Tuleeko teille kummia puheluita ulkomailta
Minulle tuli suomalaiseen numeroon puhelu, josta ei puhuttu mitään. soitin siihen ja englantilainen automaatti kertoi: We try to reach you... Mikähän oli?
Kommentit (5)
Harvemmin mulle tulee, mutta kyllähän se on yleisesti tiedossa, että noita puheluita tulee suomalaisille monistakin maista ulkomailta. Niin normaaleina puheluina kuin Whatsapp-puheluina.
Ei kannata soitella takaisin, takaisinsoitosta voi tulla iso lasku. (puheluun vastaamisesta taasen EI tule isoa laskua)
Niin, tämä sitten vaikeuttaa ulkosuomalaisten asioiden toimitusta Suomessa. Kukaan ei uskalla vastata ulkomaisesta numerosta tulevaan puheluun! Lapseni oli menossa Suomeen vaihto-oppilaaksi ja koulun sihteeri ei edes uskaltanut vastata mun puheluun. Todella rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä sitten vaikeuttaa ulkosuomalaisten asioiden toimitusta Suomessa. Kukaan ei uskalla vastata ulkomaisesta numerosta tulevaan puheluun! Lapseni oli menossa Suomeen vaihto-oppilaaksi ja koulun sihteeri ei edes uskaltanut vastata mun puheluun. Todella rasittavaa.
Lähetä sähköpostia ilman liitteitä!
Mulle tulee moniakin puheluita oudoista numeroista. Kun en odota puhelua mistään,niin kaikki menee estoihin. Varmasti satoja numeroita olen jo estänyt.