Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

masentaa maksaa vuokra =(

Vierailija
03.09.2024 |

en tiiä yleensä ei ärsytä mutta jotenki tänää tuntuu niin haaskaukselle ku lantit kukkarosta lähtee lentelemään taivaan tuuliin ja tili jää maksun jälkeen typötyhjäksi. mutta tiiän et selviän kyllä mut ärsyttääpi silti.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tili jää vuokran jälkeen typötyhjäksi on kyllä liian kallis kämppä. Eikä tulot sinänsä riittäisi asuntolainaankaan.

Vierailija
22/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, yli puolet meni laskuihin ja  30e velkaan, tänään vielä kaupassa oli käytävä kun jääkaappi oli ihan  tyhjä. Nyt on ruokaa, en lähde arkena mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että maksat minun asuntolainani.

Vuokranantajasi

Vierailija
24/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asunnosta pääsee eroon kuukaudessa jos haluaa vaikka muuttaa muualle. Omistusasunnon myyntiin voi mennä  kauankin.,

Vierailija
25/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viera kirjoitti:

Muistaa ettei se ole haaskausta, niin kauan kuin saat sitä rahaa vastaan katon pääsi päälle.

Suomessa alkaa ASUNTOJEN  arvojen  RANKKA  lasku!!  Menee lamameininkiin.

LISÄKSI suomalaiset myös vähenevät!

Vierailija
26/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih 😂

Minulla kävi niin hyvä tuuri, että kun täytin 18 niin iskä osti mulle kaksion ja maksoi jopa kahden vuoden yhtiövastikkeet samalla kerralla pois. 

"Katsokaa kaikki! En ole saavuttanut elämässäni mitään vaan isukki maksaa!"

Höpön höpö. Mä oon ollut enon firmassa töissä jo yli 10 vuotta. Sä et taida ymmärtää elämästä yhtään mitään. Loisit vain kelan rahoilla jossain hikisessä tukikämpässäs. Pelle.  🤡

Vierailija
27/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokra-asunnosta pääsee eroon kuukaudessa jos haluaa vaikka muuttaa muualle. Omistusasunnon myyntiin voi mennä  kauankin.,

Niin ja silti sieltä omistuskämpästä voi muuttaa vuokralle vaikka heti. Ajattelitko, että omistusasunnossa on pakko asua koko myyntiajan? Oletko koskaan törmännyt myynti ilmoitukseen jossa lukee HETI Vapaa? Tollo 😂

Vierailija
28/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih 😂

Minulla kävi niin hyvä tuuri, että kun täytin 18 niin iskä osti mulle kaksion ja maksoi jopa kahden vuoden yhtiövastikkeet samalla kerralla pois. 

Höpön höpö. Mä oon ollut enon firmassa töissä jo yli 10 vuotta. Sä et taida ymmärtää elämästä yhtään mitään. Loisit vain kelan rahoilla jossain hikisessä tukikämpässäs. Pelle.  🤡

Just tuon takia nuo onkin työttömiä luusereita koska niillä ei ole esikuvina fiksuja vanhempia. Pummin lapsesta kasvaa..pummi.

Vierailija
29/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin hieman turhauttaa. Asuisin mieluummin ilmaiseksi, mutta se ei liene mahdollista.

Vierailija
30/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tili jää vuokran jälkeen typötyhjäksi on kyllä liian kallis kämppä. Eikä tulot sinänsä riittäisi asuntolainaankaan.

Nämä imbesillit kuvittelevat, että ei ole muita asumiskuluja lainanmaksun päälle. Mutta ei heitä voi siitä syyttää koska se johtuu geeneistä.

Vierailija
31/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa ap kertoi olevansa työtön? Asun mäkin vuokralla, mutta en mä työtön ole.

Vierailija
32/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih 😂

Minkä ikäinen olet, 19?

Vierailija
33/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä imbesillit kuvittelevat, että ei ole muita asumiskuluja lainanmaksun päälle. Mutta ei heitä voi siitä syyttää koska se johtuu geeneistä.

Niin no..

Tukiasunnoissa asuminen saattaa hieman hämärtää todellisuudentajua. Se on sen helpon elämän huonopuoli. Passivoi ihmisiä.

Vierailija
34/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih 😂

niin te tapatyöttömät vuokralla asuvat ootte saavuttanu.esim osaatte elää muitten rahoilla ja juoda olutta.

Vierailija
35/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa ap kertoi olevansa työtön? Asun mäkin vuokralla, mutta en mä työtön ole.

Mutta tukiasukas olet. Ei sinusta olisi vielä pärjäämään omillaan.

Vierailija
36/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih 😂

Isäs taitaa maksaa edelleen sun asumisesi. Eikö sun tyttökaveriasi hävetä asua loisen kanssa?

Vierailija
37/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih 😂

Isäs taitaa maksaa edelleen sun asumisesi. Eikö sun tyttökaveriasi hävetä asua loisen kanssa?

teillä maksaa kela se on loisimista.

Vierailija
38/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no..

Tukiasunnoissa asuminen saattaa hieman hämärtää todellisuudentajua. Se on sen helpon elämän huonopuoli. Passivoi ihmisiä.

Avohoito on riistäytynyt käsistä ja hallitus yrittää nyt hillitä sen ylisuuriksi paisuneita kuluja ja yrittää aktivoida tuentarvitsijoita itsenäisempään elämään.

Vierailija
39/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih 😂

Mitä teet enon firmassa?

Vierailija
40/70 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tukiasukas olet. Ei sinusta olisi vielä pärjäämään omillaan.

Mikä tukiasukas? Ihan itse maksan palkallani tämän omakotitalon vuokran. En saa mitään tukia mistään, ei edes lapsilisää tule enää. Samalla säästän omarahoitusosuutta, että saan ostettua tämän talon missä asumme. 

Kummallinen ajattelutapa, että kaikki vuokralla asuvat saa tukia.