Miksi miehet haluavat asua maalla?
Kommentit (72)
Pitäähän sitä sen verran omaa metsää olla ympärillä ettei naapuria näe. Lisäksi talliin pitää mahtua iso lava-auto ja vene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Voi luoja, asiallinen kommentti ilmaan yhtään punaista lippua ja sinne meni bittikadotukseen.
Eiku joo sanoin osasyynä ettei täällä ole m.anne-ja eikä n1st-ejä
Unohdin ettei niin sovi sanoa
Noita ensinmainittuja on kyllä maaseudut täynnä. Näihin aikoihin myös itä-eurooppalaisia tai ihan kotimaisia varkaita kiertelemässä pihoja ja kesämökkejä.
Minä viihtyisin maalla, mutta kaikki tuntemani miehet haluavat asua kaupungissa, kerrostalossa, näyttöruutujen edessä. Maalla kuulemma liikaa töitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi rassata autoja, joita on nytkin pihassa parikymmentä. Ei näitä kerrostalon pihaan saa mitenkään. M39
Hyi, mikä romukasa pihasi on.
Minä olen nainen, ja tykkään asua maalla. Onko tämä sallittua, vai tuleeko minun muuttaa nyt kaupunkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rassata autoja, joita on nytkin pihassa parikymmentä. Ei näitä kerrostalon pihaan saa mitenkään. M39
Maalaismiehet rassaavat vain autoja eivät muuta. Autojen rassaaminen on tärkeämpää kuin milään muu. Vanhana muistelevat yksikseen vanhainkodissa, miten hauskaa oli nuorena poikana rassata autoja.
Ja mitä sitten?
Maalla asuessa on ne kaikki ylimääräiset työt, jotka pitää tehdä. Ne vievät yllättävän paljon aikaa muulta elämältä. Ei työnteko ole elämän tarkoitus, vaan elämästä nauttiminen. Eri asia on sitten, jos niistä ylimääräisistä töistä nauttii. Mutta maalla kasvaneena en aio enää muuttaa takaisin vaan aion nauttia nykyisestä asfalttiviidakon laidalla asumisesta. Ja asun vielä vuokralla, joten ei ole minkäänlaisia kunnossapitotöitä lampun vaihtamisen lisäksi. Mahtavaa, näin sen pitää mennäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on miehelle aivan eri mahdollisuudet harrastaa kätten töitä.
Kai sitä kaupungissakin voi runkata. Vai lehmiä ja lampaitako sä katselet käsitöitä harrastaissasi?
Vierailija kirjoitti:
Osta ehjä auto niin ei tartte rassata.
Just tänään oli hienoa katsella pellon laidalla sumussa juoksentelevia rusakoita ja pihan männyssä kiipeilevää oravaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, mikä romukasa pihasi on.
Luuletko että ne on jotenkin yjdessä kasassa
Eipäs yleistetä, iso osa miehistä ei muuttaisi koskaan maalle. Samaan hengenvetoon, sellainen vain ydinkeskustan kahviloissa viihtyvä leidi on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on miehelle aivan eri mahdollisuudet harrastaa kätten töitä.
Kai sitä kaupungissakin voi runkata. Vai lehmiä ja lampaitako sä katselet käsitöitä harrastaissasi?
🤡
Vierailija kirjoitti:
Maalla kokee olevansa enemmän elossa, enemmän yhtä luonnon kanssa. Kaupungissa säätiedotuksella ei ole merkitystä, maalla on. Täällä joutuu tekemään enemmän itse pysyäkseen hengissä ja on jotenkin palkitsevaa huomata, miten osaa korjata asioita ja oppii lukemaan luontoa siten, että pärjää.
Asun Helsingissä rannan läheisyydessä ja minulla on vene. Säätiedotus on paljon olennaisempi tieto täällä kuin jossain metsän keskellä. Pilvistä voi lukea kertoo mitä lyhellä tähtäimellä voi olla tulossa ja säätutkan data sekä havaintoasemat ovat tärkeitä. Meri on raju elementti ja et halua joutua yllätetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Just tänään oli hienoa katsella pellon laidalla sumussa juoksentelevia rusakoita ja pihan männyssä kiipeilevää oravaa.
Rusakoita ja oravia ovat myös kaupunkipihat täynnä.
Täällä maalla ei ole värillisiä.
T.Keijo
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse keskustella kenenkään kanssa eikä peseytyä kuin lauantaisin.
Toisin sanoen maalla asuminen sopii yrmyille.
Maalla on oma rauha. Lapsilla on tilaa touhuta pihassa. Metsään saa puuhun majan ja omassa rannassa kelpaa uida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rusakoita ja oravia ovat myös kaupunkipihat täynnä.
Mutta ei niitä peltojen laitoja
Eiku joo sanoin osasyynä ettei täällä ole m.anne-ja eikä n1st-ejä
Unohdin ettei niin sovi sanoa