Mielipide therianeista?
Omasta mielestä hulluja. Ymmärrän kyllä jos vapaa-ajalla 10-11 vuotiaat haluavat leikkiä eläimiä, ja se on ihan normaalia mielestäni. Mutta että aikuisetkin? Pitääkö olla huolissaan?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla hirveä räksyttämisen tarve kun kannatus laskee kun veltto mulkku ...ovat ihan sekaisin kun Purra hämmentää soppaa eestaas kahden tulen välissä...🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Sen siitä saa kun ei ole minkäänlaista ohjelmaa. Heidän pakkomielteensä, ma a h a nmuu t t o, on runsaampaa kuin koskaan ennen, ja omat harhaiset äänestäjät saavat rahoittaa kokoomuksen kavereiden sikailua. Käsittämätöntä, että yhtään ketään enää kannattaa kyseistä n a t s il a u m a a.
Rysybotit alapeukuttavat. Miksiköhän 🤔
Niinpä. Miksiköhän naapurin trollit pitävät niin kovasti persuista? Miettikääpä sitä.
Samat arvot. Lisäksi persut ovat tutkitusti Venäjä-mielisin puolue. Puttehan rahoitti persujen eu-ryhmääkin aikoinaan. Jännää miten näitä pikkujuttuja ei enää muistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla hirveä räksyttämisen tarve kun kannatus laskee kun veltto mulkku ...ovat ihan sekaisin kun Purra hämmentää soppaa eestaas kahden tulen välissä...🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Asiasta viidenteen , miksi persut teidän kannatus laskee ....Oletteko pohtineet tätäkin robleemaa .?????
No Vastatkaa persut kun kysytään ...olette varmaan selvillä ..🤭
Kaikkea ei pidä sietää eikä suvaita. Johonkin on pakko vetää raja. Kouluun tulee ihmislapsen oppimaan ja siellä pitää olla työrauha. Jos identifioitua eläimeksi niin pitää mennä metsään tai viidakkoon ja syödä raakaa lihaa ja olla omin karvoin eikä muovihännällä. Ei sinne Tuu mitään hampurilaisia eikä astmalääkkeitä. Voi V i dd u sentään. Niin ne karhut elää. Ja karvaton pikkukarhu tulee aika äkkiä syödyksi siellä. Tai paleltuu kuoliaaksi. Sellaista on eläinten elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiasta viidenteen , miksi persut teidän kannatus laskee ....Oletteko pohtineet tätäkin robleemaa .?????
Tuleeko sinulle theriaaneista Persut mieleen?
Ei ole tämän ketjun aihe.
Tulisi kolmas maailmansota.
On liian vaikeaa.
Ei osata enää elää.
Ihminen, et ole enää ihminen.
Vierailija kirjoitti:
On liian vaikeaa.Ei osata enää elää.
Tätähän kohti intersektionaalit yhteiskunnan jakoa keskenään taisteleviin klikkeihin ajaa. Edellisen intersektionaalisen pääministerin sanoin, joko olet meidän puolellamme tai meitä vastaan.
Olen mielelläni intersektionalisteja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
On liian vaikeaa.Ei osata enää elää.
Kun todellisuus on liian raskasta koettavaksi, niin paetaan mielikuvitusmaailmaan. Kuten Kellokosken Prinsessa:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyssairaushan se on jos identifioituu joksikin muuksi mitä on. Oli kyse sitten sukupuolesta tai rodusta.
Mä ajattelen että tää theriantouhu menee vähän samaan kategoriaan uskontojen kanssa. Joku kuvittelee pääsevänsä taivaaseen kun tekee oikeita rituaaleja, joku odottelee kuolemanjälkeistä neitsythaaremia, joku pyrkii seuraavassa elämässä torakan sijasta lehmäksi, ja joku epäilee olleensa edellisessä elämässä susi ja tuntee syvää yhteyttä luontoon.
Ja kaikella tavalla uskonnolliset ihmiset voi olla sitä joko pipipäisyyteen asti tai sitten vähän miedommalla, symbolisemmalla tasolla, jossa haetaan tietystä toiminnoista turvaa, rauhaa ja yhteyttä johonkin pyhään eli yleensä omaan sisimpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten sotkujen siivoamisesta ei tule koskaan kiitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyssairaushan se on jos identifioituu joksikin muuksi mitä on. Oli kyse sitten sukupuolesta tai rodusta.
Mä ajattelen että tää theriantouhu menee vähän samaan kategoriaan uskontojen kanssa. Joku kuvittelee pääsevänsä taivaaseen kun tekee oikeita rituaaleja, joku odottelee kuolemanjälkeistä neitsythaaremia, joku pyrkii seuraavassa elämässä torakan sijasta lehmäksi, ja joku epäilee olleensa edellisessä elämässä susi ja tuntee syvää yhteyttä luontoon.
Ja kaikella tavalla uskonnolliset ihmiset voi olla sitä joko pipipäisyyteen asti tai sitten vähän miedommalla, symbolisemmalla tasolla, jossa haetaan tietystä toiminnoista turvaa, rauhaa ja yhteyttä johonkin pyhään eli yleensä omaan sisimpään.
