Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaisen rasistin pitäisi lukea Muusen haastattelu (IS)

Vierailija
03.09.2024 |

Miksi poistatte? Ettekö kestä kun somalipoika menestyy?

https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000010640712.html

Kommentit (596)

Vierailija
341/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, yksi somali käyttäytyy edes seminormaalisti, joten tästä yhdestä poikkeustapauksesta pitää tehdä kokonainen propagandapläjäys! Joo ei, tämä vain vahvistaa meidän ra sistien tietämystä näiden ryhmien olemuksesta ja hyödyttömyydestä.

Vierailija
342/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä haastattelu, mutta tuossa ei mielestäni juurikaan käsitelty juurisyitä somalialaisten ongelmille. Olen itsekin tavannut erään erittäin älykkään somalin, joka oli kouluttautunut tohtoriksi asti. Hän oli tosin täysin poikkeusyksilö, kuten tämä Muusekin. Näitä molempia on yhdistänyt se seikka, että he ovat halunneet integroitua paikalliseen yhteiskuntaan. Suurin osa muista somaleista ei halua näin tehdä, vaan he haluavat elää oman islamilaisen kulttuurinsa mukaan Suomessakin. Tästä on seurannut paljon ongelmia, jonka vuoksi somaleilla on yleisesti ottaen huono maine. Kysymys kuuluukin, miten muutkin somalit saisi toimimaan tuolla tavalla kuin Muusekin on toiminut?

Ei niitä saa. Ihminen sopeutuu vain jos itse haluaa sopeutua. Turhaan muut yrittävät saada somaleita sopeutumaan jos he eivät itse sitä halua. Muutis lähtee itsestä.

Niillä vanhemmat sanovat, ettei saa integroitua, ei saa oppia länsimaisia tapoja. Tämän on sanonut moni somali ääneen, etteivät he halua integroitua. Kuvittelevat, että voivat tuoda omat arvonsa toiseen kulttuuriin ja vaativat muita elämään tavoillaan. Tämä on se ydinongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit perustelut miksi pitäisi lukea

Vierailija
344/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä haastattelu, mutta tuossa ei mielestäni juurikaan käsitelty juurisyitä somalialaisten ongelmille. Olen itsekin tavannut erään erittäin älykkään somalin, joka oli kouluttautunut tohtoriksi asti. Hän oli tosin täysin poikkeusyksilö, kuten tämä Muusekin. Näitä molempia on yhdistänyt se seikka, että he ovat halunneet integroitua paikalliseen yhteiskuntaan. Suurin osa muista somaleista ei halua näin tehdä, vaan he haluavat elää oman islamilaisen kulttuurinsa mukaan Suomessakin. Tästä on seurannut paljon ongelmia, jonka vuoksi somaleilla on yleisesti ottaen huono maine. Kysymys kuuluukin, miten muutkin somalit saisi toimimaan tuolla tavalla kuin Muusekin on toiminut?

Ei niitä saa. Ihminen sopeutuu vain jos itse haluaa sopeutua. Turhaan muut yrittävät saada somaleita sopeutumaan jos he eivät itse sitä halua

Aiwantaiwan cuz of islam häsläm 

Vierailija
345/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä ollaan rasi stisia ennenkaikkea valkoisia kohtaan. Valkoiset ei saa eikä voi olla missään parempia, mutta mustat voi olla parempia urheilussa ja fyysisissä asioissa. Tämä tekee niistä ylivertaisia kaikin puolin kun älykkyyttä ei voi vertailla.

Vierailija
346/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena Muuse ei voinut ymmärtää, miksi naapurit käyttäytyivät törkeästi. Miksi he tuntuivat vihaavan häntä, vaikkei hän ollut tehnyt mitään väärää?

Äitini kertoi suoraan, että meitä vihataan, koska näytämme erilaiselta kuin muut.

mikseivät muuttaneet takaisin Somaliaan?

Ei heitä vihattu ihonvärinsä takia vaan sen takia, että olivat kehitysmaalaisia. Amerikkalainen korkeakoulutettu tummaihoinen tuskin kokee Suomessa syrjintää.

Etpä taida tuntea afroamerikkalaisia, jos pidät millään mittarilla todennäköisenä, että moinen olisi korkeasti koulutettu. :D

Amerikassa on vaikka kuinka paljon korkeakoulutettuja tummaihoisia. Selittyy sillä, että tummaihoiset ovat vuosisatojen kuluessa geen

Pääsevät siellä yliopistoihin huomattavasti heikommilla arvosanoilla kuin valkoiset. Siellä on katsos tämä positiivinen syrjintä mustien kohdalla.

Vierailija
347/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan mustia ja muslimeita. Ja jos suomiakat olisivat viisaita, niin nekin vihaisi. M24

Vierailija
348/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha näille on edes yrittä kertoa maassa maan tavalla tai get the fuck out

Vierailija
349/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin pääsin kauppakorkeakouluun mutta en ottanut opiskelupaikkaa vastaan

ihan vain huvikseni hain

uskokoon ken tahtoo

Vierailija
350/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsevät siellä yliopistoihin huomattavasti heikommilla arvosanoilla kuin valkoiset. Siellä on katsos tämä positiivinen syrjintä mustien kohdalla.

Syrjintä ei ole koskaan positiivista vaikka Stalin sen keksikin niin että voisi olla. Stalin keksi myös leirittää miljoonia ihmisiä. Pitäisikö sekin omaksua?

Vierailija
351/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisa tuloksissa menestyy heikoiten islamilaisista maista tulleet

koska islamin tullessa loppuu kaikki kehitys.

Voisiko nolompaa valhetta olla. Pisassa ei tilastoida erikseen mistä maasta henkilön sukujuuret on. Tuollaista tietoa ei edes voisi saada mistään. 

Nimeomaan saa. Ruotsi koitti keplotella ja otti huomioon vain kantisruotsalaisten tulokset. Sekin löytyy netistä,jos osaat etsiä! Minä en ole elämässäni lasketellut yhtään valhetta mä saan ihmiset mykäksi tai hiiltymåån ihan vaan kertomalla faktoja!

Vierailija
352/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä saa. Ihminen sopeutuu vain jos itse haluaa sopeutua. Turhaan muut yrittävät saada somaleita sopeutumaan jos he eivät itse sitä halua. Muutis lähtee itsestä.

Mutis lähtee

Vierailija
353/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä ollaan rasi stisia ennenkaikkea valkoisia kohtaan. Valkoiset ei saa eikä voi olla missään parempia, mutta mustat voi olla parempia urheilussa ja fyysisissä asioissa. Tämä tekee niistä ylivertaisia kaikin puolin kun älykkyyttä ei voi vertailla.

Minun tuntemistani puolimustista ei kukaan ole edes liikunnallinen, sellainen pöytätakapuoli, miten sen selittää.

moni meni kouluun vuoden myöhässä, osa kävi erityiskoulua, ei yhtäkään ylioppilasta.

Ainoa puolimusta ylioppilas jonka itse nyt muistan, on se Ernest Lawson.

Näin omassa piirissäni, keitä tunnen tai tiedän. Muilla voi olla muita tietoja..

Vierailija
354/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jätkä on käynyt armeijan, eikä yritä luistaa siitä, kuten useat miesurheilijat. Kai senkin voisi tuoda esille, kerran jollain peruskoulun keskiarvoillakin leveillään. :D

Jätkä? Mamas little" kakkatykki"

Vierailija
355/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuori urheilija nainen haluaa mustaa penistä, eikö se ole hänen asiansa.

Vierailija
356/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lukion jälkeen Muuse sai paikan kauppakorkeakoulusta, mutta päätti keskittyä juoksu-uraan, eikä vastaanottanut paikkaa" 

Minähän järki tuossa on ollut, että menettää opiskelupaikkansa? Olennaista olisi kertoa, mikä kauppakorkea tuo oli. Niitähän on näitä surkeita ja ainut hyvä on vain Aallossa.

Ei sitä mitään menetä. Hän ei ottanut vastaan niin ensikertalaisuus pysyy. Ainut hyvä? Turkuun vaaditaan melkein samat pisteet kuin Aaltoon. 4 ällää riittää kumpaankin.

Vierailija
357/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemistani puolimustista ei kukaan ole edes liikunnallinen, sellainen pöytätakapuoli, miten sen selittää.

moni meni kouluun vuoden myöhässä, osa kävi erityiskoulua, ei yhtäkään ylioppilasta.

Näin omassa piirissäni, keitä tunnen tai tiedän. Muilla voi olla muita tietoja..

Vierailija
358/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten komea pari ja kaunis nuori mies. Tsemppiä jatkoon, älkääkä välittäkö vihapuheesta. 

Loistavaa sarkasmia. 

Miten niin? Olen viiskymppinen heteromies - ja onhan nyt hyvä urheilijapariskunta ja komea kundi. Kirjoitin siis kommentin.

Vierailija
359/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena Muuse ei voinut ymmärtää, miksi naapurit käyttäytyivät törkeästi. Miksi he tuntuivat vihaavan häntä, vaikkei hän ollut tehnyt mitään väärää?

Äitini kertoi suoraan, että meitä vihataan, koska näytämme erilaiselta kuin muut.

mikseivät muuttaneet takaisin Somaliaan?

Ei heitä vihattu ihonvärinsä takia vaan sen takia, että olivat kehitysmaalaisia. Amerikkalainen korkeakoulutettu tummaihoinen tuskin kokee Suomessa syrjintää.

Etpä taida tuntea afroamerikkalaisia, jos pidät millään mittarilla todennäköisenä, että moinen olisi korkeasti koulutettu. :D

Amerikassa on vaikka kuinka paljon korkeakoulutettuja tummaihoisia. Selittyy sillä

Verissä on raiskaus,lähtee geeneistä& kongo rummuista,kuinka selittää se vähä älyiselle sdp fatta diarrhea ripulille?

Vierailija
360/596 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tämä Lokka pitää lopettaa"

Eikö tuollainen ole melko vakavaa vihapuhetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan