Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rakastat työtäsi mitä teet työksesi?

Vierailija
03.09.2024 |

En tiedä olenko koskaan kuullut kenenkään sanovan että oikeasti rakastaa työtään tai pitää siitä niin paljon kuin työstä on mahdollista pitää. Siksi kiinnostaisi kuulla jos on olemassa teitä jotka näin kokevat että mikä on sellainen työ. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä pankissa, henkilöasiakasrahoituksessa. Tykkään niin paljon, että palasin takaisin muista hommista. 

Vierailija
22/29 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntija teollisuudessa. Palkka ihan ok. Pomo ja kollegat hyviä tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita tunnet?

Vierailija
24/29 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija

Vierailija
25/29 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita tunnet?

Omalta alaltani paljonkin. En jaksa eritellä. Standardit on ihan hyvä tuntea vaikka ensialkuun.

Vierailija
26/29 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin opiskeluaikana innokas kotioluen ja -viinintekijä. Pääsin sitten töihin olut- ja viinitarvikekauppaan. Siinä vasta työ ja intohimoinen harrastus yhdistyivät. Valitettavasti buumi meni ohi 90-luvun laman loputtua ja piti mennä oikeisiin töihin. Palkka tosin tuplaantui.

Vierailija
27/29 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen perus toimistotyötä, osto- ja myyntireskontraa, palkanlaskentaa jne, mutta olen tutun firmassa, joten pääsen hyyyyvin monipuolisesti hoitamaan työni ohella kaikenlaista muutakin somistuksesta messuihin, vieraiden kestitsemisestä yrityslahjojen tilaamiseen... Tykkään työstäni todella paljon, tekisin sitä ilmaiseksikin.

Toki taustalla vaikuttaa se, että olin viimeiset 10 vuotta alalla, jota vihasin, ja itkin ahdistuksesta aamuisin työmatkalla. Ehkä senkin takia osaan arvostaa nykytyötäni niin korkealle. On ihan mahdottoman ihana asia, ettei enää tarvitse itkeä aamuisin töihinlähtiessä. Ja todella suuri bonus, että töihin lähtee vieläpä mielellään! 

Vierailija
28/29 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin opiskeluaikana innokas kotioluen ja -viinintekijä. Pääsin sitten töihin olut- ja viinitarvikekauppaan. Siinä vasta työ ja intohimoinen harrastus yhdistyivät. Valitettavasti buumi meni ohi 90-luvun laman loputtua ja piti mennä oikeisiin töihin. Palkka tosin tuplaantui.

Se buumi oli voimissaan ainakin muutama vuosi sitten.

Vierailija
29/29 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se buumi oli voimissaan ainakin muutama vuosi sitten.

Retrobuumi oli pientä verrattuna ysäriin, kun puoltamiljoonaa rahatonta työtöntä janotti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän