Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

meneekö muilla ihan perseelleen miehen kanssa??

Vierailija
09.02.2007 |

joo,o pian neljä vuotta yhdessä ja täysi kämppäkaveruus... mies kiukuttelee, kun pyysin että alkaisi käydä mun kanssa kerran viikossa lenkillä... kuulemma pitää käydä kahdesti viikossa jääkiekkoa pelaamassa ja neljästi salilla...

minä yritän kannustaa hakemaan vielä opiskelemaan jne eteenpäin elämässä...

itku taas puristaa kurkussa.. kihloissa on oltu 2 vuotta mutta mies ei aiokaan sopia häistä... mitä mä teen:`(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma-aloitteisesti, ja nähtävästi koulutus ei ole aivan huippua. jos mies vielä ei jaksa päättää mitään naimisiinmenosta, niin hanki parempi mies.

Itse olin 5v kihloissa, ja se on ollut poisheitettyä aikaa, joka olisi pitänyt käyttää vaikkapa elämänkokemuksen hankkimiseen.

Sekään mies ei opiskellut, ja veti minua samanlaiseksi saamattomaksi luuseriksi. Kun jätin sen ja jatkoin elämääni, kohta pusitatti ajatus, että olisin jäänyt ikuisesti.

Vierailija
2/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne paskaa.. kiva olo et erotaan niin varmasti tekee sen... on ihan hyvässä ammatissa ja suosittu, komea, ns fiksu.. mutta tuntuu, että minä olen se osapuoli joka kannustaa häntä kohti parempaa.

itse opiskelen ja siitä hän aina nälviikin, just äsken huusi että mene sen urasi perässä helsinkiin tms. olen vaatimattomasta perheestä ja olen yrittänyt opiskella jotta pääsisin kohti parempaa... mies aina vittuilee että minulla on niin helppoa jne.

miten erota? en pysty en tiedä... mä vaan roikun tässä... ap :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI MUUTU! Pahemmaksi vaan menee ja sitten olet totaalisen yksin lapsen kanssa. Eli kerää tavarasi ja luusi ja häivy. Voit tulla palstalle kiittämään minua 2 kuukauden kuluttua

nimim. Minä tiedän ja näen

Vierailija
4/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä antaisit neuvoksi, jos tekstin olisi kirjoittanut joku muu kuin sinä? Aivan, varmasti ajattelisit että mitäpä siinä enää roikkua, jos mieli on maassa ja itsetuntoa poljetaan minkä ehditään.

Oikeasti, tee rohkeasti ja eroa. Lähde pois, niin ajan mittaan löydät varmasti uuden suhteen, joka on tasapainoinen ja -puolinen!!

Tsemppiä! Älä syytä itseäsi mistään, äläkä hyväksy itsesi lyttäämistä. Jos jäät siihen, niin voit olla varma että voit heittää itse ajattelemallesi onnelliselle ja hyvälle tulevaisuudelle hyvästit, ja sen sijaan ryhtyä miehesi eteismatoksi.

Huomenna on oikein hyvä päivä aloittaa uusi elämä!!!!!

Vierailija
5/5 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vaikka sinne Helsinkiin :)

Etelä-Suomessakin voit opiskella ja töitä löytyy.

Ota kaikki irti mitä elämä sinulle tarjoaa, äläkä tyydy aiemmin löytämäsi ukon kaltaiseen luuseriin. Maailma on miehiä täynnä!