Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia piiskafantasioita teillä on?

Vierailija
03.09.2024 |

Itselläni se perinteinen jossa olen ollut tuhma ja saan rangaistukseksi piiskaa. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ymmärtää mutta eipä mun tarttekkaa. 

Vierailija
2/3 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin AP:lla, ja meillä se tuhmistelu on useimmiten sitä että olen käytellyt dildoa, vibraa tai satula vibraattoria omin päin miehen ollessa työmatkoilla. Jään aina kiinni kun hän tenttaa minua noiden käytöstä ja välillä hän on kuvannutkin noiden asennot välinekassistamme, jolloin on ihan fyysisiä todisteitakin näyttänyt.

Rangaistus on sitten: "Seksihepeneet" päälle ja käsistä, sekä jaloista kiinni rahin päälle tai pöydälle mahalleen kiinnitettynä ja sitten tulee piiskaa, vibrausta, dildotusta ja naintia niin etei vähään aikaan tee mieli. 

Pahin rangaistus on piiskau, vibraus ja dildotus orgasmin partaalle, jonka jälkeen joudun ottamaan suihin, mutta jään itse valuvana ilman orgasmia 🙁, Tätä ei onneksi käy usein, mutta välillä näinkin on käynyt ja varsinkin jos olen kiistänyt ja sitten kuitenkin jäänyt kiinni "omasta" kivasta.

Tämä ei siis ole piiska fantasia, vaan piiskaus fakta

t: 36v avovaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiihottaa. Olen sängyssä vatsallani ja paljas pylly nostettu pystyyn tyynyjen avulla. Kuulen miehen avaavan vyönsoljen ja ottavan vyön esiin. Sitten alkaa piiskaaminen. Tämän jälkeen mies työntyy takaapäin sisääni ja kääntää sitten minut selälleni ja jatketaan rakastelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä