Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen nyksä vainoaa

Vierailija
03.09.2024 |

Hän tuppaa ystävieni seuraan. Aiemmin hänelle vieraita. On alkanut harrastaa mun kanssa samoja harrastuksia samalla klubilla. Ei moikkaa, mutta tuijottaa greisin tavoin. 

En ymmärrä, mitä hän haluaa musta.  En ole toistaiseksi rajoittanut elämääni, mutta läheltä käyttää jo, kun hän tuli jopa kuorotunnille, jossa olen. 

Musta tuntuu, että alan pelätä häntä, voiko olla tervejärkinen?? Onko täysin arvaamaton? En haluaisi mennä kysymään, mitä helvettiä touhuaa. Vai onko kaikki täysin sattumaa kuitenkin? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan. Nämä on näitä "tapahtui Porvoossa"-tarinoita 🥱

Vierailija
22/25 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan. Nämä on näitä "tapahtui Porvoossa"-tarinoita 🥱

Olet varmaan tosi hauskaa seuraa juhlissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun exän vaimolta nro 2. Se oli hullu, kyttäs mun ikkunoiden takana, selvitti kaikkien kotikadullani olevien autojen omistajat, kyseli ja mustamaalasi mua mun ystäville. Soitteli töihini, saadakseen selville, olinko työpaikalla, vai esim. koulutuksessa tmv. Tenttasi lapsilta, mitä olin sanonut tai tehnyt, kun lapset olivat minulla. Osallistui vanhempainiltoihin exäni kanssa, vaikka minäkin olin paikalla... Oikeasti hänellä oli mielenterveysongelmia, oli osastollakin pitkiä jaksoja. Minä vaan en tiennyt sitä ja välillä epäilin, että se hullu olin minä.. 

Miehen ex kuulostaa kyllä hullulta, mut oliko hänen lapset siis sun luona ja osallistuit myös heidän vanhempainiltaan?

Vierailija
24/25 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus poliisille, kuulostaa psykolta. Itsellä oli vähän samantapaista kunnes muutin toiseen kaupunkiin. Nyxä halusi saman hääpäivän, samanlaisen puvun ja kiitoskorttikin oli samalla teemalla kuin minä olin 15 vuotta aiemmin suunnitellut exän kanssa. Lapset oli niissä häissä, joten tiedän kaiken mikä matkittiin. Tuli mun lasten joulu-ja kevätjuhliin aina mun eteen istumaan.

En jäänyt odottamaan, että muija keittää lemmikkikanejamme takapihalla. Tästä on jo aikaa, mutta creepit muistot.

Vierailija
25/25 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun exän vaimolta nro 2. Se oli hullu, kyttäs mun ikkunoiden takana, selvitti kaikkien kotikadullani olevien autojen omistajat, kyseli ja mustamaalasi mua mun ystäville. Soitteli töihini, saadakseen selville, olinko työpaikalla, vai esim. koulutuksessa tmv. Tenttasi lapsilta, mitä olin sanonut tai tehnyt, kun lapset olivat minulla. Osallistui vanhempainiltoihin exäni kanssa, vaikka minäkin olin paikalla... Oikeasti hänellä oli mielenterveysongelmia, oli osastollakin pitkiä jaksoja. Minä vaan en tiennyt sitä ja välillä epäilin, että se hullu olin minä.. 

Miehen ex kuulostaa kyllä hullulta, mut oliko hänen lapset siis sun luona ja osallistuit myös heidän vanhempainiltaan?

Niin, exän vaimo taisi osallistua omien lastensa vanhempainiltaan ja toi kirjoittaja on se hullu, joka tunki sinne mukaan.