Millä välineillä haluaisit tulla piiskatuksi?
Itse haluaisin ensin puisella hiusjarjalla tms ja sen jälkeen raipalla. Ja olen nainen.
Kommentit (10)
Olen haaveillut saavani piiskaa ihan tavallisesta koivuvitsasta.
Olin nuorena yökylässä kaverin luona, ja kuulin kun hän sai isältään piiskaa yöllä. Tultiin siis liian myöhään kyliltä eli rikottiin heidän perheen kotiintuloaikoja.
Vaikka tilanne tuolloin oli kaikkea muuta kuin mieluinen, myöhemmin ajatus siitä, että että saisin piiskaa "isännän ottein" paljaalle pepulle on kiihottanut jo pidempään. Mies riisuisi tiukat trikoot, niin että pakarat näkyvät ja antaisi piiskan laulaa :)
Meillä kotona ei kuritettu, enkä hyväksy sitä lainkaan.
N 29
Notkea tuore pajunvitsa. Ja tietysti paljaalle pyllylle. En vaan ikinä uskalla miehelle esittää tätä toivetta.
Vierailija kirjoitti:
Notkea tuore pajunvitsa. Ja tietysti paljaalle pyllylle. En vaan ikinä uskalla miehelle esittää tätä toivetta.
Tuore paju tekee kipeetä ja jättää raidan. Poikaystävälleni kerran sanoin mökillä hiprakassa kun tuli riita et anna piiska sitten. Hän haki pajun, otti minut polvelle veti trikooni alas ja suomi pyllyni raitaseksi. Itkuhan sinnä tuli. Pyllyni oli viikon raitanen mutta seksi piiskaamisen jälkeen oli todella kiihkeää. Sen jäkeen olen silloin tällöin saanut pajulla piiskaa. Mutta nautin pajulla piiskaamisesta vaikka ottaa kipeää ja itku tulee joka kerta. Et paju on hyvä. Miisa.
Remmillä ja saa käyttää myös solkipäätä
pehmeästä nahasta valmistetulla nahka hanskalla tai rukkasella, saisi lyödä kovaa. tuntuisi ihanalta pyllyllä
Vierailija kirjoitti:
pehmeästä nahasta valmistetulla nahka hanskalla tai rukkasella, saisi lyödä kovaa. tuntuisi ihanalta pyllyllä
Tämä 🔥
Nokkosista tehdyllä piiskalla on kiihottavaa hakata nuoria naisia. Lopuksi kusen peräsuoleen.
- ANKARA JULMASETÄ
Olen saanut piiskaa kaikella mahdollisella välineellä. Aina yhtä kiihottavaa, suorastaan valun kun minua piiskataan. Parasta on kun olet sidottuna sänkyyn pylly pystyssä etkä tiedä millä saat ennen kuin mies ottaa välineen kaapista. 120 cm kouluraippa on mun juttu, ei liian leveä ja oikeen käytettynä ihan paras. Tuuli 28.