Samaa uskonnollista perinnettä kuten transuilu ja muut intersektionaaliset kultit.
Kusevatko nää siellä luokassa nurkkiin - nostavat vaan jalkaa kuten kissa tai koira? Mikseivät mene metsään asumaan kun kerran eläimiä haluavat olla. Laittaisin kaikki hullujen huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveästi sanottu, therianit ovat kivoja
Onhan se vähän huolestuttavaa, jos eläimiksi identifioidutaan. Mutta varmaan viatonta hauskaa leikkiä monille, pitäisi vain älytä, että kouluun ei eläimillä ole asiaa. Eivät siivoa kuitenkaan niitä maalin jälkiä lattoista.
Onko niille tottelevaisuuskoulujakin jo. Meinaan siitä on hyötyä koirankasvattamisessa. Eivät hyökkäile ja karkaile ja tulvat luo käskettäessä.
Metsästävät yksilöt erikseen. Noutotherianit ja suojelu- , sekä raunio- että huumetherianit.
Heistä on monenlaista hyödyllistä käyttöä ja lyhyt koulutus. Ruokapalkalla.
SILLÄ LIHAN SIELU ON VERESSÄ:
Apostolien teot:
15:19 Sentähden minä olen sitä mieltä, ettei tule rasittaa niitä, jotka pakanuudesta kääntyvät Jumalan puoleen,
15:20 vaan heille kirjoitettakoon, että heidän pitää karttaman epäjumalien saastuttamaa ja haureutta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, sekä verta.
3. Mooseksen kirja 17:
10Kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, syö verta, mitä tahansa, sitä ihmistä vastaan, joka verta syö, minä käännän kasvoni ja hävitän hänet kansastansa. 11Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä. 12Sentähden minä olen sanonut israelilaisille: Älköön kukaan teistä syökö verta; älköön myöskään muukalainen, joka asuu teidän keskellänne, syökö verta.
13Ja kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, saa pyydystetyksi syötävän metsäeläimen tai linnun, hän vuodattakoon sen veren maahan ja peittäköön multaan. 14Sillä kaiken lihan sielu on sen veri, jossa sen sielu on; sentähden minä sanon israelilaisille: Älkää syökö minkään lihan verta. Sillä kaiken lihan sielu on sen veri; jokainen, joka sitä syö, hävitettäköön.
Vierailija kirjoitti:
Apostolien teot:
15:19 Sentähden minä olen sitä mieltä, ettei tule rasittaa niitä, jotka pakanuudesta kääntyvät Jumalan puoleen,
15:20 vaan heille kirjoitettakoon, että heidän pitää karttaman epäjumalien saastuttamaa ja haureutta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, sekä verta.
3. Mooseksen kirja 17:
10Kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, syö verta, mitä tahansa, sitä ihmistä vastaan, joka verta syö, minä käännän kasvoni ja hävitän hänet kansastansa. 11Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä. 12Sentähden minä olen sanonut israelilaisille: Älköön kukaan teistä syökö verta; älköön myöskään muukalainen, joka asuu teidän keskellänne, syökö verta.
13Ja kuka ikinä Israe
Miten liittyy aiheeseen?
Ihmiskunta on rappiolla. Näinköhän kaikille sivilisaatioille käy? Senkö takia avaruus on niin autio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apostolien teot:
3. Mooseksen kirja 17:
10Kuka ikinä Israelin heimosta tai muukalaisista, jotka asuvat teidän keskellänne, syö verta, mitä tahansa, sitä ihmistä vastaan, joka verta syö, minä käännän kasvoni ja hävitän hänet kansastansa. 11Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä. 12Sentähden minä olen sanonut israelilaisille: Älköön kukaan teistä syökö verta; älköön myöskään muukalainen, joka asuu teidän keskellä
No siten, jos he ovat syöneet veriruokia, onko heihin mennyt eläimen sielu?
Vierailija kirjoitti:
Apostolien teot:
3. Mooseksen kirja 17:
13Ja kuka ikinä Israe
Miksi ihmeessä siteeraat Mooseksen kirjaa, jossa annetaan neuvoja Israelin heimolle? Lopeta Raamatun tarkoituksellinen väärin käyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
No niin, palstallahan ennustettiin, että muunsukupuoliseksi identifioituminen on muoti, joka menee pian ohi. Näköjään meni jo, nyt identifioidutaan eläimiksi. En sit tiedä kumpi on parempi tai pahempi. Mitä seuraavaksi?
Jännä että transrotuisuus ei ole ottanut vielä tuulta alleen. Ehkä siksi, että rasismista vouhkataan joka paikassa ikään kuin se olisi suurikin ongelma.
Jos noilla kuitenkin on vaatteet päällä, niin mikei sitten voi pitää niitä kenkiäkin jalassa? Lattian ja muiden sukkien likaantuminen oli vissiin se juurisyy? Luokassa maukuminen tai haukkuminen nyt on itsestäänselvyytenä huono juttu, kuten kaikki muukin opetukseen kuullumaton melu.
Mistähän johtuu että itse tein tuota paljonkin 30 vuotta sitten kotona, mutta ei olisi tullut mieleenkään enää leikkiä eläintä koulussa, eikä sitä kukaan erikseen kieltänyt?