Eikö miehet ymmärrä,että..
Idea onkin siinä ettette tyydy hedelmättömiin treffeihin tai parisuhteisiin, vaan matkaatte esim. Turkkiin etsimään itsellenne sopivaa kumppania? Tästä teille ollaan sanottu Tiktokinkin puolella missä tykkäätte vonkua ettei löydy perinteisiä naisia.
Kommentit (14)
Turkkiin? Öö..ehkä ennemmin suomiukko matkustaa "helpompaan" maahan etsimään panopuuta. Rahalla saa kaikkea kivaa jo kotimaasta.
Jos nainen ei ymmärrä antaa on etsittävä parempi nainen.
En ymmärrä miehiä, jotka tyytyvät suomalaisiin naisiin.
Ei niitä Turkkilaisia naisia luovuteta suomijunteille noin vain. Ensin pitää kääntyä muslimiksi.
Jokainen tehkööt niin kuin parhaaksi näkee. Itse olen erittäin tyytyväinen suomalaisiin naisiin ystävinä ja seurustelukumppaneina.
Karvainen ja viiksekäs turkkilainen nainen aina sexy.
Turkista ei kyllä saa vääräuskoinen mies kovin helpolla naista, luupää.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tehkööt niin kuin parhaaksi näkee. Itse olen erittäin tyytyväinen suomalaisiin naisiin ystävinä ja seurustelukumppaneina.
Näin se väkivallan kierre jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Karvainen ja viiksekäs turkkilainen nainen aina sexy.
Minä en tuomitse kenenkään makua. Itse tykkään hieman eri tyyppisistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se väkivallan kierre jatkuu.
Jos viettää elämänsä haistellen ruusuja, onko se hukkaanheitetty elämä?
Etkö ymmärrä että ei kaikki miehet halua seuraa? En tarvitse kumppania eli en etsi naista koska en tarvitse naista mihinkään ja haluan olla yksin koska yksin viihdyn parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
No ei sun tarvitsekaan sitä asiaa ymmärtää. Nämäkin ovat täysin makuasioita. Ei sun maku naisten suhteen ole mikään yleinen ainoa oikea maku jollainen muillakin miehillä pitäisi olla. Ei ole olemassa naista eikä miestä joka olisi kaikkien mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sun tarvitsekaan sitä asiaa ymmärtää. Nämäkin ovat täysin makuasioita. Ei sun maku naisten suhteen ole mikään yleinen ainoa oikea maku jollainen muillakin miehillä pitäisi olla. Ei ole olemassa naista eikä miestä joka olisi kaikkien mieleen.
Eikä yleensäkään ole olemassa mitään yhtä ainoaa oikeaa makua minkään asian suhteen maailmassa. Se mistä kukin pitää on täysin yksilöllistä ja se asia on vain hyväksyttävä ja opittava elämään sen asian kanssa.
Häh ?