Menneisyys, nykyhetki ja tulevaisuus tapahtuu kaikki samaan aikaan
Mutta eri tasoilla. Mulla itsellä on yks tapaus ihan lähipiiristä tiedossa missä henkilö X näki toisen ihmisen kodissaan, tämä toinen ihminen käyttäytyi kuin olisi ollut omassa kodissaan. Sitten hän vain katosi jonnekkin, siltä istumalta
Ihmiset puhuu "kummituksista", sellasii asioita ei oikeasti ole olemassakaan, vaan ihminen kun näkee "kummituksen" hän näkee oikeasti vilauksen toiselle tasolle, eli siis toiseen aikaan.
Ihminen on siis itse kykeneväinen aikamatkustukseen, eli se kone mitä havitellaan.
Tää voi selittää kaikki ufotapaukset myös, ne voi olla korkeamman tason älyllisiä olentoja. Ihmiset ei saa niitä kiinni koskaan koska ne näkee kaiken tulevan, ne siis näkee ajan eri tavalla kuin me, kaiken samaan aikaan, eli ne näkee mitä ihminen yrittää tehdä jo ennenkuin se tapahtuu
Kommentit (7)
Korkki kiinni ja lepäämään. Huomenna jatkat työnhakua aktiivisesti.
:))))
Aikakäsitys liittyy maailmaamme.
Jumala on ikuinen presens.
"Mulla itsellä on yks tapaus ihan lähipiiristä tiedossa missä henkilö X näki toisen ihmisen kodissaan, tämä toinen ihminen käyttäytyi kuin olisi ollut omassa kodissaan. Sitten hän vain katosi jonnekkin, siltä istumalta"
Tais olla kännissä tää henkilö tai lääkkeet ottamatta
Onko tämä Kamala Harrisin puheista lainattu, hän toistaa koko ajan tuota otsikkoa joka puheessaan?
Niin