajelemaan tästä ja keskustasta nappaan kyytiin 24 vuotiaan maksullisen naisen. Pieni irtiotto vaimosta ja perhe-elämästä!
Paska auto ja homeinen mökki, jotka kummatkin vei lopulta (ex)vaimo. Muistoksi jäi se halvalta hutsulta saatu herpes, vai HIV:kö se oli? Noh, oli kumpi oli, sitä ei sinulta sentään vie pois kukaan!
Viimeksi hemmottelin itseäni ja ostin ihanan kashmirvillaisen jakun. Kalllis, mutta ihana päällä ja lämmin sykysyä ajatellen.
Yli kymmenen vuotta sitten. Sairaudet pilasivat elämän.
Työnsin minä dynamiitin pyllyyn mutta ei minulla sitten ollutkaan tulitikkuja...
Ostin 200 euron lenkkarit. Kelan rahoilla.
On olemassa sellainen sanonta kuin Joka ei työtä tee, niin ei tarvitse mitään syödäkään. Ottaako jotkut sitten tuonkin sanonnan kirjaimellisesti. Mitähän muita mahdollisia vaihtoehtoja onkaan