Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaisi olla mies.

Vierailija
03.09.2024 |

Pitäisi koko ajan miettiä laitanko peniksen vasempaan vai oikeaan punttiin. 

Pitääkseni yllä jumalakroppaa, pitäisi käydä punttisalilla.

Luultavasti tupakoisin ja käyttäisin alkoa. Auto olisi oltava että pääsis töihin kulkemaan ja pystyis maksamaan elarit.

Tulipa rasittunut olo.

Taidan tekaista nakkikeiton ja ottaa päikkärit.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusts nsisena olis vaikeampaa. Enää ei osais parkkeerata taskuun autoa. Pitäis maksaa kaikesta auton huolloista/korjauksista. Ksmpaamomsksut nousis, sekä kaikki muu eläminen. Kerran kuussa olis "ne" js pitäis muistaa olla sit vähän kärttynen. 

Jos ois suhteessa, niin varmaan en muistsi seksiehdotukseen vastata, että päähän koskee. 

Huhhuh... tsidsn ottaa yövuoron jälkeiset unet...sit syön vasta. 

Ps. Pitäis hiplata varmaan alapäätä ja tissejäkin, jos tästä nyt yks kaks naiseks päsähtäis.

M46

Vierailija
2/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. M46, en omista autoa. Kampaajia en käytä. Kärttyinen olen 90prossaa ajasta. Päätä särkee. Varmaan "ne" tulossa.

💤 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh. M46, en omista autoa. Kampaajia en käytä. Kärttyinen olen 90prossaa ajasta. Päätä särkee. Varmaan "ne" tulossa.

💤 

No mulla on... jos naiseks pitäis ruveta, niin tarttisin mä sitä yhä. 

Niin ja varmaan menis koko kämpän sisustus uusiks kanssa. En mä naisena tälläistä kestäis. Uudet verhot, matot, sohva ja tekstiilit. Ja sitten kukkia jokakohtaan. Niitä pitää kastella, nyppiä niistä jotain ja samalla laulaa Tapion biisiä katsoen hajamielisesti ulos...

Niin js pshin koko hommassa...näitä tälläkin palstalla olevia setämiehiä ehdottrlis kaikkea ties missä. 🤢

M46

Vierailija
4/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään noista listaamistasi asioista ole muita hoitanut kuntoon kuin auton omistamisen. 

Ei minua kuitenkaan koskaan naiseksi luulla. Eli miehenä oleminen on helpompaa kuin luuletkaan.

Vierailija
5/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin mies, käyttäisin ehkäisyä niin ei tarvitsisi murehtia elareista.

Vieraannuttaja/ihmisoikeusrikollinen spotted. Jos sä olisit mies, niin olisit yhtä lailla ilman seksiä niin kuin nytkin.

Vierailija
6/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa.

Vierailija
7/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen usein miettinyt, että voisin ihan yhtä hyvin varmaan olla mies kuin nainen. Mulle muutenkin tämä "naiseus" tuntuu jotenkin vaan hyvin pinnalliselta roolilta jota pelaan, koska olen nyt sattunut naisen kroppaan syntymään. Jos joku aamu heräisin miehenä, varmaan vaan toteaisin että kivaa, pääsen pelaamaan tätäkin roolia. Heittäytyisin ihan täysillä kokeilemaan, äijäporukat äijänä pitäisi kokea, naisten iskelminen ja seksi miehenä, olisi jännää suhtautuuko ihmiset eri tavalla...

Vierailija
8/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man up

Vierailija
9/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla mies, koska pitäisi koko ajan tuntea syyllisyyttä siitä, miten hirveä ihminen olen.

Vierailija
10/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehenä vaikeinta olisi olla tekemättä mitään. Lysähtäisi vaan sohvalle työpäivän jälkeen ja antaisi toisen hoitaa kaikki hommat. Vähän pitäisi vielä muistaa kitistä, että ei palvelu pelaa niin kuin kuuluisi. Saankohan edes lukea kirjaa vai pitääkö vaan toljottaa telkkaa koko ilta? Urheilu ei kiinnosta kyllä pätkääkään. Ei minusta taida olla mieheksi. 

Vierailija
11/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen usein miettinyt, että voisin ihan yhtä hyvin varmaan olla mies kuin nainen. Mulle muutenkin tämä "naiseus" tuntuu jotenkin vaan hyvin pinnalliselta roolilta jota pelaan, koska olen nyt sattunut naisen kroppaan syntymään. Jos joku aamu heräisin miehenä, varmaan vaan toteaisin että kivaa, pääsen pelaamaan tätäkin roolia. Heittäytyisin ihan täysillä kokeilemaan, äijäporukat äijänä pitäisi kokea, naisten iskelminen ja seksi miehenä, olisi jännää suhtautuuko ihmiset eri tavalla...

Kyllä mäkin oikeesti voisin elää nykyistä elämääni naisena ihan yhtä hyvin. Mutta pitäis sit kyllä ruveta homoksikin...mua ei napostelis äijät yhtään. 😁

Vierailija
12/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeinta on olla leikkimättä maailman parhaimmalla pelillä.

Vierailija
13/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setänne on mies. Sirpa on sammunut.

Vierailija
14/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan aloituksen pitäisi olla että on vaikeaa olla naisen tavalla mies.

Kun nainen luulee että mies haluaa/miehen täytyy elää kuten nainen.

Vierailija
15/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla mies, koska pitäisi koko ajan tuntea syyllisyyttä siitä, miten hirveä ihminen olen.

Ennakkoluulojen hallitsemana on varmaan myös vaikeaa?

Vierailija
16/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi karmeaa olla nainen pelkästään huonotukka-päivien takia

Vierailija
17/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla iehillä ole tuota penisongelmaa...

Vierailija
18/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakin puntti fiiliksen mukaan

jumalkroppa tärkeä ainoastaan muskelifanaatikoille

vähemmän huolta julkisivusta ja muutenkin ulkonäöstä

vähemmän tärkeää mitä muut ajattelevat

ei puolukoita housuun

vapaampi, vahvempi ja itsenäisempi

oisko karmeaa?

Vierailija
19/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä miehenä: aamulla haisevista haisevin jööttö pönttöön. Leuan hierontaa ja parin haivene ajelua. Kainalokarvainen kainalo saippuoitava ja samalla pelle hermannin nenä. Likanen t-paita päälle ja eiliset kalsarit kelpaa joo. AUtolla sadan metrin matka töihin. Kersaa ei tartte viedä tarhaan koska mä unohdin sen laitan vaimolle viestin et hakee sen eteisestä. Pomo tulee huutaa mä katon häpeilleen mut ku se lähtee haukun sen duunikaverille. Illalla suoraan harkkoihin, viesti vaimolle, et hakee lapsen ellei se oo sie eteises vie. Yhdeksält himassa ja eukko näyttää taas vittun tuneeltaa. Mikä näitä naisia vaivaa ?

Vierailija
20/22 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä harrasta mitään noista mitä mainitsit. Harrastuksiini kuuluu anime ja videopelit.

M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä